Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Gisteren onze picanto met exterior pack gehaald met bouwjaar mei 2012. Lekker wagentje met led dagrijverlichting in de koplampen.

Er zit een standaard af fabriek radio in zonder navi met rode verlichting die wel erg zwak is overdag waardoor je deze niet erg goed kunt zien behalve wanneer het buiten donker is. De intensiteit vd verlichting is bij ons niet te regelen met dat dat knopje vd teller.

Vraag me af of dit bij anderen ook zo is of dat ik er even mee terug moet naar de dealer waar ik niet zo'n zin in heb want daar ben ik gisteren ook al 2 keer geweest omdat ze de Parrot niet goed hadden ingebouwd.

Posted

Gisteren onze picanto met exterior pack gehaald met bouwjaar mei 2012. Lekker wagentje met led dagrijverlichting in de koplampen.

Er zit een standaard af fabriek radio in zonder navi met rode verlichting die wel erg zwak is overdag waardoor je deze niet erg goed kunt zien behalve wanneer het buiten donker is. De intensiteit vd verlichting is bij ons niet te regelen met dat dat knopje vd teller.

Vraag me af of dit bij anderen ook zo is of dat ik er even mee terug moet naar de dealer waar ik niet zo'n zin in heb want daar ben ik gisteren ook al 2 keer geweest omdat ze de Parrot niet goed hadden ingebouwd.

Daar moet je Schi.t aan hebben, hadden het.maar gelijk.goed moeten inbouwen.

Posted

Tuurlijk, is alleen niet leuk. Moet wel zeggen dat ik het top vind dat ik meteen langs kon komen.... heb wel eens anders meegemaakt bij andere merken....

Is de verlichting vd radio bij anderen overdag wel goed te zien ? Wellicht foto's beschikbaar ?

Posted

Ik kan de verlichting goed zien. Helaas geen foto. Staat de "dark" functie aan?

Trouwens, mijn verlichting is ook niet te regelen via het dashboard. Zit volgens mij niet in de Picanto en ik heb alle paketten

Posted

Nee als ik de darkfunctie aanzet zie je helemaal niets meer.

Vgl het boekje is het regelen vd dashverlichting een optie als ik het goed lees.

Deze week maar eens langs de dealer om te vergelijken met andere wagens.

Posted

Niet toevallig kleurenblind?

Mannen hebben meer aanleg voor kleurenblindheid dan vrouwen. Veel meer mannen dan vrouwen hebben moeite om de kleuren rood en groen uit elkaar te houden. Dit is de meest voorkomende vorm van kleurenblindheid (kleurstoornis is een betere benaming).

Posted

Als ik bovenstaande foto's zie en vergelijk met mijn Pica is dat hetzelfde.

Gaat de radio ook minder fel als je je licht aanzet? Misschien blijft die stand hangen?

Posted

Hahaha wat een wetenschappelijk gehalte hier ! enne het klopt ook nog !! ik ben kleurenblind dus na jouw reactie mijn vrouw gebeld die met het otootje rondtuft en haar conclusie aan het eind vd dag is dat er niets aan de hand is, rood is goed te zien.

Probleem opgelost !

  • Like 1
Posted

Kan het zijn dat je je dimlicht (altijd) aan hebt? Ik heb altijd licht op auto staan. Als het licht dan aangaat dimt de radio en de dashboard verlichting.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...