xtra40 Geplaatst 12 Oktober, 2012 Geplaatst 12 Oktober, 2012 ach nou zit ik helemaal weg te smelten op de bank wat ontzettend lief zeg zo ver ik weet wel maar theo leest ook mee geloof ik dus dat weten we heel erg snel Quote
xtra40 Geplaatst 12 Oktober, 2012 Geplaatst 12 Oktober, 2012 stom stom stom weer vergeten te melden maar we zijn rond de klok van 10 uur bij je dan kan jij ook nog even je dingen normaal doen mischien dat theo zijn zoon mee komt maar dat is nog niet zeker nog even een vraagje hoe is de parkeer gelegenheid bij jou hebben we plek voor de deur en is dat betaald of vrij parkeeren ?? Quote
xychix Geplaatst 12 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 12 Oktober, 2012 Er is plek voor de deur (en anders zeker achter het blok aan het water). Op zondag is gratis parkeren, mocht dat niet het geval zijn dat zou ik daar uiteraard voor zorgen. Natuurlijk is je zoon ook welkom 10:00 lijkt me goed, dan ben ik ook net zo'n beetje terug. (er staat vast een oude gele Ford Transit voor de deur, that's mine. Onverwoestbaar / geen turbo. Roest wel) De auto staat binnen in een garage, die is wel krap dus ik denk dat de deur open gaat. Neem iig een lekkere trui mee zodat het niet meteen te koud wordt. Tot zondag Quote
bigwade Geplaatst 13 Oktober, 2012 Geplaatst 13 Oktober, 2012 Morgen gaat het gebeuren. Mannen, we willen wel beeld van rokende herstart en meer. Ik hoop dat Theo een snelcursus heeft gedaan w.b. foto/video voor het optimale beeld. We wachten gespannen af......... Sterkte en succes! Quote
xychix Geplaatst 13 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 13 Oktober, 2012 Ik heb de buren vast gemaild dat ze niet de brandweer moeten bellen. Ik hoop dus ook op witte rook, dit keer niet uit het vaticaan maar uit de sorrie. 1 Quote
Specialmade Geplaatst 13 Oktober, 2012 Geplaatst 13 Oktober, 2012 Update: Vandaag gaat het gebeuren en wel rond 10:00 uur wordt aangevangen met jawel eerst koffie Daarna inventarisatie en plan de campagne maken. Tussentijds worden er foto's gemaakt. Vervolgens zal Xtra40 aan de slag gaan en, (na enige) tijd.......... een startende en lopende Sor. Voor Theo het advies: blijf foto's maken en als je even mee moet helpen dan het toestel aan je zoon geven. Heren alle succes en ik hoop dat alles meezit en van een leien dakje gaat. Vind dit zo'n prachtig initiatief dat ik het vanaf het begin heb gevolgd en blijf volgen, waarbij ik van harte hoop dat er in de loop van de dag een trotse monteur staat van "zo da hek ff gedaan karwei plat" en de Sor eigenaar die trots kan zijn en weer gaat genieten van zijn automobiel. Ik ben ervan overtuigd dat dit tot een goed einde gebracht wordt. HEREN SUC6 en houd ons op de hoogte. Grtz. Specialmade Quote
xychix Geplaatst 14 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 Oktober, 2012 Alles komt goed het gewraakte boutje is al uitgeboord helden! 16:11, operatie geslaagd. Sorento staat op straat te wachten voor de rit van vanavond. HELDEN! 2 Quote
mika kjelld Geplaatst 14 Oktober, 2012 Geplaatst 14 Oktober, 2012 goed gedaan heren :clap: :clap: :clap: Quote
Specialmade Geplaatst 14 Oktober, 2012 Geplaatst 14 Oktober, 2012 @xychix, Mooi dat het karwei gelukt is heren. De foto's zien wij natuurlijk graag z.s.m. Xtra40 nogmaals respect en bedankt namens vele van dit forum. stuur mij even een pm zodat ik het VERDIENDE geld kan overmaken. xychix: heel veel rijplezier en veilige kilometers met de Sorento. Grtz. Specialmade Quote
