theomonika Geplaatst 24 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 24 September, 2016 dat zit er weer keurig in Theo We gaan gewoon Door Wimis 1 Quote
xtra40 Geplaatst 24 September, 2016 Geplaatst 24 September, 2016 Dank je wel broer heb voor jou ook nog wel een mooi klusje hihi ik was er ook niet bang voor dat je niks zou verzinnen 1 Quote
theomonika Geplaatst 24 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 24 September, 2016 ik was er ook niet bang voor dat je niks zou verzinnen Nee he moet je weer lief aan kijken Quote
bigwade Geplaatst 24 September, 2016 Geplaatst 24 September, 2016 Plakwerk, uitpakken, stripje losmaken en met vaste hand plaatsen. Trots man ! Wanneer wordt het motortje eens grondig onder handen genomen, zoals open luchtfilter, turbo en meer ? Veel leuker 4 Quote
Smart Geplaatst 24 September, 2016 Geplaatst 24 September, 2016 ....vergeet het ontvetten niet? 1 Quote
theomonika Geplaatst 25 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 25 September, 2016 Plakwerk, uitpakken, stripje losmaken en met vaste hand plaatsen. Trots man ! Wanneer wordt het motortje eens grondig onder handen genomen, zoals open luchtfilter, turbo en meer ? Veel leuker er zijn eerst nog wat andere dingen die besteld zijn en daar is het wachten op en voor de rest zoek ik nog sponsoren !! Quote
Smart Geplaatst 25 September, 2016 Geplaatst 25 September, 2016 Spons oren...geen wimpers voor op de koplampen? 1 Quote
Seafox Geplaatst 30 September, 2016 Geplaatst 30 September, 2016 Beste mensen ik heb een vraagje ik wil volgend week een creatieve zaterdag doen. Ik wil dan een hoedenplank bekleden met leer in de auto van mijn vriendin. Weet een van jullie hoe je dit het beste kan aanpakken. Welk leer leent zich daar het beste voor en welke lijm heb ik nodig enzo. alvast dank Quote
Wimis on Geplaatst 30 September, 2016 Geplaatst 30 September, 2016 Beste mensen ik heb een vraagje ik wil volgend week een creatieve zaterdag doen. Ik wil dan een hoedenplank bekleden met leer in de auto van mijn vriendin. Weet een van jullie hoe je dit het beste kan aanpakken. Welk leer leent zich daar het beste voor en welke lijm heb ik nodig enzo. alvast dank Is dat ook een Kia ? 1 Quote
Seafox Geplaatst 30 September, 2016 Geplaatst 30 September, 2016 Is dat ook een Kia ? hhahahahaha ik wist dat die vraag ging komen helaas niet het is een bmw 320 uit 2002 Quote
Wimis on Geplaatst 30 September, 2016 Geplaatst 30 September, 2016 hhahahahaha ik wist dat die vraag ging komen helaas niet het is een bmw 320 uit 2002 Geen probleem hoor we zijn hier van alle markten thuis ! Skai........ of hoe heet dat nep leer? Wellicht een foto van de plank? Dan heb ik (en andere) een idee wat je wilt voor Liefje Quote
Seafox Geplaatst 30 September, 2016 Geplaatst 30 September, 2016 Geen probleem hoor we zijn hier van alle markten thuis ! Skai........ of hoe heet dat nep leer? Wellicht een foto van de plank? Dan heb ik (en andere) een idee wat je wilt voor Liefje o gelukkig hahaha ik heb nu nog geen foto komt morgen bij het verhaal. Ik ga in ieder geval zoeken op skai leer ofzo thanks Quote
xtra40 Geplaatst 30 September, 2016 Geplaatst 30 September, 2016 ik hoop dat je niet te veel deuken in je plank hebt maar gewoon een platte plank anders is het een K klus je moet geloof ik wel stomen om de boel rekbaar te maken Quote
Wimis on Geplaatst 30 September, 2016 Geplaatst 30 September, 2016 ik hoop dat je niet te veel deuken in je plank hebt maar gewoon een platte plank anders is het een K klus je moet geloof ik wel stomen om de boel rekbaar te maken Kun je dat niet voldoende warm krijgen met een verfbrander? En ach die BMW............. jammer dan! 1 Quote
Murcielaygo Geplaatst 30 September, 2016 Geplaatst 30 September, 2016 Kun je dat niet voldoende warm krijgen met een verfbrander?Volgens mij is het niet alleen de warmte, maar juist ook het vocht belangrijk voor de plooibaarheid... Quote
Wimis on Geplaatst 30 September, 2016 Geplaatst 30 September, 2016 Ik bespeur: Flexibiliteit in de berichten!De keuze is aan Seafox.Zelf doen is Pimp. Aan de expert overlaten en euro's is klasse. (Of garantie op geleverd product) 1 Quote
Gast Stief Geplaatst 1 Oktober, 2016 Geplaatst 1 Oktober, 2016 Ik heb het wel eens gedaan met sky. Heb toen zelf ook een stoomapparaat gebruikt. Was gewoon zo'n goedkope stoomreiniger, dat werkte prima. Denk dat een verfbrander het leer eerder beschadigd. Ik heb spuitlijm gebruikt. Weet niet meer welk merk, had het van een kennis die interieurbouwer is. Was overigens een hoedenplank van een Golf III Quote
Smart Geplaatst 1 Oktober, 2016 Geplaatst 1 Oktober, 2016 ^^ S K A I Oh, skai....plakkerig nepleer! Quote
bigwade Geplaatst 1 Oktober, 2016 Geplaatst 1 Oktober, 2016 Voor een hoedenplank niet erg. Heb nog lidtekens van de achterbank van de Opel Rekord (1970) 1900L van mijn vader. Quote
Lique Geplaatst 2 Oktober, 2016 Geplaatst 2 Oktober, 2016 Voor een hoedenplank niet erg. Heb nog lidtekens van de achterbank van de Opel Rekord (1970) 1900L van mijn vader. Oei, dat klinkt best heel erg pijnlijk Quote
Gast Stief Geplaatst 2 Oktober, 2016 Geplaatst 2 Oktober, 2016 Oh, skai....plakkerig nepleer!Ongeveer zelfde kwaliteit als hondekontenbond Quote
Seafox Geplaatst 6 Oktober, 2016 Geplaatst 6 Oktober, 2016 Beste mensen mijn dank is groot hier kan ik wel wat mee. Het liep effe anders dan geplant vandaar dat er geen foto's zijn. Haar vader heeft op het werk professionele spuit lijm en we hebben nu een stuk skai leer gehaald en gaan binnenkort beginnen ik laat het resultaat wel zien. nogmaals bedankt voor de info 2 Quote
Derrek Geplaatst 7 Oktober, 2016 Geplaatst 7 Oktober, 2016 Wellicht voor de liefhebber, ik heb no 2 setjes van 2 Xenon lamphoudertjes liggen (die zwarte kunststof houdertjes in de koplamp) voor de Kia Rio met projectie koplampen Superpack, dynamic line etc.). Je hebt ze nodig als je Xenon in je Rio III UB (bijv. van Pilot of een ander merk) wilt inbouwen. Als iemand ze hebben wil, laat even weten dan doe ik ze in een envelop en stuur ze naar je op. Ik ga over op een Niro en daar zitten al Xenon lampen (4000 lumen!) in. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.