Jump to content
  • Sign Up

Recommended Posts

Een poetsdatum wil maar niet geboren worden.

Ik zelf denk dat het September 2015 wordt.

Dus: Wie, Wat, Waar en Wanneer, of wordt het misschien 2016.

Ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben in deze opmerking. Vooral als je wist hoeveel uur wij al geïnvesteerd hebben (ik weet dat dit helaas niet zichtbaar is voor een ieder). Wij hebben nooit over een datum voor de zomervakantie gesproken en vorig jaar was die ook pas aan het einde van de zomer.

Wat mij betreft ga ik door met alles in orde te krijgen en jullie dan een definitieve datum opgeven. Indien het van jullie niet meer hoeft dan hoor ik het ook graag.

Een poetsdatum wil maar niet geboren worden.
Ik zelf denk dat het September 2015 wordt.
Dus: Wie, Wat, Waar en Wanneer, of wordt het misschien 2016.

nee hoor ik denk dat wij graag komen alleen hebben er er zo veel zin in dat ze ongeduldig worden  :wink:  :wink:  :wink:

• Like 1

:sweatdrop:  :)   dank je

nee hoor ik denk dat wij graag komen alleen hebben er er zo veel zin in dat ze ongeduldig worden  :wink:  :wink:  :wink:

sluit me helemaal bij xtra 40 aan 

DAT BEDOELDE IK OOK TE ZEGGEN.

Sorry dat het verkeerd overkwam.

Ik wil er best in blijven geloven maar niet zoet gehouden worden met Dasty.

Over Dasty gesproken, Bij de Wibra 2 ltr. flessen. Is da wa.

Waarvoor organiseert de Kiaclub niet gewoon een meeting ergens een beetje centraal in NL op het terrein van een Kia dealer? Ik werk zelf bij BMW en bij ons gebeurt dat elk jaar wel een keer (Den Haag Forepark). Onwijs leuk, vooral als de betreffende dealer een beetje meewerkt (leuke kortingsactie) en zijn contacten aanspreekt (spotrepair, autopoetser, eettentje, springkussen voor de kleintjes enz.). Lijkt me een mooie kans voor de Kiaclub daar gelijk een jaarlijks terugkerend feestje van te maken en zichzelf ook gelijk te profileren...

Guest Warmentuuter

Tja, Richard je hebt ons vorig jaar met de Brabantse gezelligheid in de watten gelegd.

Zeg nu zelf het was een schitterende poetsdag.

Laten we gewoon even netjes wachten op Richard van cardetails  vorige poetsdag was een succes het kost tijd en moeite om zoiets van de grond te krijgen en we moeten blij zijn dat er mensen of bedrijven de moeite nemen om zoiets van de grond te krijgen.

Ik ben in ieder geval van de party

• Like 2

Het enthousiasme van vorig jaar wordt meegenomen naar dit jaar.....de hittegolf mag wegblijven! :sweatdrop:

• Like 2

Ik kan maar een ding zeggen. Het was een overgetelijke dag en hoop dat die van dit jaar minstens zo leuk wordt.

Tja, Richard je hebt ons vorig jaar met de Brabantse gezelligheid in de watten gelegd.

Zeg nu zelf het was een schitterende poetsdag.

• Like 3

Ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben in deze opmerking. Vooral als je wist hoeveel uur wij al geïnvesteerd hebben (ik weet dat dit helaas niet zichtbaar is voor een ieder). Wij hebben nooit over een datum voor de zomervakantie gesproken en vorig jaar was die ook pas aan het einde van de zomer.

Tja Ries, we weten natuurlijk niet wat je allemaal aan het bekokstoven bent, maar een stukje helderheid w.b. datum en locatie zou wel op zijn plaats zijn.

Ook zijn er vast leden die met je mee kunnen denken e/o helpen, je hoeft dat niet alleen te doen.

Ja bigwade, daar heb je natuurlijk gelijk in. Laat ik het zo zeggen, de gemeente is nogal strikt met vergunningen en is bang dat het dit jaar uit de hand gaat lopen met aantallen (gezien een ander iets wat hier in het dorp gebeurd is) auto's. Het overtuigen dat wij het klein aanpakken en geen tuningsclub zijn met veel herrie maar een liefhebbersclub duurt langer dan verwacht was :no:

Tja Ries, we weten natuurlijk niet wat je allemaal aan het bekokstoven bent, maar een stukje helderheid w.b. datum en locatie zou wel op zijn plaats zijn.
Ook zijn er vast leden die met je mee kunnen denken e/o helpen, je hoeft dat niet alleen te doen.

