Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

weer een creative zaterdag van de PimpMasters

Aanbevolen Berichten

Gast Wilcovdongen
Geplaatst

Ziet er goed uit. Zit er over te denken om het ook eens te laten doen. Mag ik vragen wat dit gekost heeft?

Geplaatst

Hoi Eelco! heel strak gedaan, die leren dashboard!

Ik zie dat je nu een andere radio hebt. Hoeveel anders is het dan van de je eerste gps-radio?

Heb je een linkje van de nieuwe? dan kan ik de specs vergelijken tov de eerste.

Geplaatst

Echt mooi! Respect voor deze ontembare dadendrang ....!

Geplaatst

ach je moet wat met je vrije tijd :wink: ;-)

en ik hou er van om net even anders te doen dan de grote meute en dat betekend dus ook datik soms net een stapje verder gaa

Geplaatst

ik ken t, verzin ook altijd de grootse onodige onzin om te knutselen haha

• Like 1
Geplaatst

Ik vroeg mij zomaar af of er met het aanbrengen van het leer op het dashboard ook rekening wordt gehouden met het gebruik van de airbags?

Geplaatst

Ik vroeg mij zomaar af of er met het aanbrengen van het leer op het dashboard ook rekening wordt gehouden met het gebruik van de airbags?

Zullen ook wel van leer zijn :-):-):taz:

Geplaatst

zo vandaag weer even bij mijn broer op de koffie geweest en we hebben weer alles netjes terug gebouwd

478158_294904473954489_1251655115_o.jpg

705098_294904593954477_41923055_o.jpg

478225_294904643954472_1422780445_o.jpg

ook dit projeckt hebben we meteen maar aangepakt xenon inbouwen bij een nieuwe cee'd sw en venga

ook deze mensen zijn weer blij naar huis gegaan

Geplaatst

zal ik dan maar even het verlosende antwoord geven :wink: ;-)

bij de rio komt de airbag aan de bovenkant van het dachbord uit dus NIET aan de voorkant

en aan de boven zijde van het dachbord hebben we dus geen leer

op deze foto kan je zien hoe het er uitziet achter het dachbord kastje en dachbord

012.jpg

• Like 2
Gast Wilcovdongen
Geplaatst

Ik vraag me nog af wat dit gekost heeft. En doen jullie dit allemaal zelf? Zoja kan ik een offerte aanvragen.

Geplaatst

wij zijn maar hobbtisten geen profesionals

het demonteren en weer terug monteren hebben we zelf gedaan

maar het laten bekleden dat hebben we laten doen door http://www.bmsautobekleding.nl/

die doen dat elke dag ook daar kan je de prijs opvragen is elke keer weer anders dus daar durf ik geen uitspraak over te doen (ik moet de rekening nog krijgen )

Gast Wilcovdongen
Geplaatst

Dank je voor de informatie. ik zal is gaan vragen wat het kost bij bms. Maar het demonteren en het monteren zal wel al veel geld schelen.

Geplaatst

Helemaal mee eens heren Pimpmasters. Ziet er echt geweldig uit!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...