Jump to content

Nieuwe picanto in de prak

bloempje

Recommended Posts

Zo trots als ik was op mn nieuwe wagentje. 5 dagen geleden opgehaald bij de dealer nog maar net 200 km op de teller en wat gebeurd er vandaag..... Ik sta keurig geparkeerd en ja hoor iemand uit een oprit rijd zo zn auto in mn achterkant van de picanto. Ik hoor de klap en het gekraak in de achtertuin! Flinke schade aan de bumper, lamp en binnenkant van de wielkast. Auto staat nu bij een schade herstel bedrijf en heb een yaris als vervangende auto. Oh oh wat baal ik zeg!!!!

Zo trots als ik was op mn nieuwe wagentje. 5 dagen geleden opgehaald bij de dealer nog maar net 200 km op de teller en wat gebeurd er vandaag..... Ik sta keurig geparkeerd en ja hoor iemand uit een oprit rijd zo zn auto in mn achterkant van de picanto. Ik hoor de klap en het gekraak in de achtertuin! Flinke schade aan de bumper, lamp en binnenkant van de wielkast. Auto staat nu bij een schade herstel bedrijf en heb een yaris als vervangende auto. Oh oh wat baal ik zeg!!!!

Nou, dat is dan Kl#te voor je.. Succes verder met je Picanto en het herstel ervan, maar gelukkig heb jij niets :)!

Gr. Dave D.

@Bloempje,

Dat is echt zuur. Na 5 dagen al schade op je nieuwe Picanto.

Ik hoop toch wel dat de tegenpartij bekend is zodat de schade

snel afgehandeld kan worden. Hoop dat het allemaal netjes en

snel voor je wordt geregeld. Suc6

Grtz.

Specialmade

Hoi,

Ik las ook hoe jij hebt voorgesteld in het nieuwe leden topic......

Blijkbaar toch toen al wat verwacht omdat je het hebt over de parkeerplaats - stootlijsten daarom wil aanschaffen.

Het is erg jammer van je pica. Duurt de reperatie lang of heb je hem. zo weer terug en kan de yaris weer weg.

• 3 months later...

Balen zeg, als je zoiets overkomt met je net nieuwe auto.

Het is mij met deze Picanto ook overkomen toen ik hem 3 weken had (ook iemand die achteruit rijdt en mijn auto over het hoofd zag), met vergelijkbare schade (bumper en linkerkoplamp+ mistlamp)

Schade was 1000 euro die de verzekering van de tegenpartij heeft betaald en je ziet er niets van.

• 2 weeks later...

Ik moet zeggen de yaris was een fijn wagentje, voelt zwaarder aan . Maar was blij dat de pica weer terug was. Nu na 3 weken op reis te zijn geweesf weer heerlijk gereden. Ik vind het een heel fijn autootje. Zelfs mijn man heeft er vanavond in gereden en vond het wel wat.