kruiper52 Geplaatst 11 Juni, 2013 Geplaatst 11 Juni, 2013 wij zijn sinds Januari vorig jaar in het bezit van onze 3e picanto, nu doet zich een raar euvel voor, tijdens het rijden en als het maar een klein beetje hobbelt dan lijkt het net of er een stapel losse planken achterin heb liggen en erg irritand de vraag is hebben er meer berijders hier last van of niet ik denk dat het aan de kop van de veerschotel ligt ( dit is een oud euvel van de vorige Rio ) maar de dealer houdt vol dat het de sluiting van de achterklep is, is inmiddels 3 keer bijgesteld maar heeft niets geholpen. we zijn inmiddels in zo"n bui dat we zeggen WEG DOEN EN EEN ANDERE AUTO KOPEN Wie weet het Quote
bigmac Geplaatst 11 Juni, 2013 Geplaatst 11 Juni, 2013 Probeer eens een lap tussen de dorpel en de achterklep te leggen voor je deze sluit, zodat deze strakker sluit. Is het probleem dan over, dan ligt het inderdaad aan de sluiting van de achterklep. Verder hebben we zo'n trofee van de auw-gurk, voor nieuwe forum-leden die kennelijk enkel komen om te klagen (gezien het al je derde Picanto is, hadden we je al een jaartje of wat eerder verwacht.) 4 Quote
bigwade Geplaatst 11 Juni, 2013 Geplaatst 11 Juni, 2013 Kiaklant sinds 1999... Cool Wat heb je nu voor picanto? Quote
pica3deur Geplaatst 11 Juni, 2013 Geplaatst 11 Juni, 2013 Ik zie het gewoon als een vraag of er meer Picanto rijders er last van hebben. Waar kan je dat beter doen dan hier? 1 Quote
kruiper52 Geplaatst 12 Juni, 2013 Topic Starter Geplaatst 12 Juni, 2013 Kiaklant sinds 1999... Cool Wat heb je nu voor picanto? de picanti 1.2 16v full opties , wit met zwart interieur Quote
Cerba Geplaatst 12 Juni, 2013 Geplaatst 12 Juni, 2013 Ik had dat ook. De dealer heeft van de achterklep de rubber dopjes afgehaald, een dun rubber ringetje tussengezet en de dopjes teruggezet. Probleem tot nog toe opgelost. Succes. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.