xtra40 Geplaatst 24 Oktober, 2014 Geplaatst 24 Oktober, 2014 Iemand ervaring met de rearwing spoiler voor de Rio UB? http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=160827179711&alt=web De verkoper is Kmotors... Let me know want zal natuurlijk niet verkeerd staan! Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Iemand ervaring met de rearwing spoiler voor de Rio UB? http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=160827179711&alt=web De verkoper is Kmotors... Let me know want zal natuurlijk niet verkeerd staan! Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk ik heb deze ook op mijn auto staat prima past perfect alleen de kleur is wel eens een probleem ze had alleen zwart terwijl ze alle kleuren aanbood Quote
Gerben H Geplaatst 24 Oktober, 2014 Geplaatst 24 Oktober, 2014 Had al een mail gestuurd of ze atb Platinum Graphite hadden Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 24 Oktober, 2014 Geplaatst 24 Oktober, 2014 ja moet je vragen naar kleur code ABT 1 Quote
Gerben H Geplaatst 24 Oktober, 2014 Geplaatst 24 Oktober, 2014 Die bedoelde ik Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Quote
theomonika Geplaatst 24 Oktober, 2014 Topic Starter Geplaatst 24 Oktober, 2014 ja moet je vragen naar kleur code ABT Die hebben ze niet broer zo als je weet hebben ze alleen balk :-) 1 Quote
xtra40 Geplaatst 24 Oktober, 2014 Geplaatst 24 Oktober, 2014 jep ik weet het nog daarom heb ik hem meteen maar even gewaarschuwd dat e alle kleuren hebben zo lang het maar black ???? of balk is 2 Quote
Seafox Geplaatst 24 Oktober, 2014 Geplaatst 24 Oktober, 2014 Heej xtra dat ziet er echt goed uit, mooie keuken, dus we kunnen voortaan ook voor de keuken, de tuin en de auto bij je terecht ben zelf ook druk bezig met verbouwen. Quote
Jordan Geplaatst 24 Oktober, 2014 Geplaatst 24 Oktober, 2014 Heej xtra dat ziet er echt goed uit, mooie keuken, dus we kunnen voortaan ook voor de keuken, de tuin en de auto bij je terecht ben zelf ook druk bezig met verbouwen. Verbouwen?? Slopen zul je bedoelen haha. Succes met klussen Seafox. Xtra, jij succes met de keuken. Ziet er netjes uit. 1 Quote
Wimis on Geplaatst 26 Oktober, 2014 Geplaatst 26 Oktober, 2014 Lekker aan de sloop zo hier en daar! Quote
theoc Geplaatst 26 Oktober, 2014 Geplaatst 26 Oktober, 2014 Iemand ervaring met de rearwing spoiler voor de Rio UB? http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=160827179711&alt=web De verkoper is Kmotors... Let me know want zal natuurlijk niet verkeerd staan! Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Komt van Korea, hou wel rekening met eventuele douane plus BTW kosten! Quote
xtra40 Geplaatst 26 Oktober, 2014 Geplaatst 26 Oktober, 2014 Stelletje slopers...... zegt onze opper sloper Quote
Creative Name Geplaatst 27 Oktober, 2014 Geplaatst 27 Oktober, 2014 Lekker bezig Freek, weer tegels of wat anders? Quote
Smart Geplaatst 27 Oktober, 2014 Geplaatst 27 Oktober, 2014 Freek? Zo jammer dit dan weer.... Er komen grote tegels in, Belgisch hardsteen. Grote verbouwing van de woonkamer/keuken/hal. Het grove werk zoals de vloer eruit beitelen, extra leidingen frezen/bedraden e.d. doe ik zelf. Moest met de vloer wel uitkijken, want eronder zit vloerverwarming. Quote
Creative Name Geplaatst 27 Oktober, 2014 Geplaatst 27 Oktober, 2014 Lekker zeg vloerverwarming, veel comfortabeler dan cv. Wel fijn dat je dat zelf allemaal kan. Ik heb laatst een gootje uit de muur gefreesd voor een kabelgootje achter m'n tv en heb nog maar zelden zo'n spijt gehad van iets, scheef als de pest en heel m'n huis onder het stof hahaha 2 Quote
Geronimo81 Geplaatst 27 Oktober, 2014 Geplaatst 27 Oktober, 2014 Er komen grote tegels in, Belgisch hardsteen. Heb je de tegels al ingekocht? Indien je nog op zoek bent, ik heb een Natuursteenbedrijf en wij verkopen veel Belgisch Hardsteen tegels, dus mocht je geinteresseerd zijn in de speciale Kiarijders-korting hoor ik het wel van je! Zal zeker een scherpe prijs voor je kunnen maken, voor info stuur me een pm of kijk even op onze website Mocht je reeds steen gekocht hebben, veel succes met de verbouwing! 2 Quote
xtra40 Geplaatst 27 Oktober, 2014 Geplaatst 27 Oktober, 2014 Heb je de tegels al ingekocht? Indien je nog op zoek bent, ik heb een Natuursteenbedrijf en wij verkopen veel Belgisch Hardsteen tegels, dus mocht je geinteresseerd zijn in de speciale Kiarijders-korting hoor ik het wel van je! Zal zeker een scherpe prijs voor je kunnen maken, voor info stuur me een pm of kijk even op onze website Mocht je reeds steen gekocht hebben, veel succes met de verbouwing! zo deze mededeling even opgeslagen wil ook nog meer verbouwen en mischien wel tegelen ook Quote
Gast Stief Geplaatst 27 Oktober, 2014 Geplaatst 27 Oktober, 2014 Hier nog een Kiarijder die gek is op korting.... En binnenkort verwacht te gaan verbouwen... En verwacht daar een mooie tegelvloer in te willen zetten. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 27 Oktober, 2014 Geplaatst 27 Oktober, 2014 Inderdaad goed bezig Freek, of hoe we je ook moeten noemen Wat is de website dan Geronimo81? 1 Quote
xtra40 Geplaatst 27 Oktober, 2014 Geplaatst 27 Oktober, 2014 Inderdaad goed bezig Freek, of hoe we je ook moeten noemen Wat is de website dan Geronimo81? Freek Willem 2 Quote
Gerben H Geplaatst 27 Oktober, 2014 Geplaatst 27 Oktober, 2014 Gaat lekker off topic al blijven we creatief Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Quote
arjan gt Geplaatst 27 Oktober, 2014 Geplaatst 27 Oktober, 2014 Korting is altijd on topic. Minder (ver)bouw kosten is meer geld voor onze Kia's.dat verbouwen doen we alleen om moeder de vrouw tevreden te houden Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2 Quote
Smart Geplaatst 27 Oktober, 2014 Geplaatst 27 Oktober, 2014 Nee, helaas al gekocht Geronimo81......maar ben altijd geïnteresseerd in aantrekkelijke aanbiedingen. Ik ben nu aan het zoeken naar dimbare led inbouwspots. Quote
xtra40 Geplaatst 27 Oktober, 2014 Geplaatst 27 Oktober, 2014 Nee, helaas al gekocht Geronimo81......maar ben altijd geïnteresseerd in aantrekkelijke aanbiedingen. Ik ben nu aan het zoeken naar dimbare led inbouwspots. ik heb deze alleen dan niet dimbaar zo als die in de link wel zijn http://www.ebay.nl/itm/Dimmable-6W-9W-15W-18W-LED-Ceiling-Down-Light-Warm-Cool-White-Recessed-Lamp-Bulb-/201152315020?pt=US_Chandeliers_and_Ceiling_Fixtures&var=&hash=item2ed59cbe8c 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.