Smart Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 @bigwade, had je dan ook zo'n wasbord om kleding schoon te maken?⚠ iPhone met Tapatalk Quote
bigwade Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 lezen... badrand, de rand van het bad van het ouderlijke huis. Quote
Specialmade Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 lezen... badrand, de rand van het bad van het ouderlijke huis. En daar legde je dat wasbord zeker op om een nog beter resultaat te krijgen Grtz. Specialmade Quote
Firesfinx Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 Mijn twee maanden oude picanto design edition kreeg na zes weken ook last van (blauw achtige) verkleuring op de stoelen. Dit heb ik af gehaald met Sonax leer reiniger. De spuitbus is inmiddels op en ik weet daarom ook niet de exacte naam. Het is gewoon bij de halfords te krijgen. Dit ging zonder problemen en geeft ook een beschermlaag van nano materiaal. Na een paar uur was het ingetrokken en heb ik het nog even schoongeveegd. Ik heb er zelf geen problemen mee om dit eens in de tijd te doen. Ik heb ook motorfietsen met lichte kunstleren zadels. Deze hebben dit probleem nog veel meer. De kleurlaag waren (hierbij in iedergeval) dik genoeg om deze niet weg te poetsen. Ik heb deze in het verleden op allerlei hardhandige manieren schoongemaakt, altijd zonder problemen. (disclaimer: proberen op eigen risico!) Alleen oppassen met metalen delen op het kunstleer. Dit kan het snel ruïneren. Nieuwe donkere spijkerbroeken, warmte en vochtigheid (zweet) zullen het leer snel verkleuren. Quote
KwK Geplaatst 14 Mei, 2013 Topic Starter Geplaatst 14 Mei, 2013 ik had gisteren ook blauwe aanslag even met nat doekje en wat witte reus badkamer spray en kon het er zo afvegen dus de Waxoyl U.P.T. bekledingbeschermer doet zijn werk tot nu toe goed Quote
jeroen66475 Geplaatst 20 Juli, 2013 Geplaatst 20 Juli, 2013 Inmiddels heeft de dealer de bekleding van de voorstoelen vervangen onder garantie. Ondanks alle goede raad en tips hier op het forum bleek de bekleding niet te reinigen. Wat ik begrepen heb van de dealer is dat de oude bekleding voor onderzoek naar Kia is gestuurd. Voor nu zeer tevreden, ben alleen benieuwd of de bekleding nu goed blijft of in ieder geval schoon te maken is. Quote
Specialmade Geplaatst 20 Juli, 2013 Geplaatst 20 Juli, 2013 BTW eigenaren van afgevend spul mogen bij mij thuis ook op de keukenstoel Sterker nog er zijn erbij die, als je bij jou komen, zelf een (witte) stoel meebrengen ;-) Grtz. Specialmade 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.