irma Geplaatst 14 Februari, 2013 Geplaatst 14 Februari, 2013 @Joyce en @Jeroen. Ja, ik heb ook prijs met dezelfde problemen die jullie hierboven beschrijven. Wil zelf als het wat minder koud is met een nat doekje erover heen te gaan of raden jullie mij dit af ivm beschadiging? Trouwens, dat andere probleem dat hij vanzelf in de tweede versnelling rijdt heb ik pas opgemerkt als ik bij ons in de wijk erg rustig (normaal snelweg) moet rijden. Vindt het niet erg hinderlijk. Dit had mijn vorige auto ook.(Opel- Corsa) Quote
jeroen66475 Geplaatst 14 Februari, 2013 Geplaatst 14 Februari, 2013 Wil zelf als het wat minder koud is met een nat doekje erover heen te gaan of raden jullie mij dit af ivm beschadiging? De dealer heeft mij afgeraden er zelf iets aan te doen want als je zelf beschadigingen aanbrengt dan heb je een probleem natuurlijk. De dealer heeft het zelf geprobeerd met een nat doekje en wat andere milde schoonmaakmiddelen maar dat hielp niet. Hij wilde zelf de bekleding ook niet beschadigen en wacht op instructies van de importeur. Wat de uitkomst ook is hij heeft mij verzekerd dat het 100% opgelost gaat worden. Ik wacht rustig af.. Quote
Joyce2 Geplaatst 14 Februari, 2013 Geplaatst 14 Februari, 2013 Ik wilde het in eerste instantie met alleen een doekje en wat water proberen, juist om niets te beschadigen. Maar nu ik weet dat dat geen zin heeft ga ik dat ook maar niet meer proberen! Ben benieuwd wat mijn dealer zegt. Weet jij al wanneer jij het aan gaat kaarten Irma? Quote
irma Geplaatst 15 Februari, 2013 Geplaatst 15 Februari, 2013 @Joyce, moet er in ieder geval over 2-3 maanden bij de dealer langs ivm wissel van winterbanden naar zomerbanden. Maar als ik tijd heb ga ik zeker eerder om dit aan te kaarten. Quote
Joyce2 Geplaatst 19 Februari, 2013 Geplaatst 19 Februari, 2013 Ik ben vanmorgen even voor een paar dingetjes langs geweest, en wat betreft de bekleding hebben ze geprobeerd het te reinigen, maar ook zonder succes. Ze vonden het op sommige plekken wel wat lichter, maar het ging er niet helemaal vanaf. Foto's gemaakt en ze gaan er ook mee naar de importeur. Even afwachten dus! Quote
Joyce2 Geplaatst 2 Maart, 2013 Geplaatst 2 Maart, 2013 Up voor KwK die een vraag had over de orange bekleding. Quote
KwK Geplaatst 2 Maart, 2013 Geplaatst 2 Maart, 2013 zijn er ook mensen doe geen problemen hebben met de orange bekleding ? Quote
Flupke Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 Mijn oranje bekleding verkleurt ook door mijn donkerblauwe winterjas. Ook blijft mijn autogordel hangen. Het vouwt steeds een stukje dubbel. Hier moet ik sowieso nog mee terug dus dan vraag ik gelijk even naar de bekleding... Quote
Joyce2 Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 Dat met die autogordel herken ik ook. Ben er ook mee bij de dealer geweest, ze kunnen er niets aan doen zeiden ze. Sowieso kunnen ze niet zomaar aan een gordel iets aanpassen, vanwege de veiligheid uiteraard. Ik kon kiezen om een klacht bij de importeur of Kia NL (weet niet meer wie het was) neer te leggen, en het was wel een bekend probleem zeiden ze. Maar ik moet zeggen dat ik er de laatste tijd veel minder last van heb, misschien moet de gordel dus gewoon even minder stug worden? En ik hoor graag wat jouw dealer zegt wat betreft de bekleding. Quote
