Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Ik was druk aan het rondzoeken waar ik op het internet accessoires kon vinden voor de Picanto.

Veel websites kon je alleen producten aan je wish list toevoegen zonder ze echt te kopen. Ik heb nu een website gevonden waar je zelfs de originele velgen kunt kopen voor 100 pond.

De website is: http://www.caraccessoriesplus.co.uk/manufacturer/kia/accessories.html

Je moet 17 pond verzendkosten betalen naar Nederland toe. Ze hebben op dit moment mooie aanbiedingen. Ik was zelf opzoek naar de striping in het wit voor mijn zwarte Picanto. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

Gast Jeroen66475
Geplaatst

De velgen zijn omgerekend niet echt goedkoper dan bij de dealer..en ze verzenden geen velgen naar Nederland :(

Geplaatst

Hmm zover had ik nog niet gekeken, zijn er nog meer mensen die weten waar je veel accessoires kan vinden voor de nieuwe picanto? Ik heb het internet al veel afgezocht maar kan nog niet echt een goede site vinden.

Geplaatst

Ik weet niet of de stickers die stickerland gebruikt specifieke eigenschappen hebben waardoor ze geschikt zijn voor bijvoorbeeld de hitte van een motorkap, maar een gemiddelde internetdrukker kan ze waarschijnlijk wel een stuk goedkoper & custom bedrukt leveren...

Geplaatst

Ja maar dat zijn de standaard prijzen, ik wil ze er zelf op zetten. Op internet vind ik wel websites voor 90 pond, maar die verzenden weer niet naar Nederland.

Beste Mark,

Vroeger beplakte ik autostickers. Nu heb ik de apparatuur nog gewoon voor de hobby. Je hebt een aantal topmerken zoals 3M, MetaMark en Avery die dergelijke stickers leveren voor auto's (autoreclame en striping). Je hebt deze stickers met 1, 3 en 7 jaar garantie.

Ga je van het duurste uit dan is de kostprijs van de folie ca 25 per strekkende meter op een rol van ca 60 cm breedt. Deze folies zijn er in alle kleuren en kun je zelf plakken.

Ik haal mijn zwarte Kia de 16e op en plak hem gedeeltelijk met mat zwart.

Als je nog interesse hebt zal ik de maten eens opnemen van de striping om te kijken waar dit op uit komt. Het zijn pers slot van rekening rechte strepen en dit is eenvoudig 'plotten' voor mij. Het kan vrij eenvoudig via een kartonnen koker worden opgestuurd.

Ik hoor het wel als je nog interesse hebt.

Geplaatst

Vandaag de armsteun besteld. Hij is origineel komt met een installatiehandleiding. Thanks voor de tip. Scheelt toch 50% met de dealerprijs! :Y

• 2 weken later...
Geplaatst

Vandaag de armsteun binnen. Tot mijn grote stommiteit kom ik erachter dat het een Engelse uitvoering is (dus right-hand side). :(

Ik heb ze maar gemaild om te vragen over hoe en wat. Misschien kan ik dat mechanisme omzetten oid.

Anderen hier ervaring mee?

• 4 maanden later...
Geplaatst

Ik heb al een aardig lijstje maar dan moet je even tussen mijn fotos kijken in het mapje accessoires picantoop mijn facebook pagina de link staat hier onder in mijn hand tekening

• 2 maanden later...
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...