Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

weer een creative zaterdag van de PimpMasters


Aanbevolen Berichten

Geplaatst

En wederom zijn de zaterdagen van de heren Pimpmasters gevuld met zagen, vijlen, beitelen, boren,

hameren, schroeven, kitten en verven om hun meest geliefde vervoermiddel persoonlijk te verfraaien.

  • Like 1
Geplaatst

En wederom zijn de zaterdagen van de heren Pimpmasters gevuld met zagen, vijlen, beitelen, boren,

hameren, schroeven, kitten en verven om hun meest geliefde vervoermiddel persoonlijk te verfraaien.

ach ja je moet wat met al je vrijen tijd 

heb er al aan zitten te denken om als we niets meer weten om dan maar weer te gaan model vliegen  :wink:  :wink:

  • Like 2
Geplaatst

Met modellen vliegen is altijd leuk :wink:

Die Theo kan het vuur wel oppoken hè; ben benieuwd wanneer het staat te gebeuren.

De eerste verkreukelde GT moet er nu toch wel zijn om als donorblok te fungeren..

  • Like 3
Geplaatst

sommige dingen zijn niet te verzekeren, zoals bijvoorbeeld de ongelooflijke tijd die de heren in de auto doorbrengen :P dus ze betalen de hypotheek alleen maar om in een huis te slapen :P 

Geplaatst

wil Xtra wel eens zien als hij de Rio laat (model) vliegen 

ach ik pimp nog meer dan alleen maar wagens 

dit is mijn laatste project  :wink:  :wink:

 

  • Like 6
Geplaatst

Geweldig, en je had toen al blauwe lak zie ik :P

 

en ik hoop niet dat dit in je eigen tuin was, tenzij de hele buurt doof is :P

  • Like 1
Geplaatst

Geweldig, en je had toen al blauwe lak zie ik :P

 

en ik hoop niet dat dit in je eigen tuin was, tenzij de hele buurt doof is :P

dit was wel in mijn tuin en de stoelen vlogen in het rond hahahahaha maar klinkt als een brommer dit is ook een 50cc motor

en de buren dachten dat ik met me brommer bezig was hahahahah

  • Like 2
Gast Vitara 2
Geplaatst

Vraagje......

 

Hoe zit het vakje vast waar de usb, aux en 12v aansluitingen in zitten, Bij mijn soul kon je deze er zo uittrekken? Ik heb namelijk een geschakelde plus nodig voor mijn dashcam en tomtom en vindt snoertjes met adapters in de 12 volt aansluiting niet zo strak staan.

 

Groet en alvast bedankt.

Lourens

Geplaatst

Heren, nogmaals veel dank voor het inbouwen van de subwoofer. Het geluid is nu eindelijk zoals ik het wil hebben!.. Heel veel dank!

  • Like 1
Geplaatst

Heren, nogmaals veel dank voor het inbouwen van de subwoofer. Het geluid is nu eindelijk zoals ik het wil hebben!.. Heel veel dank!

we hebben het weer graag gedaan goed om te horen dat het nu is zo als je wilt 

  • Like 2
Geplaatst

de zaterdag is nog niet voorbij dus we wachten even op de foto's van deze vruchtbare dag :P

De mijne 

  • Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...