SlamJam Geplaatst 8 April, 2013 Geplaatst 8 April, 2013 Wat ik me afvraag is of het Innoskin bekleding wel zo netjes blijft als dat het nu is auto is net nieuw maar ik vraag me af of deze bekleding er nog steeds zo strak uitziet als ik straks 30.000 kmter met de auto heb gereden? Wie heeft er al 30.000 of meer aangetikt met zijn Design Edition (met innoskin bekleding)? En hoe ziet je bekleding er ondertussen uit? Quote
KwK Geplaatst 11 April, 2013 Geplaatst 11 April, 2013 ik zag Supervision display bij de bla bla staan, is de cockpit van de pica design editie anders dan bij de andere versies ? Quote
Nass Geplaatst 18 April, 2013 Geplaatst 18 April, 2013 Hoi allen,Sinds afgelopen maandag heb ik ook mijn picanto opgehaald. Helemaal blij mee!Hopelijk vind ik wat handige tips hier op de forum Quote
irma Geplaatst 18 Juni, 2013 Geplaatst 18 Juni, 2013 Ben zooooo pissig dat ze mijn achterbumper hebben aangereden zonder een briefje achter te laten. Grrrr.... Quote
irma Geplaatst 18 Juni, 2013 Geplaatst 18 Juni, 2013 Ben zooooo pissig dat ze mijn achterbumper hebben aangereden zonder een briefje achter te laten. Grrrr.... Quote
Joyce2 Geplaatst 19 Juni, 2013 Geplaatst 19 Juni, 2013 Ah nee toch, wat erg! Is de schade groot? 1 Quote
irma Geplaatst 19 Juni, 2013 Geplaatst 19 Juni, 2013 Ah nee toch, wat erg! Is de schade groot? Lakschade grrr... Quote
Joyce2 Geplaatst 19 Juni, 2013 Geplaatst 19 Juni, 2013 Zonde! Laat je het repareren, of is dat een duur grapje met eventuele terugval in premie? Quote
Specialmade Geplaatst 19 Juni, 2013 Geplaatst 19 Juni, 2013 Lakschade grrr... Nou da's idd balen. Zijn het diepe krassen of oppervlakkige krassen (beide erg hoor) Als de krassen zo diep zijn dat je er met je nagel in blijft "hangen" wordt het een grotere klus, anders is er misschien nog hoop om deze krassen "eruit" te poetsen. Er zijn op dit forum wel een paar "experts" die je van de nodige informatie kunnen voorzien. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
irma Geplaatst 20 Juni, 2013 Geplaatst 20 Juni, 2013 @Specialmade. Krassen zijn niet diep maar aan de rechterhoek is er ook wat van de bumper van de vorige auto blijven 'hangen'. Dit moet eerst eraf gepoetst worden om te kijken over het hoe nu verder. Zou wel prettig zijn om advies van een expert hierover te krijgen. Quote
Specialmade Geplaatst 20 Juni, 2013 Geplaatst 20 Juni, 2013 @Specialmade. Krassen zijn niet diep maar aan de rechterhoek is er ook wat van de bumper van de vorige auto blijven 'hangen'. Dit moet eerst eraf gepoetst worden om te kijken over het hoe nu verder. Zou wel prettig zijn om advies van een expert hierover te krijgen. @Irma, Maak eens één of meer foto's van deze krassen. Er zal dan ongetwijfeld een reactie komen van een "poets" expert. Grtz. Specialmade Quote
irma Geplaatst 5 Juli, 2013 Geplaatst 5 Juli, 2013 @Joyce2, Schade gaat niet vanzelf weg he. Het zit er nog op. Is wel wat weggepoetst door mijn man maar ja, je ziet het nog iets of wat. Quote
Joyce2 Geplaatst 5 Juli, 2013 Geplaatst 5 Juli, 2013 Joh verdwijnt dat niet vanzelf nee Jammer dat het niet helemaal weg te poetsen is. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.