Specialmade Geplaatst 9 November, 2013 Geplaatst 9 November, 2013 Nee hoor, er is ook één ander woord voor: "Normaal". ik kijk er niet meer van op wat die Pimpmasters allemaal maken. Grtz. Specialmade 3 Quote
bigwade Geplaatst 9 November, 2013 Geplaatst 9 November, 2013 Ik maak me wel zorgen w.b. temperaturen. Hebben die mannen geen winterstop ? 1 Quote
cees Geplaatst 10 November, 2013 Geplaatst 10 November, 2013 Elco 2 vraagjes 1: Cold Air Intake Injection Induction Kit System gemonteerd is dat ook voor een betere motor vermogen CQ verbruik benzine 2: verlaagd met eibach veren zijn deze veren ook stugger omdat mijn standaard veren af en toe de eindstop haalt met 4 man er in Quote
Creative Name Geplaatst 10 November, 2013 Geplaatst 10 November, 2013 Past dat paneel niet helemaal 100% of is dat witte op die naad vuiligheid? Quote
theomonika Geplaatst 10 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 10 November, 2013 Past dat paneel niet helemaal 100% of is dat witte op die naad vuiligheid? dat zijn de lijm resten van het randje wat er om heen geplakt zat Quote
Creative Name Geplaatst 10 November, 2013 Geplaatst 10 November, 2013 Aha, is dat er nog wel af te krijgen? (heb er ook 1 besteld vandaar) Quote
Specialmade Geplaatst 10 November, 2013 Geplaatst 10 November, 2013 Ik maak me wel zorgen w.b. temperaturen. Hebben die mannen geen winterstop ? Ik maak me ook zorgen omdat de Pimpmasters geen vaste woon en verblijfplaats meer hebben. Zij wonen bijna in de auto en dan ook steeds in een andere. Grtz. Specialmade 5 Quote
theomonika Geplaatst 10 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 10 November, 2013 ja hoor beetje warm maken en dan is het er zo af Quote
xtra40 Geplaatst 10 November, 2013 Geplaatst 10 November, 2013 Elco 2 vraagjes 1: Cold Air Intake Injection Induction Kit System gemonteerd is dat ook voor een betere motor vermogen CQ verbruik benzine 2: verlaagd met eibach veren zijn deze veren ook stugger omdat mijn standaard veren af en toe de eindstop haalt met 4 man er in op vraag 1 daar kan ik je geen duidenlijk antwoord op geven ze beween allemaal dat het goed is en dat je meer pk gaat krijgen maar of dat dat ook werkenlijk zo is ik rij er zelf niet mee dus ik kan je der ook geen antwoord op geven voor wat betreft mijn bevindingen maar meer lucht is altijd welkom in je motor lijkt mij op vraag 2 het zelfde ik weet allen hoe ze er uit zien en de achterste veren zien er heel anders uit als de orginele maar deze vraag zou je even aan riojim moeten vragen het is zijn auto die ik heb verlaagd en niet de mijne nu moet ik wel zeggen dat die eind aanslag rubbers erg lang zijn dus die raak je best snel Quote
xtra40 Geplaatst 10 November, 2013 Geplaatst 10 November, 2013 Ik maak me ook zorgen omdat de Pimpmasters geen vaste woon en verblijfplaats meer hebben. Zij wonen bijna in de auto en dan ook steeds in een andere. Grtz. Specialmade klopt hoor we moeten in beweging blijven anders krijgen we het koud 2 Quote
EVO Geplaatst 10 November, 2013 Geplaatst 10 November, 2013 hoi ik heb de rio verlaagd met H/R veren de veren zitten er inmiddels 8000km eronder ook met 4 volwassen raak ik de rubbers niet mits je normaal over de drempels gaat gr Edwin Quote
cees Geplaatst 10 November, 2013 Geplaatst 10 November, 2013 Theo , waar gekocht of besteld de Cold Air Intake Injection Induction Kit op internet word dit verteld Montage van een open luchtfilter heeft vele sportieve voordelen. Nadeel van open luchtfilters is dat deze warme lucht uit het motorcompartiment aanzuigt. Gevolg is dat er vermogensverlies optreedt. http://www.tuning-gids.nl/green_storm_luchtfilter.htm Green Storm luchtfilter: beste koeling, meeste pk's ik hoopte dat het pk vermogen omhoog zou gaan en het benzine verbruik naar beneden ziet er trouwens goed uit Quote