Kan de KCG of KMNL misschien een rol spelen bij het overtuigen van de gemeente?

Waarom doen ze zo moeilijk, er is vorig jaar toch ook een vergunning afgegeven en er is toen toch ook niets gebeurd?

Of toch wel.......één van de toehoorders was in de veronderstelling dat je een auto met afwasmiddel kunt schoonmaken.....

Maaruh, dat was dan ook het meest heftige wat voorgevallen was.....

• Like 3

Ja bigwade, daar heb je natuurlijk gelijk in. Laat ik het zo zeggen, de gemeente is nogal strikt met vergunningen en is bang dat het dit jaar uit de hand gaat lopen met aantallen (gezien een ander iets wat hier in het dorp gebeurd is) auto's. Het overtuigen dat wij het klein aanpakken en geen tuningsclub zijn met veel herrie maar een liefhebbersclub duurt langer dan verwacht was :no:

nou, dan is de locatie helder, toch ?

Geef dat even door.

De opkomst zal min of meer vergelijkbaar zijn met vorig jaar, dus wat is het probleem?

Doet de uitdeuker niet meer mee ?

.

De locatie zal wederom bij Sloot Auto Groep worden. Hij zit alleen twee straten verder nu. Ik heb ook al contact gehad met de gemeente. Zoals het nu er uit gaat zien wordt het geen poetsmeeting maar een verkoopdemonstratiebijeenkomst (3x letterwaarde) :winkiss:  Volgende week het finale gesprek. Heb er wel meer vertrouwen in.

• Like 3

Guest Warmentuuter

Hoe het genoemd wordt maakt ons niet uit hoor.

Vind een verkoopdemostratiebijeenkomst wel meer bij Dreft en Dusty passen. ha,ha,ha,ha,ha

De locatie zal wederom bij Sloot Auto Groep worden. Hij zit alleen twee straten verder nu. Ik heb ook al contact gehad met de gemeente. Zoals het nu er uit gaat zien wordt het geen poetsmeeting maar een verkoopdemonstratiebijeenkomst (3x letterwaarde) :winkiss:  Volgende week het finale gesprek. Heb er wel meer vertrouwen in.

Daar heb je toch geen vergunning voor nodig ?

Sloot en Cardetails kunnen toch doen wat ze willen op een bedrijventerrein ? (op eigen perceel/grond ?)

Ik heb 2x een toeterverherombouwdinges geregeld in Nieuwegein, denk je nou echt dat ik daar voor naar de gemeente zou zijn gegaan ?

Het idee alleen al.

We leven (nog) niet in een dictatuur hoor.......

.

Laten we het creatief boekhouden noemen :wink:

Hoe het genoemd wordt maakt ons niet uit hoor.

Vind een verkoopdemostratiebijeenkomst wel meer bij Dreft en Dusty passen. ha,ha,ha,ha,ha

• Like 1

@Cardetails, Richard,

Is er al een datum bekend ?

18 augustus is er in de buurt van Utrecht "de Pimpmaster" bijeenkomst.

De vakantie(s) zijn dan ongeveer allemaal afgelopen dus

erna zou een goede oplossing zijn voor de mensen die met

vakantie zijn geweest en weer een schone en glanzende,

waterafstotende auto willen hebben. En de "sporen" van

de vakantie uitgewist kunnen worden  :-)

Grtz.

Specialmade

en anders kom je de 18e ook even buurten op de bijeenkomst ?????

Hallo allemaal,

Op de beginpagina is een aankondiging geplaatst voor de poetsmeeting 2013.

Ik hoop dat we jullie een leuke dag kunnen aanbieden.

Groetjes,

Richard Buytendijk

Cardetails.nl

• Like 1

me eigen zojuist aangemeld heb er zin in

• Like 1

Guest Warmentuuter

Bij deze aangemeld.

Al zal alleen al om het fantastische pakket zijn. :-)

En natuurlijk de Brabantse gezelligheid.

tot 7 september

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...