Gast Wilcovdongen Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 Ziet er goed uit. Zit er over te denken om het ook eens te laten doen. Mag ik vragen wat dit gekost heeft? Quote
Mel_Rio Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 Hoi Eelco! heel strak gedaan, die leren dashboard! Ik zie dat je nu een andere radio hebt. Hoeveel anders is het dan van de je eerste gps-radio? Heb je een linkje van de nieuwe? dan kan ik de specs vergelijken tov de eerste. Quote
xtra40 Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 er ontgaat jou ook niet veel he Mel hahahha hij is wel een stuk je kleiner en wat minder krachtig Quote
MGA1600 Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 Echt mooi! Respect voor deze ontembare dadendrang ....! Quote
xtra40 Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 ach je moet wat met je vrije tijd ;-) en ik hou er van om net even anders te doen dan de grote meute en dat betekend dus ook datik soms net een stapje verder gaa Quote
RB- Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 ik ken t, verzin ook altijd de grootse onodige onzin om te knutselen haha 1 Quote
Presiozo Geplaatst 30 November, 2012 Geplaatst 30 November, 2012 Jullie worden nog eens beroemd in kia land. goed bezig en ga zo door! 1 Quote
xtra40 Geplaatst 1 December, 2012 Geplaatst 1 December, 2012 zo klaar en mooi bevonden dus die kan weer terug geplaatst worden Quote
Presiozo Geplaatst 1 December, 2012 Geplaatst 1 December, 2012 doen jullie dat bekleden nu ook al zelf ? ongelofelijk zeg, straks bouwen jullie nog een hele kia na Quote
Smart Geplaatst 1 December, 2012 Geplaatst 1 December, 2012 Ik vroeg mij zomaar af of er met het aanbrengen van het leer op het dashboard ook rekening wordt gehouden met het gebruik van de airbags? Quote
Specialmade Geplaatst 1 December, 2012 Geplaatst 1 December, 2012 Ik vroeg mij zomaar af of er met het aanbrengen van het leer op het dashboard ook rekening wordt gehouden met het gebruik van de airbags? Zullen ook wel van leer zijn Quote
blackviper Geplaatst 1 December, 2012 Geplaatst 1 December, 2012 Ik denk dat daarom die naad daar zit?? Quote
Smart Geplaatst 1 December, 2012 Geplaatst 1 December, 2012 Een leren airbag met scheurnaad.....hahaha! Quote
theomonika Geplaatst 1 December, 2012 Topic Starter Geplaatst 1 December, 2012 zo vandaag weer even bij mijn broer op de koffie geweest en we hebben weer alles netjes terug gebouwd ook dit projeckt hebben we meteen maar aangepakt xenon inbouwen bij een nieuwe cee'd sw en venga ook deze mensen zijn weer blij naar huis gegaan Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 1 December, 2012 Geplaatst 1 December, 2012 Heel erg blij zelfs, mannen nogmaals bedankt.... 1 Quote
xtra40 Geplaatst 1 December, 2012 Geplaatst 1 December, 2012 Ik vroeg mij zomaar af of er met het aanbrengen van het leer op het dashboard ook rekening wordt gehouden met het gebruik van de airbags? zal ik dan maar even het verlosende antwoord geven ;-) bij de rio komt de airbag aan de bovenkant van het dachbord uit dus NIET aan de voorkant en aan de boven zijde van het dachbord hebben we dus geen leer op deze foto kan je zien hoe het er uitziet achter het dachbord kastje en dachbord 2 Quote
Gast Wilcovdongen Geplaatst 1 December, 2012 Geplaatst 1 December, 2012 Ik vraag me nog af wat dit gekost heeft. En doen jullie dit allemaal zelf? Zoja kan ik een offerte aanvragen. Quote
xtra40 Geplaatst 1 December, 2012 Geplaatst 1 December, 2012 wij zijn maar hobbtisten geen profesionals het demonteren en weer terug monteren hebben we zelf gedaan maar het laten bekleden dat hebben we laten doen door http://www.bmsautobekleding.nl/ die doen dat elke dag ook daar kan je de prijs opvragen is elke keer weer anders dus daar durf ik geen uitspraak over te doen (ik moet de rekening nog krijgen ) Quote
Gast Wilcovdongen Geplaatst 1 December, 2012 Geplaatst 1 December, 2012 Dank je voor de informatie. ik zal is gaan vragen wat het kost bij bms. Maar het demonteren en het monteren zal wel al veel geld schelen. Quote
mika kjelld Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 dit is wat jullie verdienen top heren gr patrick 2 Quote
Jordan Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 Helemaal mee eens heren Pimpmasters. Ziet er echt geweldig uit!! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.