Specialmade Geplaatst 30 November, 2012 Geplaatst 30 November, 2012 Je mist een letter/teken 2 tekens om precies te zijn Grtz. Specialmade Quote
Nimo Geplaatst 1 December, 2012 Geplaatst 1 December, 2012 Zo, vandaag nieuwe winterbanden en stalen velgen eronder laten zetten, en 500euro lichter (had op internet gekeken, en was overal voor banden en velgen duurder uit) Quote
mcbeef Geplaatst 4 December, 2012 Geplaatst 4 December, 2012 Zo, vandaag nieuwe winterbanden en stalen velgen eronder laten zetten, en 500euro lichter (had op internet gekeken, en was overal voor banden en velgen duurder uit) Waar heb je dit laten doen Nimo? Quote
wilcot Geplaatst 4 December, 2012 Geplaatst 4 December, 2012 Voor 500 heb je ze ook met lichtmetaal. Heb zelf even over de grens gekeken(woon er bijna op ) en daar zijn de banden plus velgen vele malen goedkoper. Heb zelfs 16 inch orginele kia velgen gevonden met winterband gemonteerd en verstuurd voor vanaf 500 euro afhankelijk van merkband. Mijn ervaring is dat voor staal in nederland heb je over de grens een lichtmetalen velg met een betere band. Vaak leg je via de mail contact en de volgende dag haal je ze op of zijn thuis geleverd via de post. Quote
Nimo Geplaatst 4 December, 2012 Geplaatst 4 December, 2012 Waar heb je dit laten doen Nimo? Bij mijn dealer in Dordt! (Indumij) Voor 500 heb je ze ook met lichtmetaal. Heb zelf even over de grens gekeken(woon er bijna op ) en daar zijn de banden plus velgen vele malen goedkoper. Heb zelfs 16 inch orginele kia velgen gevonden met winterband gemonteerd en verstuurd voor vanaf 500 euro afhankelijk van merkband. Mijn ervaring is dat voor staal in nederland heb je over de grens een lichtmetalen velg met een betere band. Vaak leg je via de mail contact en de volgende dag haal je ze op of zijn thuis geleverd via de post. Ik had op de sites (eerder hier vermeld) gekeken, ook duitste sites, maar kwam mét velgen steeds duurder uit! Heb jij ook een website? Quote
wilcot Geplaatst 5 December, 2012 Geplaatst 5 December, 2012 heb mijn banden en velgen bestelt bij reifen.com. Ze leveren ook naar Nederland maar er zit een filiaal in Duisburg. Quote
kingRIOs Geplaatst 5 December, 2012 Geplaatst 5 December, 2012 Welk merk wax ?? is goed om de winter door te komen (voor tegen strooizout ) mijn sierdoppen van mijn winter velgen en banden voorzien van een vloeibaar rubber plasidip[/img] Dat heb je heel mooi gedaan! Ik heb mijn lm velgen ook ge-plastidipt. Erg fraai geworden. Vraagje over deze wieldoppen: hoe maak je deze vast aan de velg? Gewoon klikken werkt niet. Of doe je de wielmoeren er pas op nadat je de wieldop erop hebt gedaan? 1 Quote
sarkesteijn Geplaatst 5 December, 2012 Geplaatst 5 December, 2012 Wielmoeren er pas op doen als de wieldop er op zit. Quote
cees Geplaatst 5 December, 2012 Topic Starter Geplaatst 5 December, 2012 Dat heb je heel mooi gedaan! Ik heb mijn lm velgen ook ge-plastidipt. Erg fraai geworden. Vraagje over deze wieldoppen: hoe maak je deze vast aan de velg? Gewoon klikken werkt niet. Of doe je de wielmoeren er pas op nadat je de wieldop erop hebt gedaan? Wielmoeren er pas op doen als de wieldop er op zit. precies de sierdoppen zitten vast met de 4 wielmoeren [/img] Quote
Nimo Geplaatst 6 December, 2012 Geplaatst 6 December, 2012 heb mijn banden en velgen bestelt bij reifen.com. Ze leveren ook naar Nederland maar er zit een filiaal in Duisburg. Net even gekeken op Reifen.com. Ik kom dan uit op 460. Dus voor 40eur extra heb ik montage en opslag bij mijn dealer, vind het toch een betere deal! 1 Quote
RB- Geplaatst 6 December, 2012 Geplaatst 6 December, 2012 Vanmorgen zaten me deur grepen vast gevroren :-/ Quote
