Lique Geplaatst 18 December, 2015 Topic Starter Geplaatst 18 December, 2015 Xenon ingebouwd. Had eigenlijk een andere kleur moeten zijn (rose natuurlijk) maar nadat de set 3x was omgeruild met de boodschap dat ik nu echt de goede had, terwijl iedereen zag dat ze groenig waren, heb ik het er maar bij gelaten. Zelf zie ik het toch niet. Ze geven in ieder geval geweldig goed licht. Hoe leuk is dat....cadeautje van KIA En natuurlijk reden we ook over mooie wegen Wordt vervolgd... Quote
bigwade Geplaatst 18 December, 2015 Geplaatst 18 December, 2015 Vond de kale neet nie-eens gek HAHAHAHAHA ik ben vast af.. Quote
Lique Geplaatst 18 December, 2015 Topic Starter Geplaatst 18 December, 2015 Ergens in 2013 bekroop mij het "béh-gevoel" en was het tijd geworden voor een make over. Glim & blink werd er vakkundig afgehaald en even was die weer zo kaal als een neet. Eerst dat grijs weg, dat was me vanaf het begin al een doorn in het oog. Uiteraard pakten we dit professioneel aan Netjes afplakken en spuiten maar. De bedoeling was zelfde kleur zwart als de rest van de carrosserie, maar ondanks dat ik de bussen op kleur had laten mengen was er toch zo'n verschil dat het "geen smoel 2013" was. Toen de bumpers nog in de zwarte grondlak stonden vond ik ze best erg leuk, en de keuze om ze dan maar mat zwart te maken was toen snel gemaakt. Bij een "Korean" webwinkel kocht ik wat bodykit-onderdelen en die moesten het blinkwerk gaan vervangen. Bumperopzet Sideskirts Die skirts gingen er niet helemaal goed op, aangezien ze...bleek achteraf...voor de FL waren en dat paste toch niet helemaal lekker. Tijdens het passend maken even de originele dorpels verwijderd, wat voor de montage achteraf gezien best nutteloos, maar ze waren in ieder geval weer even lekker schoon. En ik vond onder die dorpels een lelijke roestplek en die is dus ook meteen bijgewerkt. Even compleet showen Eindelijk ook gelegenheid om die deuken in de bumper naast de trekhaak weg te werken. Z.g.a.n. Iedereen helemaal enthousiast, maar zelf heb ik minstens 3 weken gedacht...wie ben jij en wat doe je op mijn oprit. Goed, alles went. en we rommelden verder. Via het duitse forum kocht ik een paar kekke achterlichten. De eyeliners hadden ondertussen ook gezelschap gekregen van wat booskijkers Quote
Lique Geplaatst 18 December, 2015 Topic Starter Geplaatst 18 December, 2015 Ergens tussen Bremen en Meppen gaf mijn chromenuitschuifretroantenne de geest en dat was een mooie gelegenheid voor een nieuwe antenne set up. En tegelijk maar wat extra licht gemonteerd En op dit moment staat hij er zo bij. Volgend jaar zomer weer een make over 3 Quote
Lique Geplaatst 18 December, 2015 Topic Starter Geplaatst 18 December, 2015 Vond de kale neet nie-eens gek HAHAHAHAHA ik ben vast af.. Die stond precies onder het juiste bord Quote
xtra40 Geplaatst 19 December, 2015 Geplaatst 19 December, 2015 gelukkig meer plaatjes dan text anders werd het voor mij al snel te moeilijk en gelukkig zegt een goeie meer dan duizend woorden 2 Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 20 December, 2015 Geplaatst 20 December, 2015 Fraai beeldverslag. Ben benieuwd naar je volgende 'bèhhh-momentje', dat zoals je zelf aankondigt in de zomer van 2016 op zou kunnen komen. Krijgen we dan een vervolg-serie? Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 20 December, 2015 Geplaatst 20 December, 2015 Goed bezig Lique. Je hebt er een leuk verslag van gemaakt. Quote