xychix Geplaatst 14 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 Oktober, 2012 Xtra40: Is er 's ochtends tussen 0900 en 1300 iemand thuis om 'een pakketje' aan te nemen? (laten we zeggen, as. dinsdag?) Quote
xtra40 Geplaatst 14 Oktober, 2012 Geplaatst 14 Oktober, 2012 nee helaas werken wij allemaal rond die tijd of je moet het naar een ander adres sturen zeg op me vriendin der werk als dat nog kan ??? dan pm ik je dat adres even Quote
xychix Geplaatst 14 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 Oktober, 2012 nee helaas werken wij allemaal rond die tijd of je moet het naar een ander adres sturen zeg op me vriendin der werk als dat nog kan ??? dan pm ik je dat adres even Dat kan nog, PM die maar Quote
bigwade Geplaatst 14 Oktober, 2012 Geplaatst 14 Oktober, 2012 en ook ik wil graag dat rekening nummer via PM Ik ben heel benieuwd hoe de proefrit gaat verlopen. Pimpmasters; TOP We zien graag de foto's Quote
Smart Geplaatst 14 Oktober, 2012 Geplaatst 14 Oktober, 2012 Het eerste beeld van één de buren is binnen..... Quote
mika kjelld Geplaatst 14 Oktober, 2012 Geplaatst 14 Oktober, 2012 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 1 Quote
theomonika Geplaatst 14 Oktober, 2012 Geplaatst 14 Oktober, 2012 liefde op het eerste gezicht :tt1: Quote
bigwade Geplaatst 14 Oktober, 2012 Geplaatst 14 Oktober, 2012 Goed gelukt Theo, je hebt em van zijn beste kant, HAHAHA! Quote
xtra40 Geplaatst 14 Oktober, 2012 Geplaatst 14 Oktober, 2012 ik vind het wel wat voor foto knuffel van de maand hahahahahah Quote
theomonika Geplaatst 14 Oktober, 2012 Geplaatst 14 Oktober, 2012 DOET IE HET OF DOET IE HET NIET EVEN KIETELEN 1 Quote
bigwade Geplaatst 14 Oktober, 2012 Geplaatst 14 Oktober, 2012 xtra40 heb jij je al laten gipsen voor Madame Tussauds ? Is misschien wel nodig……. Als dat samen met Theo is wordt het wel een hele boel gips. Maar goed, zo gaan de zware jongens nou eenmaal We gaan het zien en we volgen de beelden hier en op jullie FB page. Dank voor alle inspanningen ! Quote
xychix Geplaatst 14 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 Oktober, 2012 Ik heb een rondje (+/- 20 km) gereden, perfect. Met die nieuwe olie is't wat moeilijk pijlen en ook moet er wat koelvloeistof bij. Deze staat na ontluchten kachel toch 1cm on de de minimum. Roken doet hij niet echt, ik heb m net na de rit gewoon achteruit in de garage gezet en daar zie en ruik ik niets. Er valt nog iets op. De auto blijft op een constante temperatuur midden tussen het 1/4e en 1/2 streepje. Mijn bus staat altijd loepzuiver in de midden. Is dit een 'normale' temp voor de sorento? Quote
xtra40 Geplaatst 14 Oktober, 2012 Geplaatst 14 Oktober, 2012 voor die gene die graag alle foto,s willen zien kan ze vast hier bekijken filmpjes volgen nog http://www.facebook.com/media/set/?set=a.115507025272834.22420.100004406111111&type=3 1 Quote
Smart Geplaatst 14 Oktober, 2012 Geplaatst 14 Oktober, 2012 Nou, nou, dat is me een partijtje werk geweest. Hoelang zijn jullie wel niet bezig geweest? Wat een mooie fotosessie geworden. Het geeft goed weer wat er allemaal bij kwam kijken. Petje af voor voor jou Eelco, en natuurlijk de fotograaf Theo en het bijdehandje Jeffrey. Leuk topic, absoluut! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.