Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gewaarschuwd door dit forum heb ik bij de aanschaf van de auto bedongen dat ik de eerste kaartupdate nog cadeau ga krijgen. Die kaarten zouden er theoretisch nu moeten zijn, want als ik nu op 'mijnkia' staat er dat er een update bij de dealer te verkrijgen zou zijn, of bestelbaar is via de website van navigation.com.

Op die website wordt inderdaad gesproken van een kaart 2012/2013. Dus bij de dealer gevraagd waar mijn update blijft.... Ze hebben daarover contact gehad met KIA NL.....maar er is nog niets bekend daar.

Raar toch? Weet iemand meer?

• Like 1
Geplaatst

Moderator:

Vreemd, ik wilde dit bericht posten, maar kreeg een bericht dat ik 7 seconden moest wachten omdat de limiet van wat ik mag posten bereikt was ( ? ) ....en nu staat er een dubbele post.....? How come?

Geplaatst

Gewaarschuwd door dit forum heb ik bij de aanschaf van de auto bedongen dat ik de eerste kaartupdate nog cadeau ga krijgen. Die kaarten zouden er theoretisch nu moeten zijn, want als ik nu op 'mijnkia' staat er dat er een update bij de dealer te verkrijgen zou zijn, of bestelbaar is via de website van navigation.com.

Op die website wordt inderdaad gesproken van een kaart 2012/2013. Dus bij de dealer gevraagd waar mijn update blijft.... Ze hebben daarover contact gehad met KIA NL.....maar er is nog niets bekend daar.

Raar toch? Weet iemand meer?

Interessant, bij mij op 'mijnkia' staat daar helemaal niks van.

Als ik op de website van Navteq kijk zie ik dit:

Kia kaartupdate - Europe and Russia - 2013

en als ik dan kijk op het tabblad "in verpakking" dan staat er dit:

1 USB stick Europa en Rusland Version 2011/2012 !

Dus niet erg duidelijk...

Geplaatst

Wij hebben eerder aangegeven in het KCG-KMNL topic dat de nieuwe kaartupdate eind

2012 leverbaar zou worden. Hij komt er zeker aan. Toch nog heel even wachten dus.

Zie hier!

Geplaatst

Dit wordt naar mijn mening weer een dooie mus.

Let wel op, de kaarten van Navtec die gebruikt worden door Kia zijn minstens 1 1/2 jaar oud, zoek maar eens op het forum. Ik heb de verklaring van Navtec al eerder gepost, waarin zij aangeven dat Kia achter loopt. De reden hiervan is het aanpassen van de software voor de fabrieks-navigatie systemen.

Groet.

Geplaatst

Daarom ga voor de aftermarket navigatie ipv de originele.

Ziet er net zo mooi uit, veel goedkoper en ieder kwartaal gratis nieuwe kaarten.

En IGO navigatie is echt helemaal top.

Sorry voor deze zinloze bijdrage, :lol:

Geplaatst

1 USB stick Europe and Russia Version 2012/2013: staat er als je de engelse versie van de site bekijkt, dus het zal wel vergeten zijn aan te passen.

De December 2011 verpakking luidt: Map Update 2011/2012

Groet Wil O.

Geplaatst

Wel een belachelijk hoge prijs € 169,00 voor de update als je je bedenkt dat voor een Garmin GPS, je 1 keer € 120,00 betaalt voor een Life-Time update ( 4x per jaar ) en ook dat is kaart materiaal van Navteq.

Groet Wil O.

Geplaatst

Ik ga hem deze keer wel halen, vorig jaar niet gehad dus tijd voor een nieuwe kaart! Maar, is die er nu wel of niet al? de Engelse versie van de site zegt van wel toch? :P

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik zie bij mijnkia dit staan, pittig prijsje hoor

Updatess.png

Hoi Robert W,

Zie ook staan welke software update het is Id dit de 6.8 E of de 6.8 B

groet

Geplaatst

ninguna mención de 6,8 E o 6,8B en este mensaje.

geen melding van 6,8 E of 6,8 B in dit bericht.

no mention of 6.8 E or 6.8 B in this message.

Geplaatst

Afgelopen Update kostte € 119,00 ( tijdelijke aanbieding ) en ik vond dat al veel, dus nu sla ik wel een jaartje over.

Geplaatst

Kun je überhaupt een jaar overslaan of moet je alle updates kopen....iemand?

Geplaatst

Volgens mij kan dat zonder problemen, bij de nieuwe kaartenset zit de gehele versie inclusief de laatste firmware en programmatuur.

Groet

Geplaatst

Het zou dan wel heel duur worden om op de laatste versie te komen. Al de voorgaande updates te bestellen. :no:

Ik heb de nieuwste software kunnen downloaden via navteq Het is de 6.8H die bij de niuwe kaartupdate zit

groet

Geplaatst

Heb je alles gedownload, dus ook de nieuwe kaarten of alleen de firmware.

• Like 1
Geplaatst

Heb je alles gedownload, dus ook de nieuwe kaarten of alleen de firmware.

hoi woskam,

alleen de firmware Heb het er nog niet opgezet

Geplaatst

Krijg je nog korting als je het via navteq downloadt dan? Ik hoef op zich die usb-stick niet...

• Like 2
Geplaatst

Krijg je nog korting als je het via navteq downloadt dan? Ik hoef op zich die usb-stick niet...

nee gewoon downloaden

Geplaatst

Er valt niks te downloaden :P Navteq stuurt je dan de USB-stick..

Er valt gemoeg te downloaden (software) Goed kijken Senior

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...