xtra40 Geplaatst 10 November, 2013 Geplaatst 10 November, 2013 gelijk even pochen met ons nieuwe logo voor onze werk kleding ik vind het erg mooi geworden in elkgeval 5 Quote
theomonika Geplaatst 10 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 10 November, 2013 we gaan steeds meer voor uit 2 Quote
Jack_z Geplaatst 10 November, 2013 Geplaatst 10 November, 2013 wat een mooi logo het is een Picanto dat zie je gelijk :P:P 1 Quote
theomonika Geplaatst 10 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 10 November, 2013 Theo , waar gekocht of besteld de Cold Air Intake Injection Induction Kit op internet word dit verteld Montage van een open luchtfilter heeft vele sportieve voordelen. Nadeel van open luchtfilters is dat deze warme lucht uit het motorcompartiment aanzuigt. Gevolg is dat er vermogensverlies optreedt. http://www.tuning-gids.nl/green_storm_luchtfilter.htm Green Storm luchtfilter: beste koeling, meeste pk's ik hoopte dat het pk vermogen omhoog zou gaan en het benzine verbruik naar beneden ziet er trouwens goed uit Cees je weet waar ik woon dus je kan altijd eerst even komen kijken Quote
theomonika Geplaatst 15 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 15 November, 2013 ja hoor ook mij hebben ze te pakken gehad gisteren deze kwam even achteruit rijden en zij ik weet niet hoe het kan maar me parkeersensoren deden het niet Quote
theomonika Geplaatst 15 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 15 November, 2013 toch maar even een andere filter proberen Green Storm kijken of deze meer effect geeft deze kan zo en zo 160 pk aan 1 Quote
Jordan Geplaatst 15 November, 2013 Geplaatst 15 November, 2013 ja hoor ook mij hebben ze te pakken gehad gisteren deze kwam even achteruit rijden en zij ik weet niet hoe het kan maar me parkeersensoren deden het niet Enorm balen maar zo te lezen is de veroorzaker niet weggereden. Scheelt je vaak een hoop ellende om je gelijk te halen. Zal een verzekeringskwestie worden maar schade blijft altijd vervelend. Quote
Jack_z Geplaatst 15 November, 2013 Geplaatst 15 November, 2013 toch maar even een andere filter proberen Green Storm kijken of deze meer effect geeft deze kan zo en zo 160 pk aan Past dat filter op iedere Senseo Quote
theomonika Geplaatst 15 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 15 November, 2013 Enorm balen maar zo te lezen is de veroorzaker niet weggereden. Scheelt je vaak een hoop ellende om je gelijk te halen. Zal een verzekeringskwestie worden maar schade blijft altijd vervelend. ja het klopt dinsdag wordt hij al weer gemaakt Quote
theomonika Geplaatst 15 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 15 November, 2013 Past dat filter op iedere Senseo op die van jou wel 3 Quote
Jordan Geplaatst 15 November, 2013 Geplaatst 15 November, 2013 ja het klopt dinsdag wordt hij al weer gemaakt Gelukkig. Dat is al heel snel. Als ze hem nu ook gelijk helemaal voor je poetsen Quote
Seafox Geplaatst 15 November, 2013 Geplaatst 15 November, 2013 ja hoor ook mij hebben ze te pakken gehad gisteren deze kwam even achteruit rijden en zij ik weet niet hoe het kan maar me parkeersensoren deden het niet Lekker weer dit, maar gelukkig is ze niet weg gereden. Succes met de afhandeling Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.