Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

zo gaan de dealers met u en uw auto om

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

zo me auto is bij de garage geweest voor de lekkage ze kunnen het niet vinden wat krijgje als antwoord komt door de spoiler WHAHAHA laat me niet lachen ik had het al voor dat deze er op kwam maar

hoe verklaar je dan dat het onder de dubbelle bodem nat is en de rest kurk droog is ook de bekleding in de achterbak maar ik weet het al ze kunnen niks aan je verdienen maar goed heb mn auto schoon afgeleverd en zo krijg je hem terug net proberen te wassen maar krijg het er niet af dus ben weer verplicht om hem te poetsen maar zelfs dat wil niet echt lukken ben ook zeker van plan om een klacht in tedienen en de kosten te verhalen

477279_360465794065023_248591341_o.jpg

461232_360465717398364_2145360144_o.jpg

920078_360465637398372_1766698601_o.jpg

466818_360465534065049_1176682739_o.jpg

Geplaatst

Ziet er niet mooi uit, lijkt wel of de lak los laat. Succes met de afhandeling. (welke dealer was het?)

Geplaatst

Wat hebben ze er in Godsnaam mee gedaan? Raakten ze zo opgewonden van je gepimpte wagen?

Geplaatst

Dit is gewoon kalkafzetting van waterdruppels. Dat krijg je met name als je leidingwater gebruikt bij het wassen en de auto in de zon hebt staan. Niets bijzonders.Verdwijnt na enige tijd weer. Wat helpt is met kalkarm water (vlekvrij naspoelen kiezen bij de carwash).

• Like 1
Geplaatst

Wat hebben ze er in Godsnaam mee gedaan? Raakten ze zo opgewonden van je gepimpte wagen?

ze hebben hem onder een douche gehad

Geplaatst

carwash ??? wie ze auto lief heb wast hem op de hand

maar het gaat er niet om hoe ik ermee omgaat maar de dealer

Geplaatst

Ik zie ook dat je swirlls hebt Theo.

"wrijf" het er maar in... Dutch..

Theo; nothing on the hand, das gewoon wat kalk, niet gaan poetsen dus.

Geplaatst

pak even wat quick detailer... heb je dat in huis?

Anders even bij Halfords ofzo halen... 

@Dutch bijna iedereen heeft swirls helaas... ik ook.. dit jaar weer machinaal en dat is eruit.. :)

Geplaatst

Kosten op de dealer verhalen vanwege wat kalkhoudende waterdruppeltjes op je lak? :lol: Dit is gewoon inherent aan het gebruik van een auto, hoor.

De dealer zal je in ieder geval niet serieus nemen en belangrijker nog,  minder geneigd zijn om de volgende keer nog iets voor je op te lossen.

Geplaatst

kijk de dealer maakt je auto nat en zet hem daarna in de volle zon

Hoe zou u het vinden als het u auto was en al 2 dagen bezig bent om hem weer mooi te krijgen

Geplaatst

kijk de dealer maakt je auto nat en zet hem daarna in de volle zon

Hoe zou u het vinden als het u auto was en al 2 dagen bezig bent om hem weer mooi te krijgen

Ja jong jij en ik vinden het niet normaal deze situatie. Maar jouw dealer???

Als ze al geen lek kunnen opsporen. En je hebt zelf gemerkt dat ze het op de spoiler steken omdat het een niet originele Kia spoiler is.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Je had de Rio op een regenachtige dag moeten wegbrengen theo  :-)

Zo een drama zijn die opgedroogde kalkspatten toch niet.

Met een flinke wasbeurt zijn ze er af.

De lekkage lijkt me ernstiger.

En wat zei de dealer?

Dat mis ik een beetje in je verhaal.

Als je ze er op attendeer halen ze het voor je weg.

Geplaatst

hoi  Warmentuuter

de auto is bij de garage geweest voor de lekkage ze kunnen het niet vinden wat krijgje als antwoord komt door de spoiler

dus de kous is voor hun al weer af gedaan

Geplaatst

welke van de 2 kan ik het beste nemen

Meguiars Ultimate Quik Detailer

Meguiars Quik Detailer

Ik heb de gewone Quick detailer dus niet de ultimate maar puur omdat deze goedkoper is :P

Wel zuinig zijn he, dus niet een hele bus opspuiten, ik doe er zo een paar maanden mee, om de auto tussendoor goed schoon te krijgen.

Beetje opspuiten in het midden en grote rondes maken met een microvezeldoek. :)

Geplaatst

Ik heb ook altijd van die vlekken na het autowassen, hierna ga ik met de excentriche polijstmachine en wat black hole met zwarte pad (ja black hole) aan de gang, vlekken weg en ook de swirlls weg, als ik die al had.

Geplaatst

In Nieuwegein (werk) hebben ze ook van dat kalkwater.

Ik maak em dan gewoon even droog.

Gedroogde kalk machinaal wegpoetsen lijkt mij niet zo'n goed idee, toch.......poetspro's ??

In Utrecht douchen we met Sourcy en hebben we dat probleem dus niet :-)

Geplaatst

Een aantal jaren geleden stond er een super goede tip in de Autoweek over het streeploos opdrogen. Je vult een halve emmer met lauw water en gooi er  daarna  een klein scheutje glansspoelmiddel (van de vaatwasser) in en sop je auto er helemaal mee in en even afspoelen met water en je auto staat er schoon bij en streeploos.Ik doe het al een paar jaar zo en het werkt perfect.

• Like 1
Geplaatst

dreft+kalkwater+glansspoelmiddel.......

Ik teken er voor.

Maar man man man, hier ga je een hoop gezeik mee krijgen onder de poetspuristen, hahahaha!

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...