handyman Geplaatst 20 November, 2012 Geplaatst 20 November, 2012 kentekenbewijs printen ze zelf uit hoor, dus dat gaat echt geen problemen opleveren, veel plezier met de nieuwe car Quote
petersijmons Geplaatst 20 November, 2012 Geplaatst 20 November, 2012 ow dat weet ik verder ook niet, ik had begrepen dat ze op papieren moesten wachten. Quote
Joyce2 Geplaatst 20 November, 2012 Geplaatst 20 November, 2012 Ja dat begreep ik van mijn dealer ook.. Morgen is het zover, dan ga ik mijn autootje ophalen! Quote
jelledeboer Geplaatst 21 November, 2012 Geplaatst 21 November, 2012 Spannend! Wel wat foto's posten he! Quote
Joyce2 Geplaatst 21 November, 2012 Geplaatst 21 November, 2012 Helaas, vandaag gaat niet door. Het kenteken is nog niet binnen (een deel moet bij de rdw vandaan komen, de rest printen ze zelf). Nu dus verschoven naar morgen. Quote
biancaa Geplaatst 21 November, 2012 Geplaatst 21 November, 2012 alvast veel plezier morgen, ik kan zaterdag mijn auto op gaan halen Quote
Flupke Geplaatst 21 November, 2012 Geplaatst 21 November, 2012 Het is mij niet helemaal duidelijk of het hier nu gaat om de design edition of ook andere modellen aangezien ik ook lees dat men andere kleuren dan de wit, zwart en zilveren kan bestellen. Zijn hier alleen members van de design edition? Ik heb er namelijk ook eentje besteld en mij is verteld dat alle auto's (design edition) gelijkertijd worden geleverd, pas begin januari. Of heb ik dat nu verkeerd begrepen? Quote
Flupke Geplaatst 21 November, 2012 Geplaatst 21 November, 2012 Sterkte met wachten! Welke kleuren heb je besteld en welke bekleding? Hier goed nieuws, ik kreeg begin van de middag een telefoontje dat mijn auto zojuist binnen gekomen was. Woensdag kan ik 'm op gaan halen!! Morgen ga ik er vast even naar kijken want dan ben ik toch in de buurt, en natuurlijk erg nieuwsgierig! Hoi Joyce2, Ik heb de zwarte besteld met de innoskin bekleding. Ik heb hem nog niet in het echt kunnen bewonderen dus ik ben heel benieuwd. Ik wil de auto verder laten chiptunen omdat deze versie niet met de 1.2 motor te krijgen was maar dat is voor latere zorg. Eerst nog maar ruim een maand doorkomen... Groetjes Quote
irma Geplaatst 21 November, 2012 Geplaatst 21 November, 2012 @Flupke. Zwarte design edition heb ik zien staan bij KIA in Eindhoven. Dus als je misschien in de buurt woont is het misschien wel leuk om te gaan kieken (zoals ze dat in NB zeggen) Staat ook trouwens op hun website. Hij is superdepuper mooi.... Quote
Joyce2 Geplaatst 21 November, 2012 Geplaatst 21 November, 2012 Bedankt Biancaa! Flupke: die is ook maar in die drie kleuren te krijgen hoor. En wat ik begrepen heb, komen de eerste lichting design editie nu overal binnen bij de dealer en dus de kopers, en komt de tweede lichting in januari hier in Nederland aan. Dan zal jouw dealer dus geen zwarte meer over hebben en de importeur ook niet. Ik heb namelijk ook een zwarte die ik nu dus als het goed is morgen op kan halen. Ik heb 'm zojuist zien staan (was ook raar, staat ie helemaal klaar, moest ik een leenauto meenemen) en hij is mooi! Ik heb er wel andere velgen op laten leggen, nu vond ik 'm nog mooier! Heb je wel een design editie in een andere kleur zien staan? Anders misschien dealers in de buurt bellen en vragen of ze er een hebben staan, dan kan je even daar kijken. Ja ga je echt chiptunen? Behoud je dan eigenlijk wel je garantie? Quote
