xtra40 Geplaatst 20 Februari, 2015 Geplaatst 20 Februari, 2015 kunnen we dit niet manipuleren tuurlijk wel maar het mag helaas niet Quote
Wimis on Geplaatst 20 Februari, 2015 Geplaatst 20 Februari, 2015 kunnen we dit niet manipuleren En waarom zou je dat willen................. ? (sorry vd topic vervuiling ) 1 Quote
intro Geplaatst 20 Februari, 2015 Geplaatst 20 Februari, 2015 En waarom zou je dat willen................. ? (sorry vd topic vervuiling ) omdat als je led dagverlichting aanstaat en je achter lichten dit een mooi geheel is Quote
Murcielaygo Geplaatst 20 Februari, 2015 Geplaatst 20 Februari, 2015 Alleen werd eerst gezegd dat DRL veiliger is omdat de achterlichten niet aan zijn, waardoor remlichten beter zouden opvallen. Maar nu is dus het probleem ontstaan dat mensen hun licht niet inschakelen. De DRL geeft flink wat licht en de meeste dashboards lichten bij contact aan al op, waardoor mensen niet door hebben dat ze geen licht voeren. Ook achter niet... En dat is gevaarlijk, dus moeten nu de achterlichten ineens WEL gaan branden bij DRL. Dus binnenkort mag het wel. En is het misschien op moderne auto's wel om te programmeren? Quote
Nieles Geplaatst 21 Februari, 2015 Geplaatst 21 Februari, 2015 Je kan gewoon bij de garage vragen of die je achterlichten standaard aanzetten kunnen ze gewoon in de boordcomputer doen is gewoon legaal hoor. 1 Quote
DO07 Geplaatst 21 Februari, 2015 Geplaatst 21 Februari, 2015 Ik heb nog een uitlaat sierstuk te koop voor de Kia Rio. http://link.marktplaats.nl/m900764902 Quote
xtra40 Geplaatst 21 Februari, 2015 Geplaatst 21 Februari, 2015 Ik heb nog een uitlaat sierstuk te koop voor de Kia Rio. http://link.marktplaats.nl/m900764902 we hebben hier een apart topic waar je je spullen te koop kunt aanbieden http://www.kiaclub.nl/forum/13-te-koop-aangeboden-gevraagd/ 1 Quote
theomonika Geplaatst 21 Februari, 2015 Topic Starter Geplaatst 21 Februari, 2015 zo en nu gaan we weer Ontopic 1 Quote
xtra40 Geplaatst 21 Februari, 2015 Geplaatst 21 Februari, 2015 zo en nu gaan we weer Ontopic Ja is goed vader Quote
intro Geplaatst 21 Februari, 2015 Geplaatst 21 Februari, 2015 Je kan gewoon bij de garage vragen of die je achterlichten standaard aanzetten kunnen ze gewoon in de boordcomputer doen is gewoon legaal hoor. TOP!! over 2000km heb ik weer een beurtje nodig ga dit zeker even navragen Quote
Creative Name Geplaatst 22 Februari, 2015 Geplaatst 22 Februari, 2015 Ergens dit jaar wordt het verplicht achterlicht te voeren bij dagrijverlichting, nieuwe BMW's worden zo al afgeleverd. Weet iemand hoe het systeem van KIA heet waar je dit in kan regelen? ( bv VagCom of FoCom?). P.s., mocht dat niet lukken via ODB dan wil ik graag op audiëntie bij de Pimpmasters Quote
Murcielaygo Geplaatst 22 Februari, 2015 Geplaatst 22 Februari, 2015 Toevallig heb ik die vraag gisteren bij Kia neergelegd. Zij verwezen me door naar de dealer. Maar omdat die ook al een heel kortaf antwoord had mbt het vaker laten knipperen van de "triple turn" heb ik mijn vraag nu bij een ANDERE dealer neergelegd, die niet bij "mijn" concern hoort... Even afwachten dus; zodra ik meer weet zal ik het hier plaatsen. Quote
bigwade Geplaatst 22 Februari, 2015 Geplaatst 22 Februari, 2015 Lijkt mij een KCG dingetje om even helderheid te krijgen. Quote
Murcielaygo Geplaatst 22 Februari, 2015 Geplaatst 22 Februari, 2015 Laten we het antwoord van de andere dealer even afwachten. Ik heb chat-contact gehad op de website van KNML. Evt. deze berichten afsplitsen, aangezien de PM's hier niets mee van doen hebben? Quote
Smart Geplaatst 22 Februari, 2015 Geplaatst 22 Februari, 2015 Ik heb ook even niet willen reageren, omdat er al een actie uitstaat waar nog geen antwoord op is gekomen. Daarnaast weet ik niet of KMNL wel zo happig is om deze informatie te delen op het forum. Ingrijpen in software e.d. is 'aardig vloeken in de kerk'..... Quote
bigwade Geplaatst 22 Februari, 2015 Geplaatst 22 Februari, 2015 Ergens dit jaar wordt het verplicht achterlicht te voeren bij dagrijverlichting, nieuwe BMW's worden zo al afgeleverd. Weet iemand hoe het systeem van KIA heet waar je dit in kan regelen? ( bv VagCom of FoCom?). P.s., mocht dat niet lukken via ODB dan wil ik graag op audiëntie bij de Pimpmasters ☺ Kan dit verplaatst worden naar een nieuw topic ? Kunnen we daar verder. Quote
xtra40 Geplaatst 14 Maart, 2015 Geplaatst 14 Maart, 2015 van de inzamelings actie die er is gehouden voor me (daarvoor nog heel veel dank ) heb ik een leuke action camera gekocht en die is vandaag binnen gekomen nu nog even wachten op de geheugen kaart en we kunnen creative filmpjes maken en ja ook in de regen of zelfs onder water 10 Quote
plattie Geplaatst 14 Maart, 2015 Geplaatst 14 Maart, 2015 Top! Ben benieuwd naar de aktie-filmpjes. Veel plezier er mee! Quote
kris88 Geplaatst 14 Maart, 2015 Geplaatst 14 Maart, 2015 Oi ik heb iets gemist. Veel plezier ermee mannen! 1 Quote
chloso Geplaatst 14 Maart, 2015 Geplaatst 14 Maart, 2015 Super kijk al uit naar de volgende verslagen Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 14 Maart, 2015 Geplaatst 14 Maart, 2015 Lijkt me lastig sleutelen onder water of gaan jullie ook bergings klussen doen ;-) Nee mooi apparaat, ben benieuwd. 3 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 14 Maart, 2015 Geplaatst 14 Maart, 2015 Ps. Welk kaartje moet daar in dan? App even Quote
xtra40 Geplaatst 14 Maart, 2015 Geplaatst 14 Maart, 2015 Ps. Welk kaartje moet daar in dan? App even App is verstuurd 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.