Rinuss Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 Hallo, Ik ben opzoek naar werkplaatsboeken en/of schema's Alles is welkom Ik ben voornamelijk opzoek hoe de mistlichten voor en achter eruit kunnen etc. En info over het wegwerken van kabels van de sub. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 De mistlampen haal je uit de bumper van binnenuit, dus daarvoor moet je de spadbord-kuipen losmaken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekeul Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 ben op zoek naar het elektrisch schema van een kia sportage 2006(pdf bestand) heb problemen met mijn kilometer,toerenteller ,bezinemeter en temperatuur en dag teller. deze vallen telkens uit . heb al enkele stekkers gecontroleerd maar kan het probleem niet vinden. garage weet het ook niet. heeft iemand een elektrisch schema of iemand die dit al heeft mee gemaakt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 het is wel geen pdf formaat maar mischien heb je hier wat aan ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinuss Posted February 5, 2013 Author Share Posted February 5, 2013 Was vergeten te melden dat ik info nodig heb voor de picanto :$$ oops.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 ja dit schema was bedoeld voor ekeul kan niet veel vinden van de picanto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 De mistlichten achter bereik je door de "wheelguards" eruit te schroeven, dat is aan iedere kant 5 schroeven. Die van de voorkant heb ik helaas niet gedownload. Ik heb inmiddels 39 schema's die voor mezelf van betekenis zijn van de Kia Hotline gedownload, maar wil die eigenlijk niet verspreiden, aangezien ik vanuit mijn werk ervaring heb met copyrights en geen zin heb in gedoe... Zeker omdat ik heb betaald voor die dingen en daarom dus mijn gegevens heb moeten achterlaten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinuss Posted February 5, 2013 Author Share Posted February 5, 2013 De mistlichten achter bereik je door de "wheelguards" eruit te schroeven, dat is aan iedere kant 5 schroeven. Die van de voorkant heb ik helaas niet gedownload. Ik heb inmiddels 39 schema's die voor mezelf van betekenis zijn van de Kia Hotline gedownload, maar wil die eigenlijk niet verspreiden, aangezien ik vanuit mijn werk ervaring heb met copyrights en geen zin heb in gedoe... Zeker omdat ik heb betaald voor die dingen en daarom dus mijn gegevens heb moeten achterlaten. Jammer dat je ze niet kunt publiceren maar toch bedankt voor de info Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arie D Posted February 20, 2013 Share Posted February 20, 2013 Ik zoek ook een electro schema van een 2012 Basic 1.0cvvt 3 drs, voorts vraag ik mij af of de Picanto`s verschillende draadbomen hebben voor de verschillende uitvoeringen eea in verband met het al of niet aanwezig zijn van bekabeling in het stuur voor radio etc van voornoemde basic.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted February 20, 2013 Share Posted February 20, 2013 ??? ow het hoeft al niet meer zie dat je het hebt doorgestreept 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 http://www.kiaclub.nl/topic/7128-digitale-werkplaatshandboeken-kia/#entry120455 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts