Ga naar inhoud

'Leuk' en 'minder leuk' van je Rio? 2011 -2012 >


logan

Aanbevolen Berichten

nee het handmatige werkt niet meer ga er wel mee aan de gang om dat werkend te krijgen

zo dat je als je bijvoorbeeld de knop indrukt dat ze uitgeklapt blijven

dat is nu nog niet gelukt ik kan ze wel ingeklapt laten als ik wil maar daar heb je volgens mij niet zo veel aan

dus er zal binnen kort wel een modifikatie komen

Link naar reactie
Delen op andere sites


nee het handmatige werkt niet meer ga er wel mee aan de gang om dat werkend te krijgen

zo dat je als je bijvoorbeeld de knop indrukt dat ze uitgeklapt blijven

dat is nu nog niet gelukt ik kan ze wel ingeklapt laten als ik wil maar daar heb je volgens mij niet zo veel aan

dus er zal binnen kort wel een modifikatie komen

Zwaar relaxt man!! Kan je geen workaround maken hoe we het zelf kunnen maken :tt1:

Ik wil dit zeker ook hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites


an de doe het zelf versie word gewerkt wil ik net zo maken als ik voor de trekhaak inbouw heb gedaan

dus even geduld word t.z.t. in een apart topic geplaatst

het is ook zeker een kusje wat als je een beetje handig bent goed is te doen

Link naar reactie
Delen op andere sites


klopt er was er net weer eentje maar die kwam even wat laten zien

dus dat komt er bij mij ook op

en de buurvrouw kwam al vragen of ik in autos handelde hahahaahha

om dat ik zo veel verschillende auto's voor de deur had waar ik wat aan deed

Link naar reactie
Delen op andere sites


@xtra40: helemaal te gek! Is het misschien handig om voor dit onderwerp een aparte topic te maken?

Ik verwacht natuurlijk wel de uitnodiging voor de inbouwdag. We kunnen natuurlijk ook jouw straat helemaal volzetten met Rio's! haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites


sooowww dat is echt meesterlijk stukje werk!!

Maar wanneer precies gaan ze nu naar binnen en naar buiten ? Op het moment dat je de sleutel uit het contact haalt of als je de auto op slot doet ?

Handig om te weten zodat je in de spiegel kan kijken voordat je uitstapt bij een drukke weg. voorkomt dat je een compleet nieuwe deur incl spiegel op je auto moet laten monteren :P

dit ga ik zeker a.d.h.v. je handleiding toepassen op mijn rio.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kan niet wachten tot de handleiding erop staat, ga dan direct aan de slag of direct de benodigde spullen kopen.

tenzij ik van de handleiding pijn in mijn buik krijg dan moet ik het even uitstellen en het door een expert laten doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Leuk: Led achterlichten en ruimte van de diepe armleuning

Minder leuk: Geen alfabetische snel keuze optie telefoonboek (a b c etc.) En een nog groter gemis is het scrollen door de contacten in je telefoonboek via de stuurbediening. Dat moet je doen met de draaiknop rechts van de radio, hoe onlogisch en onveilig is dat nu! <_<

Tip! Een software update dat mogelijk maakt om te scrollen door je contacten in je telefoonboek via de stuurbediening.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...