Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

In de Picanto folder staat een mooi plaatje van het opbergvakje waarin een paar schoenen zijn opgeborgen. In de praktijk is het maar een klein ding en bovendien gaat hij stroef open, mijn vriendin kan hem in ieder geval niet naar voren schuiven. Ik neem aan dat het bakje niet een speciaal hendeltje heeft waardoor hij makkelijker open gaat. 

Geplaatst

In de Picanto folder staat een mooi plaatje van het opbergvakje waarin een paar schoenen zijn opgeborgen. In de praktijk is het maar een klein ding en bovendien gaat hij stroef open, mijn vriendin kan hem in ieder geval niet naar voren schuiven. Ik neem aan dat het bakje niet een speciaal hendeltje heeft waardoor hij makkelijker open gaat. 

Eerst even een beetje "optillen" vervolgens gaat het dan makkelijk open.

Daarvoor zit er ook een randje aan de voorzijde van de "lade"

Suc6

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Op die foto staan de zogenaamde flatjes. Platte schoenen. Ik maak me ernstig zorgen over de bloem op de neus als de lade dichtgeschoven wordt.

Mooi plekkie voor instruktieboekje.

Geplaatst

Iets optillen zorgt er voor dat mijn vriendin hem open krijgt  ;)

Ik denk inderdaad niet dat de lade dicht kan met de schoenen erin. Het instructieboekje ligt bij mij in een van de opbergvakjes van de kofferbak (comfort pack), maar mijn navigatie past er wel netjes in. 

Bedankt voor de reacties.

Geplaatst

Multimeter, multitool, doosje zekeringen, rolletje tape, bandenspanningsmeter en nog meer van dat spul ligt er bij mij; is ineens mijn dashboardkastje een stuk leger!

Gast velour100
Geplaatst

Is dit ook in de Picanto 1.0 base model uit 2011 aanwezig?

Geplaatst

Ik heb daar ook het instructie boekje in gedaan.

Scheelt weer wat ruimte in het dashboard kastje.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...