Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

weer een creative zaterdag van de PimpMasters

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Iemand ervaring met de rearwing spoiler voor de Rio UB? http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=160827179711&alt=web5uvadamu.jpgemupaqad.jpg

De verkoper is Kmotors...

Let me know want zal natuurlijk niet verkeerd staan!

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Iemand ervaring met de rearwing spoiler voor de Rio UB? http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=160827179711&alt=web5uvadamu.jpgemupaqad.jpg

De verkoper is Kmotors...

Let me know want zal natuurlijk niet verkeerd staan!

ik heb deze ook op mijn auto staat prima past perfect

alleen de kleur is wel eens een probleem ze had alleen zwart terwijl ze alle kleuren aanbood

Geplaatst

Had al een mail gestuurd of ze atb Platinum Graphite hadden

Geplaatst

ja moet je vragen naar kleur code ABT

478916_183099571846912_1974548882_o.jpg

Die hebben ze niet broer zo als je weet hebben ze alleen balk :-)  :-) :-)  :-)  :-)  

• Like 1
Geplaatst

jep ik weet het nog daarom heb ik hem meteen maar even gewaarschuwd dat e alle kleuren hebben zo lang het maar black ???? of balk is  :wink:  :wink:  :wink:

• Like 2
Geplaatst

Heej xtra dat ziet er echt goed uit, mooie keuken, dus we kunnen voortaan ook voor de keuken, de tuin en de auto bij je terecht  :yes:  ben zelf ook druk bezig met verbouwen. IMG_1096_zpsca44c9b2.jpg

IMG_1106_zpseb201595.jpg

Geplaatst

Heej xtra dat ziet er echt goed uit, mooie keuken, dus we kunnen voortaan ook voor de keuken, de tuin en de auto bij je terecht :yes: ben zelf ook druk bezig met verbouwen. IMG_1096_zpsca44c9b2.jpg

IMG_1106_zpseb201595.jpg

Verbouwen?? Slopen zul je bedoelen haha.

Succes met klussen Seafox.

Xtra, jij succes met de keuken.

Ziet er netjes uit.

• Like 1
Geplaatst

Freek? Zo jammer dit dan weer....

Er komen grote tegels in, Belgisch hardsteen. Grote verbouwing van de woonkamer/keuken/hal. Het grove werk zoals de vloer eruit beitelen, extra leidingen frezen/bedraden e.d. doe ik zelf.

Moest met de vloer wel uitkijken, want eronder zit vloerverwarming.

Geplaatst

Lekker zeg vloerverwarming, veel comfortabeler dan cv. Wel fijn dat je dat zelf allemaal kan. Ik heb laatst een gootje uit de muur gefreesd voor een kabelgootje achter m'n tv en heb nog maar zelden zo'n spijt gehad van iets, scheef als de pest en heel m'n huis onder het stof hahaha

• Like 2
Geplaatst

Er komen grote tegels in, Belgisch hardsteen. 

Heb je de tegels al ingekocht? Indien je nog op zoek bent, ik heb een Natuursteenbedrijf en wij verkopen veel Belgisch Hardsteen tegels, dus mocht je geinteresseerd zijn in de speciale Kiarijders-korting hoor ik het wel van je! :)

Zal zeker een scherpe prijs voor je kunnen maken, voor info stuur me een pm of kijk even op onze website

Mocht je reeds steen gekocht hebben, veel succes met de verbouwing! :)

• Like 2
Geplaatst

Heb je de tegels al ingekocht? Indien je nog op zoek bent, ik heb een Natuursteenbedrijf en wij verkopen veel Belgisch Hardsteen tegels, dus mocht je geinteresseerd zijn in de speciale Kiarijders-korting hoor ik het wel van je! :)

Zal zeker een scherpe prijs voor je kunnen maken, voor info stuur me een pm of kijk even op onze website

Mocht je reeds steen gekocht hebben, veel succes met de verbouwing! :)

zo deze mededeling even opgeslagen wil ook nog meer verbouwen en mischien wel tegelen ook 

Geplaatst

Hier nog een Kiarijder die gek is op korting....

En binnenkort verwacht te gaan verbouwen...

En verwacht daar een mooie tegelvloer in te willen zetten.

Geplaatst

Gaat lekker off topic al blijven we creatief :-)

Geplaatst

Korting is altijd on topic. Minder (ver)bouw kosten is meer geld voor onze Kia's.dat verbouwen doen we alleen om moeder de vrouw tevreden te houden

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Like 2
Geplaatst

Nee, helaas al gekocht Geronimo81......maar ben altijd geïnteresseerd in aantrekkelijke aanbiedingen.

Ik ben nu aan het zoeken naar dimbare led inbouwspots.

Geplaatst

Nee, helaas al gekocht Geronimo81......maar ben altijd geïnteresseerd in aantrekkelijke aanbiedingen.

Ik ben nu aan het zoeken naar dimbare led inbouwspots.

ik heb deze alleen dan niet dimbaar zo als die in de link wel zijn 

http://www.ebay.nl/itm/Dimmable-6W-9W-15W-18W-LED-Ceiling-Down-Light-Warm-Cool-White-Recessed-Lamp-Bulb-/201152315020?pt=US_Chandeliers_and_Ceiling_Fixtures&var=&hash=item2ed59cbe8c

$(KGrHqIOKpMFIJv(N8KvBSCcdZke(g~~60_57.J

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...