Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

weer een creative zaterdag van de PimpMasters

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

En waarom zou je dat willen................. ?

(sorry vd topic vervuiling :) )

omdat als je led dagverlichting aanstaat en je achter lichten dit een mooi geheel is :-)

Geplaatst

Alleen werd eerst gezegd dat DRL veiliger is omdat de achterlichten niet aan zijn, waardoor remlichten beter zouden opvallen.

Maar nu is dus het probleem ontstaan dat mensen hun licht niet inschakelen. De DRL geeft flink wat licht en de meeste dashboards lichten bij contact aan al op, waardoor mensen niet door hebben dat ze geen licht voeren. Ook achter niet...

En dat is gevaarlijk, dus moeten nu de achterlichten ineens WEL gaan branden bij DRL. Dus binnenkort mag het wel. En is het misschien op moderne auto's wel om te programmeren?

Geplaatst

Je kan gewoon bij de garage vragen of die je achterlichten standaard aanzetten kunnen ze gewoon in de boordcomputer doen is gewoon legaal hoor.

• Like 1
Geplaatst

Je kan gewoon bij de garage vragen of die je achterlichten standaard aanzetten kunnen ze gewoon in de boordcomputer doen is gewoon legaal hoor.

TOP!! over 2000km heb ik weer een beurtje nodig ga dit zeker even navragen :-)

Geplaatst

Ergens dit jaar wordt het verplicht achterlicht te voeren bij dagrijverlichting, nieuwe BMW's worden zo al afgeleverd. Weet iemand hoe het systeem van KIA heet waar je dit in kan regelen? ( bv VagCom of FoCom?).

P.s., mocht dat niet lukken via ODB dan wil ik graag op audiëntie bij de Pimpmasters

Geplaatst

Toevallig heb ik die vraag gisteren bij Kia neergelegd. Zij verwezen me door naar de dealer.

Maar omdat die ook al een heel kortaf antwoord had mbt het vaker laten knipperen van de "triple turn" heb ik mijn vraag nu bij een ANDERE dealer neergelegd, die niet bij "mijn" concern hoort...

Even afwachten dus; zodra ik meer weet zal ik het hier plaatsen.

Geplaatst

Laten we het antwoord van de andere dealer even afwachten. Ik heb chat-contact gehad op de website van KNML.

Evt. deze berichten afsplitsen, aangezien de PM's hier niets mee van doen hebben?

Geplaatst

Ik heb ook even niet willen reageren, omdat er al een actie uitstaat waar nog geen antwoord op is gekomen.

Daarnaast weet ik niet of KMNL wel zo happig is om deze informatie te delen op het forum. Ingrijpen in software

e.d. is 'aardig vloeken in de kerk'.....

Geplaatst

Ergens dit jaar wordt het verplicht achterlicht te voeren bij dagrijverlichting, nieuwe BMW's worden zo al afgeleverd. Weet iemand hoe het systeem van KIA heet waar je dit in kan regelen? ( bv VagCom of FoCom?).

P.s., mocht dat niet lukken via ODB dan wil ik graag op audiëntie bij de Pimpmasters ☺

Kan dit verplaatst worden naar een nieuw topic ?

Kunnen we daar verder.

• 3 weken later...
Geplaatst

van de inzamelings actie die er is gehouden voor me (daarvoor nog heel veel dank ) heb ik een leuke action camera gekocht en die is vandaag binnen gekomen  :tt1:  :tt1:

nu nog even wachten op de geheugen kaart en we kunnen creative filmpjes maken 

en ja ook in de regen of zelfs onder water 

$_57.JPG

• Like 10

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...