Gast longbigbear Geplaatst 22 Juni, 2012 Geplaatst 22 Juni, 2012 kan je de usb aansluiting in de auto ook gebruiken als lader voor de telefoon? Quote
xtra40 Geplaatst 22 Juni, 2012 Geplaatst 22 Juni, 2012 ja waarom niet werkt bij ons in de rio ook zo dus zal bij de picanto niet veel anders zijn en bijna elke mobiel is tegenwoordig via een usb aansluiting te laden Quote
bigwade Geplaatst 22 Juni, 2012 Geplaatst 22 Juni, 2012 even zoeken helpt google+usb+kiaclub.nl levert genoeg op, bijv. deze USB tips & tricks Niet steeds een nieuw topic openen over reeds bestaande dingen aub. USB is Kia algemeen. Quote
phoenix2149 Geplaatst 22 Juni, 2012 Geplaatst 22 Juni, 2012 Voor de rest. Ja je telefoon laad op. Quote
Loeks Geplaatst 24 Juni, 2012 Geplaatst 24 Juni, 2012 Ok..super....maar laadt deze ook een autonavigatie op ? Heb een Pianto bestelt en deze haal ik vrijdag op. De garage wist het antwoord namelijk niet. Quote
patrickceed Geplaatst 24 Juni, 2012 Geplaatst 24 Juni, 2012 uit een usb uitgang komt 5 volt, kijk ff op je adapter wat erin moet.. Quote
Paradise Geplaatst 24 Juni, 2012 Geplaatst 24 Juni, 2012 Het probleem met USB-laders is vooral het aantal ampere dat een lader levert. Veelal is dit rond de 1A, terwijl een beetje Android/iPhone met navigatie aan wel 2A nodig heeft. Een navigatie systeem an-sich gebruikt niet zoveel en kan vaak met 1A ook wel af. Kwestie van proberen. Loopt je navigatie sneller leeg dan ie bijgeladen kan worden, dan geeft de USB-aansluiting te weinig vermogen en kan je beter de sigaretten-plug gebruiken. Quote
xtra40 Geplaatst 24 Juni, 2012 Geplaatst 24 Juni, 2012 klopt wat er hier boven word gezegt mijn telefoon laden dt gaat prima maar mijn ipad word niet geladen daarvoor komt er weer te kort spaning uit dus die moet weer met een adaptor geladen worden in de cigareteaansteker Quote
Loeks Geplaatst 25 Juni, 2012 Geplaatst 25 Juni, 2012 Bedankt voor jullie inbreng. Het klopt, dat een usb 5v is. Inderdaad draait het om de ampere. We gaan het uittesten.. Quote
bigmac Geplaatst 25 Juni, 2012 Geplaatst 25 Juni, 2012 Ok..super....maar laadt deze ook een autonavigatie op ? Heb een Pianto bestelt en deze haal ik vrijdag op. De garage wist het antwoord namelijk niet. De picanto heeft daarvoor een extra 12V aansluiting, dus 2 aansteker-stekkerdozen, waarvan 1 met een aansteker en de ander gebruik ik voor mijn navigatie. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.