Flupke Geplaatst 22 November, 2012 Geplaatst 22 November, 2012 Bedankt Biancaa! Flupke: die is ook maar in die drie kleuren te krijgen hoor. En wat ik begrepen heb, komen de eerste lichting design editie nu overal binnen bij de dealer en dus de kopers, en komt de tweede lichting in januari hier in Nederland aan. Dan zal jouw dealer dus geen zwarte meer over hebben en de importeur ook niet. Ik heb namelijk ook een zwarte die ik nu dus als het goed is morgen op kan halen. Ik heb 'm zojuist zien staan (was ook raar, staat ie helemaal klaar, moest ik een leenauto meenemen) en hij is mooi! Ik heb er wel andere velgen op laten leggen, nu vond ik 'm nog mooier! Heb je wel een design editie in een andere kleur zien staan? Anders misschien dealers in de buurt bellen en vragen of ze er een hebben staan, dan kan je even daar kijken. Ja ga je echt chiptunen? Behoud je dan eigenlijk wel je garantie? Ha Joyce, Bedankt voor de info. Ze hadden helemaal geen design edition staan dus ik heb hem eigenlijk gekocht van een plaatje! Spannend. Maar ik snap nu dat het de tweede lichting zal zijn. Even wachten dus. Ja, er is een mogelijkheid om het te laten chiptunen met behoud van de garantie. Is hier op de site ook info over te vinden. maarr... eerst maar gewoon eens even genieten van de auto! Alvast heel veel plezier vandaag als je hem ophaalt! Laat je even weten hoe hij (zij ) bevalt? Groetjes Quote
Flupke Geplaatst 22 November, 2012 Geplaatst 22 November, 2012 @Flupke. Zwarte design edition heb ik zien staan bij KIA in Eindhoven. Dus als je misschien in de buurt woont is het misschien wel leuk om te gaan kieken (zoals ze dat in NB zeggen) Staat ook trouwens op hun website. Hij is superdepuper mooi.... Hoi Irma, Ik woon in Arnhem dus Eindhoven is helaas een beetje te ver. Maar ik ga wel even op hun website kieken (zeggen ze hier ook ) Groetjes Quote
petersijmons Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Vandaag bericht gehad dat ik hem morgen ochtend kan ophalen! Quote
R88 Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 De mijne staat bij de dealer op mij te wachten! Nog 2 weekjes sparen dan haal ik hem op Quote
rudolpho Geplaatst 26 November, 2012 Geplaatst 26 November, 2012 Hij is binnen hoor...in Titanium 3 deurs met donkere bekleding...dealer gaat er nog een paar bestelde accessoires opzetten en kan hem dan volgende week af halen.... Quote
Smart Geplaatst 26 November, 2012 Geplaatst 26 November, 2012 Gefeliciteerd Rudolpho! We willen straks wel foto's zien hoor! Quote
Joyce2 Geplaatst 26 November, 2012 Geplaatst 26 November, 2012 Leuk dat ze nu overal geleverd worden! Ik ben er tot nu toe erg blij mee, en nog geen spijt van de innoskin bekleding! Quote
Smart Geplaatst 26 November, 2012 Geplaatst 26 November, 2012 Mijn collega krijgt woensdag haar nieuwe Picanto zwart metallic met Innoskin bekleding. Kek ding hoor. Ik hou wel van een beetje apart. Quote
rudolpho Geplaatst 27 November, 2012 Geplaatst 27 November, 2012 Gefeliciteerd Rudolpho! We willen straks wel foto's zien hoor! Zal binnenkort wat foto's nemen ..zit er nog aan te denken om maar gelijk een paar andere banden (Good Year vector 4 season) er onder te gooien en dan 1 maatje breder als standaard...krijg nog een meerprijs op van mijn dealer....Iemand ervaring er mee ??? Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 27 November, 2012 Geplaatst 27 November, 2012 Zal binnenkort wat foto's nemen ..zit er nog aan te denken om maar gelijk een paar andere banden (Good Year vector 4 season) er onder te gooien en dan 1 maatje breder als standaard...krijg nog een meerprijs op van mijn dealer....Iemand ervaring er mee ??? Het is het overwegen waard en je heb niet de halfjaarlijkse banden wissel. Ik heb wel ervaring met de Good Year winterband en die bevalt prima. Voor de Vector 4 season kwam ik de test bij de ANWB tegen. http://www.anwb.nl/binaries/pdf/auto/tests/bandentest/winterbandentest-2011/wb11_as175_1.pdf Quote
