Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Geloof dat er geen NL menu opzit?

Als ik goed gelezen heb teminste ..

Maar een amerikaanse vrouw is ook niet erg ?

Geplaatst

@rinuss

Als je die witson unit bedoeld daarvan is het menu in het engels

Niet dat er veel text is om te lezen

Maar de navigatie die is voledig in het nederlands zonder probleemen

En als je hem koopt zonder navigatie dan kan je altijd met een 4 gb micro sd kaartje langs komen en dan krijg je hem van mij :wink:

Geplaatst

Hallo is er iemand die al ervaring heeft met een navi-dvd 7inch van de firma Car audio expert in Spijkenisse voor de Picanto,wil wel zo'n systeem hebben is altijd goedkoper dan een Pioneer.

Alle tips welkom

Heb hem vant weekend erin laten bouwen

Vind hem mooier dan die kia levert omdat kia gewoon 2 din frontjes plaatst en daar een universele pioneer in knalt,

En deze is helemaal geintregreerd in het paneel dus ook niet makkelijk te stelen,

Maar werkt perfect ,

Sd poort usb alles

Stekkers worden bij geleverd , plug en play

Origineel ingebouwde aux en usb werken er ook op evt stuurbediening werkt erop,

En wel 1 tip over spijkenisse, bel eerst voor duidelijkheid want ik wilde hem eerst laten bezorgen maar heb hem toch maar via de lokale autoshop besteld die hem is gaan ophalen in spijkenisse , maar hij moest daar eerst nog geactiveerd worden enzo, dus bel van te voren wel even of tie dat al is als je hem laat opsturen!

En mijn geluid is vele malen beter in de pica , eindelijk bass!!:D

Als iemand meer info wil , vraag maar raak

Geplaatst

@rinuss

Als je die witson unit bedoeld daarvan is het menu in het engels

Niet dat er veel text is om te lezen

Maar de navigatie die is voledig in het nederlands zonder probleemen

En als je hem koopt zonder navigatie dan kan je altijd met een 4 gb micro sd kaartje langs komen en dan krijg je hem van mij :wink:

Heb em al gekocht maar navigatie zat sws inbegrepen dusja, en werkt allemaal prima

Geplaatst

heb je de Witson of die uit Spijkenisse.zie het al spijkkie en het geluid is beter met de standaard speakers,is de prijs het zelfde via de autoshop 479,werkt blauwe tand ookgoed!

Geplaatst

@rinuss

welke navi en welke kaarten krijg je er dan bij bij de mijne zat wel igo maar met kaarten uit 2008 lekker oud dus

stond ook op een 2gb kaartje en de nieuwste die we nu dus gebruiken die gaat daar niet oppassen

mocht je nu ook de oudere versie er bij hebben dan weet je dus hoe je aan iets nieuws kunt komen :wink: :wink:

Geplaatst

Ik heb navigatie van syngic ofzo heel europa, geen idee welk jaar

En picawhite , ik heb die uit spijkenisse idd , maar wel via de autoshop besteld omdat die dichterbij zit en goedkoper is met inbouwen

Geplaatst

heb de software op mijn android ( syngic) gezet maar dat werkt inderdaad prima,tot nu toe beter en mooier dan

Tom-Tom ga hem dus binnen nu en twee weken aanschaffen

Geplaatst

Ik ben ook wel geinteresseerd in foto's of filmpje van gebruik in de Picanto.

Heb per mail contact gehad met Spijkenisse en het toestel wordt geleverd met Sygic navigatie met kaarten van 2012 en alles wordt geactiveerd geleverd.

Als ik op internet kijken maakt Sygic gebruik van TomTom kaarten. Iphone 4s wordt ok ondersteund dus ik vind het wel een mooiere oplossing dan ik nu heb met Parrot etc.

Geplaatst

Heb mij laten vertellen door C.A.E dat je alleen de stuurbediening moet inleren op de radio maar is zo gebeurd, laat hem volgende week ophalen. Kaart s inderdaad van 2012 en de proef versie op de Android werkt goed,dus als ie op de unit zit is ie volgens mij perfect,o.a rijbaan begeleiding , flitersmelding , bocht aanduiding , zoals in Almere ook melding flitspalen (voor snelheid en rood licht)op de dreven.

Geplaatst

Iedereen is vrij om te komen kijken ook hoor maar ik zal zsm foto's maken ,

Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van het scherm , en kan er ook goed op playstationen en filmkijken :P

Navigatie werkt ook super en de originele kia usb en aux aansluitingen werken er ook gewoon op

En dan heb je ook nog extra usb poort en sd kaart poort , en aan achterzijde nog veel meer aansluitingen voor achterruitrijcamera( of playstation in mijn geval) en subwoofer etc etc , zeer goedkoop voor de luxe en kwaliteit die je krijgt echt een goede investering

Heb alleen wel 1 klein minpuntje ontdekt , de afstandbediening werkt maar op een bepaald punt , dus je kan niet gewoon klikken en doen maar moet hem evht op een bepaalde hoogte in een bepaalde hoek richten maargoed die zal waarschijnlijk uiteindelijk toch alleen nog maar stof liggen te happen want onder het rijden is het een stuk makkelijker gebruik te maken van het touchscreen

Geplaatst

Ondanks dat ie in de Rio zit ( overigens alleen maar positief bedoelt , had de centjes ni ) ziet het er erg goed uit zeker ook in de Rio, dus in de Pica zal ie net zo mooi staan. zit er nou achter de gps en sd benaming de ingang voor de kaartjes?.

Kan ni wachten tot het vrijdag is ,ha ha

Geplaatst

Ik heb al gezien dat het systeem van de rio anders is dan die van de picanto, ik weet niet in hoeverre maar het eerste wat opviel is waar de 2 sd kaarten zitten, bij picanto allebei links en bij rio 1 rechts 1 links maar kan op me werk bijna niks bekijken door het slechte internet en dus ook geen fotos van mijn systeem plaatsen waar om gevraagd was , nog even wachten tot vrijdag :(

• 2 weken later...
Geplaatst

Heb even geduurdt ( week vertraging ) maar hij zit er in en mooi dat ie is .Heb hem vanmiddag gekregen even snel gemonteerd

om onderweg wat beeld en geluid te hebben morgen verder afbouwen/installeren/configureren etc.

Vraag aan Rinuss / xtra 40; waar zit jullie GPS antenne , is ie zichbaar bv op het dashboard etc.

Geluid is inderdaad vele db's beter maar daar wordt aan gewerkt voor nog iets meer , en voor wie nog twijfelt dooooeeeeennnnnn.

Geplaatst

je antene kan je gewoon achter je radio op een kachel buis plakken dan zie je der ook niks van en hij kan gewoon dooe het kunstof heen kijken zeg maar

zo lang er maar geen metaal boven zit gaat het goed

heb hem zelf ook daar geplakt

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...