Lique Geplaatst 20 December, 2015 Topic Starter Geplaatst 20 December, 2015 Fraai beeldverslag. Ben benieuwd naar je volgende 'bèhhh-momentje', dat zoals je zelf aankondigt in de zomer van 2016 op zou kunnen komen. Krijgen we dan een vervolg-serie? Dat béh-momentje was er dit jaar al, alleen een eerste proefopzet werd unaniem afgekeurd en aangezien ik nog geen vastomlijnd plan B had en het ondertussen einde seizoen was staan de plannen in de koelkast tot volgend voorjaar. Uiteraard komt daar ook wel weer een verslagje van 3 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 20 December, 2015 Geplaatst 20 December, 2015 Gave bak geworden zeg en ideaal voor de honden... 1 Quote
Lique Geplaatst 20 December, 2015 Topic Starter Geplaatst 20 December, 2015 Past allemaal...ruim 2 Quote
Smart Geplaatst 20 December, 2015 Geplaatst 20 December, 2015 Past allemaal...ruim Ja, nadat de schaapscheerder zijn werk heeft gedaan zeker..... Wel een leuke verslag Lique! 1 Quote
Lique Geplaatst 6 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 6 Januari, 2016 In navolging van mijn "buurman" ook maar even de ijspret in het Noorden vereeuwigd KIA withsome ice by angelique van der Kroft, on Flickr KIA with some ice by angelique van der Kroft, on Flickr 3 Quote
Wimis on Geplaatst 6 Januari, 2016 Geplaatst 6 Januari, 2016 Gave Wraps hee hee, komt dat zien ! Euh morgen ook maar even niet 1 Quote
bigwade Geplaatst 6 Januari, 2016 Geplaatst 6 Januari, 2016 Sterkte daar ! Mooie matte foto wrap 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 6 Januari, 2016 Geplaatst 6 Januari, 2016 Zag als dat ze met de elfsteden tocht bezig waren over de straten in het noorden. Leuke foto's Lique. Quote
Smart Geplaatst 12 Januari, 2016 Geplaatst 12 Januari, 2016 Was dit ná de wasbeurt bij de Anac Lique.....? 3 Quote
Lique Geplaatst 13 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 13 Januari, 2016 Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuu 1 Quote
Lique Geplaatst 16 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 16 Januari, 2016 3 liter je gaat je toch afvragen waar het is gebleven ??? Hier dus fokkerdefokzooi Inmiddels 1,5 liter bijgevuld. Niet zichtbaar in het reservoir. Nog 2 liter bijgehaald, die gaan er straks in en dan vandeweek maar weer even langs de garage brengen. Recht onder de tank, dus hopelijk is het enkel een lekke tank. Quote
xtra40 Geplaatst 16 Januari, 2016 Geplaatst 16 Januari, 2016 ??????? Je moest toch je koelsysteem bij vullen ??? Nou weet ik niet hoe het koelsysteem bij jou auto loopt maar bij mij zitten er geen koellijdingen op de tank Quote
Lique Geplaatst 16 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 16 Januari, 2016 ??????? Je moest toch je koelsysteem bij vullen ??? Nou weet ik niet hoe het koelsysteem bij jou auto loopt maar bij mij zitten er geen koellijdingen op de tank Tank...verkeerde woordkeuze denk ik...het reservoir/tankje waar de koelvloeistof ingaat bedoel ik. Daar zit de plek precies onder en onder die tank zie ik in het blok ook nattigheid liggen. Quote
xtra40 Geplaatst 16 Januari, 2016 Geplaatst 16 Januari, 2016 Tank...verkeerde woordkeuze denk ik...het reservoir/tankje waar de koelvloeistof ingaat bedoel ik. Daar zit de plek precies onder en onder die tank zie ik in het blok ook nattigheid liggen. aiii ik ga met je mee hopen Quote
bigwade Geplaatst 17 Januari, 2016 Geplaatst 17 Januari, 2016 Nee joh, slangetje naar overdruk dingetje lek. Heb het ook gehad met een 10jr oude Chevy Niet meteen Liek de gordijnen in jagen. Ze heeft net een dure camera gekocht en dit kan ze er vast even niet bij hebben Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.