bigmac Geplaatst 27 November, 2012 Geplaatst 27 November, 2012 ..zit er nog aan te denken om maar gelijk een paar andere banden (Good Year vector 4 season) er onder te gooien en dan 1 maatje breder als standaard...Iemand ervaring er mee ??? Ik heb bij mijn vorige auto de Vector 4-Seasons All Weather banden gehad (dezelfde maat als van de Picanto, 160/60/R14 meen ik) Deze zijn me erg goed bevallen en gaan straks (tegen de tijd dat het winter wordt) ook onder mijn Picanto. ik vond ze zuinig, stil en ik vond dat ze in sneeuw best een goede grip hadden (die 5 dagen dat er sneeuw op de weg lag). Ze hebben ook het sneeuwvolk-symbool & M+S, dus voor Duitsland/Oostenrijk gelden ze als echte winterbanden. Je hebt eigenlijk altijd een band die geschikt is voor het seizoen, in de zomer niet de beste zomerband, in de winter niet de beste winterband, maar als het zoals zovaak in Nederland, een kwakkelend weertype is, tussen de 5 en 15 graden, dan ben je misschien met zo'n all-seasonsband nog beter af dan met een paar echte winterbanden. Ik had voor mijn setje 300 euro betaald, inclusief montage, maar dat is inmiddels 2 jaar geleden. Quote
rudolpho Geplaatst 27 November, 2012 Geplaatst 27 November, 2012 Ik heb bij mijn vorige auto de Vector 4-Seasons All Weather banden gehad (dezelfde maat als van de Picanto, 160/60/R14 meen ik) Deze zijn me erg goed bevallen en gaan straks (tegen de tijd dat het winter wordt) ook onder mijn Picanto. ik vond ze zuinig, stil en ik vond dat ze in sneeuw best een goede grip hadden (die 5 dagen dat er sneeuw op de weg lag). Ze hebben ook het sneeuwvolk-symbool & M+S, dus voor Duitsland/Oostenrijk gelden ze als echte winterbanden. Je hebt eigenlijk altijd een band die geschikt is voor het seizoen, in de zomer niet de beste zomerband, in de winter niet de beste winterband, maar als het zoals zovaak in Nederland, een kwakkelend weertype is, tussen de 5 en 15 graden, dan ben je misschien met zo'n all-seasonsband nog beter af dan met een paar echte winterbanden. Ik had voor mijn setje 300 euro betaald, inclusief montage, maar dat is inmiddels 2 jaar geleden. Ik heb inmiddels een aanbod gekregen van mijn dealer tegen een meerprijs van €.260,- in de maat van 185/55/14 dus gelijk een beetje breder en voor mijn gevoel stoerdere uitvoering en gelijk maar opdracht gegeven en aangezien ik niet giga veel kilometers met de auto zal rijden komt het prijsverschil vanzelf weer naar mij toe daar ik geen banden hoef te wisselen van zomer naar winter en vice versa...als ik er nou eens 50.000 kilometer mee doe kan ik er 5 jaar mee vooruit er vanuit gaande dat ik ca.10.000 km per jaar zal rijden is dus een voordeel van 5 jaar x 2 x wisselen á €.50,- (10 x wisselen dus) is dus €.500,- in 5 jaar....toch...????? Daarbij zijn de banden stiller en geven een volgens opgaaf minder gebruik qua benzine...of reken ik me nu rijk omdat ik het gewoon graag wil ha ha ha ..... Quote
Joyce2 Geplaatst 27 November, 2012 Geplaatst 27 November, 2012 Wel handig hoor, als je je banden niet hoeft te wisselen! En een maatje breder, dat is ook very nice! Quote
rudolpho Geplaatst 10 December, 2012 Geplaatst 10 December, 2012 Auto is vrijdag afgeleverd...dus in het weekend lekker aan het tuffen geweest, echt een lekker karretje hoor, rijd geweldig en datgene waar ik bang voor was en dus veel over gelezen heb...de radio..viel me 100% mee. Alles keurig netjes uitgelegd en afgehandeld door de dealer, wat een verschil met mijn laatste Hyundai dealer...alle tijd om alles netjes uit te leggen, een leuke kerst CD in de auto en nog een mooie bos bloemen...helemaal top Dealer Cas Lamens te Berkel en Rodenrijs...een aanrader. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.