Jump to content

Groen lampje stuurkolom

Recommended Posts

Posted

Kan iemand mij uitleggen wat de bedoeling van het groen lampje met knop op de stuurkolom is? Sorento 2.4 X clusive van mei 2010. Ik kan niets in het instructieboekje vinden....

Posted

groen is dat het stuur werkt, denk ik

rood niet zo

Ik heb geen idee, maar maak eens een plaatje, dat wil nogal eens helpen

Posted

Heb je een foto?

Ik weet niet hoe ik die op het forum krijg......

Posted

Euh... Schietstoel (hopelijk heb je een panorama dak) :-)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Posted

GPS tracker van de vorige eigenaar ;)

is dit met zekerheid herkent door jouw? en zou dat nog kunnen werken. en waar kan ik zien wat de lokatie is??
Posted

mischien een garage deur opener ik ken geen gps trackers met een knopje ?? (maar ik weet ook niet alles helaas :wink: )

is het heel moelijk om het open te maken en te kijken waar de bedrading naar toe gaat ??

Posted

Het zal wel aangeven dat de stuurkolom goed werkt en het landingsgestel vergrendeld is.

denk het niet een pipercub heeft een vast landings gestel die kan je niet in en uit klappen :no:

Posted

Als de auto is voorzien van een trekhaak, dan is dit waarscijnlijk een controlelampje voor een correcte werking van de verlichting bij een aangesloten aanhanger/caravan. Dit was in iedergeval bij mijn vorige Sorento het geval.

Groet,

Rik

Posted

Op de foto lijkt het of het lampje al brand, het is dus niet wat ik dacht. (controlelampje voor de verlichting bij een aangekoppelde aanhanger)

De zoektocht gaat verder. Misschien controlelampje voor ingebouwd alarm?

Rik

Posted

staan toch geen optionele verstralers of werklichten op?alarm of nepalarm indicator?brand het lichtje altijd,bv zonder contact aan te zetten,of brand het alleen als je bv de verlichting opzet of gewoon als je het contact op zet?

er is toch niets te horen als je er op drukt?anders zou het wel eens een extra toeter kunnen zijn :yawn: !