Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

als je wilt mag je de fotos wel mailen dan plaats ik ze even voor je 

pimpmasters.kiario@ziggo.nl

Ga ik morgen even doen

Geplaatst

Vorige maand eentje bij Witson besteld. Vrijdag betaald, zaterdag verstuurd, met Track & Trace. Dinsdag in huis, zonder bijkomende kosten :-)

Geplaatst

Vorige maand eentje bij Witson besteld. Vrijdag betaald, zaterdag verstuurd, met Track & Trace. Dinsdag in huis, zonder bijkomende kosten :-)

Geluksvogel! Ik word er extra ongeduldig van:p Dit geeft de EMS Track & Trace search van Hong Kong post aan al een tijdje.

Posting Date Drop-off Point Origin
18-Mar-2013 Kwun Tong Post Office Hong Kong

Date # Location Delivery Status
18-Mar-2013 Hong Kong Item posted.
18-Mar-2013 Hong Kong In transit.
19-Mar-2013 Hong Kong Processed for departure.
19-Mar-2013 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 20-Mar-2013

Geplaatst

Wow! onderstaande ziet er zeer strak uit,

Echter mijn brandende vraag: Werkt de stuurbediening nog ? (volume / zender verder ?!) :|

Zoja: dan gaat Maus ook zeker een app-radio laten inbouwen ! super gaaf Jordan28!

hier de fotos van de app radio van jordan28  

en het ziet er goed uit moet ik zeggen 

GroteFoto-OKXYRTAE.jpg

Geplaatst

Wow! onderstaande ziet er zeer strak uit,

Echter mijn brandende vraag: Werkt de stuurbediening nog ? (volume / zender verder ?!) :|

Zoja: dan gaat Maus ook zeker een app-radio laten inbouwen ! super gaaf Jordan28!

Ik heb nog geen stuurwielbediening, maar ga dat binnenkort in laten bouwen. Bij de garage ( Kia) zeiden ze dat het wel kan om je radio met je stuur te bedienen. Ik ga hier dus ook maar vanuit.

Geplaatst

Ik heb zojuist maar voor de 24ste keer dit hele draadje doorgelezen maar ik zie maar weinig fotos van de Witson's? En er zijn toch wat mensen die er 1 hebben in hun Pica zouden jullie aub wat fotos willen plaatsen ik kom er namelijk nog niet uit wat ik nou moet kiezen of een simpele pioneer wat me minder lijkt qua afwerking of zo mooi afgewerkte Witson :)... Is de Witson ook te leveren zonder de Start-stop knop? 

Alvast bedankt! 

Geplaatst

tja de foto's lukt ni erg zijn te groot , doe nu een poging ze te verkleine,

Start-stop is geen probleem is een kwestie van de knop of afdekplaatje om te wisselen

Geplaatst

tja de foto's lukt ni erg zijn te groot , doe nu een poging ze te verkleine,

Start-stop is geen probleem is een kwestie van de knop of afdekplaatje om te wisselen

Beste Picawhite je mag ze eventueel ook even naar mij mailen? Dan kan ik ze ook ff plaatsen voor je 

Geplaatst

je kunt het beter via een online foto boek doen gaat veel makenlijker 

zo als photo bucket

en anders graag naar mij mailen plaats ik ze hier en op het face book

dat gaat ook trouwens eerst naar je facebook en dan via het url van het plaatje hier posten 

Geplaatst

denk dat ze er op staan allen wat klein, ha aha, beetje heiig door de zon,ramen moeten nog getint worden

Geplaatst

je kunt het beter via een online foto boek doen gaat veel makenlijker 

zo als photo bucket

en anders graag naar mij mailen plaats ik ze hier en op het face book

dat gaat ook trouwens eerst naar je facebook en dan via het url van het plaatje hier posten 

Facebook? Wat is de Facebook van kiaclub dan? :)

Geplaatst

Ziet er strak uit Picawhite, 

heb je dit bij de dealer laten doen ? of zelf gedaan ?

hoe zit het met je stuur bediening ? (alles functioneert ?)

Ziet er erg origineel uit - me like ! :-)

Geplaatst

Ja was even op de Facebook , inderdaad aardige dingen ,btw die deurgreep verlichting zit ie er lang in,

op zich netje's had het namelijk ook in mijn Daihatsu Materia gemonteerd also leds in de kachelroosters

etc. Kon daar gewoon mee rijden was dus geen instap verlichting, maar owe heb heel wat mensen een nek

hernia bezorgd.

Geplaatst

Ziet er strak uit Picawhite, 

heb je dit bij de dealer laten doen ? of zelf gedaan ?

hoe zit het met je stuur bediening ? (alles functioneert ?)

Ziet er erg origineel uit - me like ! :-)

Alles zelf gedaan en werkt gewoon op de stuurbediening, foto's zijn een beetje flets kwam door die rot

zon, ha ha

Geplaatst

Ja was even op de Facebook , inderdaad aardige dingen ,btw die deurgreep verlichting zit ie er lang in,

op zich netje's had het namelijk ook in mijn Daihatsu Materia gemonteerd also leds in de kachelroosters

etc. Kon daar gewoon mee rijden was dus geen instap verlichting, maar owe heb heel wat mensen een nek

hernia bezorgd.

er zitten een aantal nekke brekers op maar dat geeft een geod gevoel als je weer iemand zo ziet die ze nek verdraait  om maar nar je auto te kijken  :wink:  :wink:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...