xtra40 Geplaatst 5 Maart, 2014 Geplaatst 5 Maart, 2014 ik meld hem gewoon lekker zelf af en zo lang ik geen steek proef krijg is er niks aan de hand 2 Quote
theomonika Geplaatst 5 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 5 Maart, 2014 Ik zeg doen ........ 1 Quote
Smart Geplaatst 5 Maart, 2014 Geplaatst 5 Maart, 2014 En wederom zijn de zaterdagen van de heren Pimpmasters gevuld met zagen, vijlen, beitelen, boren, hameren, schroeven, kitten en verven om hun meest geliefde vervoermiddel persoonlijk te verfraaien. 1 Quote
xtra40 Geplaatst 5 Maart, 2014 Geplaatst 5 Maart, 2014 En wederom zijn de zaterdagen van de heren Pimpmasters gevuld met zagen, vijlen, beitelen, boren, hameren, schroeven, kitten en verven om hun meest geliefde vervoermiddel persoonlijk te verfraaien. ach ja je moet wat met al je vrijen tijd heb er al aan zitten te denken om als we niets meer weten om dan maar weer te gaan model vliegen 2 Quote
bigwade Geplaatst 5 Maart, 2014 Geplaatst 5 Maart, 2014 Met modellen vliegen is altijd leuk Die Theo kan het vuur wel oppoken hè; ben benieuwd wanneer het staat te gebeuren. De eerste verkreukelde GT moet er nu toch wel zijn om als donorblok te fungeren.. 3 Quote
Jack_z Geplaatst 5 Maart, 2014 Geplaatst 5 Maart, 2014 wil Xtra wel eens zien als hij de Rio laat (model) vliegen Quote
Remko .me Geplaatst 5 Maart, 2014 Geplaatst 5 Maart, 2014 zeg heren, serieuze vraag.. denken jullie wel even aan jullie verzekering qua verhogen qua waarde? Quote
Jack_z Geplaatst 5 Maart, 2014 Geplaatst 5 Maart, 2014 sommige dingen zijn niet te verzekeren, zoals bijvoorbeeld de ongelooflijke tijd die de heren in de auto doorbrengen dus ze betalen de hypotheek alleen maar om in een huis te slapen Quote
xtra40 Geplaatst 5 Maart, 2014 Geplaatst 5 Maart, 2014 wil Xtra wel eens zien als hij de Rio laat (model) vliegen ach ik pimp nog meer dan alleen maar wagens dit is mijn laatste project 6 Quote
Jack_z Geplaatst 5 Maart, 2014 Geplaatst 5 Maart, 2014 Geweldig, en je had toen al blauwe lak zie ik en ik hoop niet dat dit in je eigen tuin was, tenzij de hele buurt doof is 1 Quote
xtra40 Geplaatst 5 Maart, 2014 Geplaatst 5 Maart, 2014 Geweldig, en je had toen al blauwe lak zie ik en ik hoop niet dat dit in je eigen tuin was, tenzij de hele buurt doof is dit was wel in mijn tuin en de stoelen vlogen in het rond hahahahaha maar klinkt als een brommer dit is ook een 50cc motor en de buren dachten dat ik met me brommer bezig was hahahahah 2 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 7 Maart, 2014 Geplaatst 7 Maart, 2014 Vraagje...... Hoe zit het vakje vast waar de usb, aux en 12v aansluitingen in zitten, Bij mijn soul kon je deze er zo uittrekken? Ik heb namelijk een geschakelde plus nodig voor mijn dashcam en tomtom en vindt snoertjes met adapters in de 12 volt aansluiting niet zo strak staan. Groet en alvast bedankt. Lourens Quote
xtra40 Geplaatst 7 Maart, 2014 Geplaatst 7 Maart, 2014 Aan de onderkant van die houder zitten 2 schroeven verborgen als je die er uit haalt kan je zo dat komplete ding er uit trekken Quote
Sjonster Geplaatst 8 Maart, 2014 Geplaatst 8 Maart, 2014 Heren, nogmaals veel dank voor het inbouwen van de subwoofer. Het geluid is nu eindelijk zoals ik het wil hebben!.. Heel veel dank! 1 Quote
xtra40 Geplaatst 8 Maart, 2014 Geplaatst 8 Maart, 2014 Heren, nogmaals veel dank voor het inbouwen van de subwoofer. Het geluid is nu eindelijk zoals ik het wil hebben!.. Heel veel dank! we hebben het weer graag gedaan goed om te horen dat het nu is zo als je wilt 2 Quote
Jack_z Geplaatst 8 Maart, 2014 Geplaatst 8 Maart, 2014 de zaterdag is nog niet voorbij dus we wachten even op de foto's van deze vruchtbare dag 1 Quote
bigwade Geplaatst 8 Maart, 2014 Geplaatst 8 Maart, 2014 de zaterdag is nog niet voorbij dus we wachten even op de foto's van deze vruchtbare dag De mijne 1 Quote
Jack_z Geplaatst 8 Maart, 2014 Geplaatst 8 Maart, 2014 De mijne tja ja in iedere fotograaf schuilt een voyeur Quote
theomonika Geplaatst 10 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 10 Maart, 2014 Zaterdag was het weer zo ver hebben weer 2 forum leden blij gemaakt 6 Quote
bigmac Geplaatst 10 Maart, 2014 Geplaatst 10 Maart, 2014 Complimentje voor de heren pimpmasters! Quote
Jack_z Geplaatst 10 Maart, 2014 Geplaatst 10 Maart, 2014 het blijft toch mooi om te zien wat de heren allemaal doen Quote
Jack_z Geplaatst 15 Maart, 2014 Geplaatst 15 Maart, 2014 het is weer zaterdag dus ik ben benieuwd wat de heren vandaag weer op het programma hebben staan Quote
bigwade Geplaatst 15 Maart, 2014 Geplaatst 15 Maart, 2014 Ik ga zo naar de Jumbo voor bier en nootjes.. 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.