Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

weer een creative zaterdag van de PimpMasters

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ziet er goed uit hoor !

De Sport Edition is trouwens écht niet alleen leverbaar bij Fase ! Dit is gewoon een auto door KIA ontwikkeld welke elke dealer kan leveren.

Alleen leverbaar met benzine motor!

Geplaatst

Ja klopt weet ik maar ik vind bij hun als eerste de afbeeldingen en prijs dua heb ik die even gepost

vind het wel erg leuk van kia dat ze zo een dik gepimpte rio nu leveren

• Like 1
Geplaatst

Mooi en subtiel, zoals ik ook al eerder aangaf. Geslaagde modificatie bij beiden.

• Like 2
Geplaatst

@Theomonika,

Echt heel erg mooi geworden.

Mag ik een opmerking maken over de (waarschijnlijk) toeter (rood achter de grill, onder de 07)

Dat vind ik persoonlijk niet zo mooi omdat alles zwart, chroom en wendy brown is

en de remschoenen geel. (maar hé  dat is persoonlijk he.) 

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Geplaatst

voor de liefhebbers foto's van de auto zo als hij nu is

10011838_496980817080186_940174019_o.jpg

1926168_496980807080187_86757600_o.jpg

1291231_496981133746821_1971840851_o.jpg

1939486_496981357080132_612476603_o.jpg

wil ik ook, maar dan natuurlijk in het wit.

Prijskaartje?

Geplaatst

Echt super mooi Theo! Deze nieuwe look vind ik veel mooier dan hetgeen jullie hiervoor hadden en dat was ook al nice). Het ziet er uit alsof hij zo van de fabriek komt. En ik heb het al eens gezegd maar de auto kleur vindt ik (zeker na alle modificaties) helemaal top. Vreemd genoeg zou ik die kleur zelf niet gekozen hebben maar nu ik hem zo zie zou ik dat wel gedaan hebben. Vind de kleur sjiek maar toch ook weer sportief. Overall dus een prachtige wagen!!

Geplaatst

Eelko en/of Theo, hebben jullie enig idee welke Witson er in een Sportage van 2010 hoort/past? Er staan er 3 op hen site (voor een Sportage van 2011) en wil, als het er straks weer van komt natuurlijk wel de goede bestellen. Dat wordt dan wellicht weer een klusdag voor jullie (radio en automatisch inklapbare spiegels), gezellig!! :-)

O ja, als deze vraag hier niet hoort dan mag je hem ook ff verzetten Eelko...

Geplaatst

als jij bij witson op de site kijkt dan zie je er inderdaad 3 staan en deze zijn alle 3 goed ???

als je goed kijkt zie je dat ze ale 3 de zelfde zijn behalve het bestuurings programma 

je hebt er eentje die op android draait en dan heb je met win ce waarvan de gene waar a8 bij staat het nieuwste model is en die waar g3 bij staat is het oudere maar wel stabielere model 

Geplaatst

wil ik ook, maar dan natuurlijk in het wit.

Prijskaartje?

dat is een hele lastige om te geven 

de set kost iets van 550 a 600 euro 

dan moet de boel nog in kleur wij hebben het stukje bij beetje gedaan en dan kost het rond de 175 per deel

en dan komt het monteren en die side scurts hebben wel wat modificatie nodig daar ben je wel een volle dag mee bezig 

en dan zeker nog een volle dag voor alle andere delen

Geplaatst

als jij bij witson op de site kijkt dan zie je er inderdaad 3 staan en deze zijn alle 3 goed ???

als je goed kijkt zie je dat ze ale 3 de zelfde zijn behalve het bestuurings programma 

je hebt er eentje die op android draait en dan heb je met win ce waarvan de gene waar a8 bij staat het nieuwste model is en die waar g3 bij staat is het oudere maar wel stabielere model 

Heb Bob al een mailtje gestuurd met wat vragen. De A8 ziet er wel gaaf uit, die heb ik destijds ook besteld voor de Rio maar was toen niet leverbaar. En het oudere type deed het ook prima. Vind het voicebellen in de Sportage niets dus ook weer een goede reden om te switchen van radio (naast navi etc.).

Geplaatst

Ze wachten nu alleen nog op nieuwe bedrijfskleding..... Kia_staff_fundraisingcrop_zps007ed71a.jp

• Like 1
Geplaatst

Ik ben niet zo van de spoilers enz maar dit ziet er wel strak uit. Zit dat vastgekit of geschroefd? 

dit zit vast gekit lekker simpel en snel  :-)  :-)  met wel super kit komt nooit meer los ben ik bang

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...