Jordan Geplaatst 6 December, 2012 Geplaatst 6 December, 2012 Vanmorgen zaten me deur grepen vast gevroren :-/ Bij mij ook maar kreeg ze toch vrij makkelijk open. Alleen die ruitenwissers ontdooien zo langzaam. Op zo'n moment mis ik toch de voorruitverwarming... Quote
sarkesteijn Geplaatst 6 December, 2012 Geplaatst 6 December, 2012 Waar zit het reservoir voor de achterruit vloeistof? Misschien een vraag die al vaker gesteld is. Quote
blackviper Geplaatst 6 December, 2012 Geplaatst 6 December, 2012 Op dezelfde plek als voor de voorruit.. Quote
wilcot Geplaatst 6 December, 2012 Geplaatst 6 December, 2012 Net even gekeken op Reifen.com. Ik kom dan uit op 460. Dus voor 40eur extra heb ik montage en opslag bij mijn dealer, vind het toch een betere deal! Normaal is de prijs met montage (als je langs gaat). Heb je stalen velgen? Met lichtmetaal was ik toch echt 100 euro voordeliger als de landelijke fitters. (kwikfit en profile) Deze adviseerde zelf om de banden maar gewoon bij de dealer te kopen. Overigens zijn de dealers in Duitsland ook goedkoper met de winterbanden dan de dealers in Nederland. Daar geld eigenlijk hetzelfde verhaal. lichtmetaal voor de prijs van staal. Dit setje orginele kia velgen is echt goedkoophttp://www.reifen-schreiber.de/shop/Category.php?Kategorie=Komplettr%E4der_KIA_Rio_III_%28UB%29_ab_Bj._09%2F11&OGN=4522&LV=3&HerstellerBezeichnung=sonst+AF&Design=Original+KIA BIj mijn dealer kon ik de orginele 15 ich kopen voor 200 euro (staal dus) Quote
RB- Geplaatst 7 December, 2012 Geplaatst 7 December, 2012 Waar zit het reservoir voor de achterruit vloeistof? Misschien een vraag die al vaker gesteld is. In de kofferbak bij t reservewiel, beetje omslachtig van kia maarja Quote
handyman Geplaatst 7 December, 2012 Geplaatst 7 December, 2012 lijkt me sterk, is vrijwel altijd 1 reservoir voor voor en achter Quote
Presiozo Geplaatst 7 December, 2012 Geplaatst 7 December, 2012 onder de auto kruipen via de achterkant, 3 keer naar achter schuiven ( +- 25cm ) vervolgens 45 graden naar links draaien. dan zie je een rode knop met: Don't Touch. toch erop drukken, je zal zien dat er een mondstukje naar beneden komt waar je vevolgens de jerrycan op aan kan sluiten. die zuigt zo 5 liter vloeistof op. succes ermee... 1 Quote
RB- Geplaatst 7 December, 2012 Geplaatst 7 December, 2012 lijkt me sterk, is vrijwel altijd 1 reservoir voor voor en achter Heb je mooi mis! Quote
sarkesteijn Geplaatst 7 December, 2012 Geplaatst 7 December, 2012 onder de auto kruipen via de achterkant, 3 keer naar achter schuiven ( +- 25cm ) vervolgens 45 graden naar links draaien. dan zie je een rode knop met: Don't Touch. toch erop drukken, je zal zien dat er een mondstukje naar beneden komt waar je vevolgens de jerrycan op aan kan sluiten. die zuigt zo 5 liter vloeistof op. succes ermee... Hahahahahaha... Heerlijk dit! Voor zit ie vol. Dus of de leiding is verstopt of je kan hem echt bijvullen bij het reservewiel. Quote
RB- Geplaatst 7 December, 2012 Geplaatst 7 December, 2012 Til je vloermat achterin maar op dan zie je daar onder je reservewiel, in het midden van het wiel zit een zwarte dop(klemt tevens het wiel vast) draai die los en daar zit ie! Quote
blackviper Geplaatst 7 December, 2012 Geplaatst 7 December, 2012 sark als jij nou ff bij je reservewiel gaat kijken Quote
Huizebakker Geplaatst 12 December, 2012 Geplaatst 12 December, 2012 Als iemand nog interesse heeft voor een kunststof kofferbak schaal / bak voor de winter? Deze heb ik nog liggen. (kijk hiervoor ff bij vraag/aanbod) Adviseer hem niet voor de Super Pack uitvoering. Op te halen in de bollenstreek of Den Haag. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.