Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Viva la Vida aka Lique's Sorento anno 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lekker laten zitten..

Zijn ook vast 16GB versies van.

Dan heb je genoeg voor van Groningen tot Monaco (en terug)

Geen hond die weet wat het is en volgens mij hebben ze op lands end nog weinig junks die zitten te smachten om een USB stick.

Geplaatst

Mmmm, is misschien ook wel handig ja...zal er eens diep over nadenken :)

• Like 1
  • 2 maanden later...
Geplaatst

En het eindresultaat bij daglicht.

kiasorento1492015.jpg

(en ja, mijn bandenstift was op voordat alle letters een 2de laagje hadden gehad)

• Like 1
Geplaatst

Ik misbruik 'm natuurlijk wel eens als winkelwagentje, maar het bandensetje is enkel van kleur veranderd, meer niet :)

• 2 maanden later...
Geplaatst

Nee, ik ben in deze een keer onschuldig. Suffig vuilspugend trekkertje kwam langs :)

Geplaatst

Vandaag maar weer eens voor de APK. Een beetje vervroegd omdat mijn kachel kuren had...ik doe het wel, ik doe het niet...waarbij ..ik doe het niet, de boventoon voerde.

Na jarenlang bij dezelfde bovag-garage gelopen te hebben, waar ik in de regel niet ontevreden over was, maar er in de verhouding toch wat barstjes ontstaan waren, nu dan een keer naar een andere garage.  (De Punto was voor apk/grote beurt geweest en die grote beurt viel heel ruim duurder uit dan wanneer we 'm naar de dealer hadden gebracht) 
Leuke binnenkomer bij ophalen...ik het het interieurfilter ook maar eens vervangen, want die was al van 2009. 

o

Afgelopen 4 jaar bij de vorige garage dus netjes jaarlijks voor JL ruim €35,- getikt voor een interieurfilter.  Goed, wees blij met die winst, mij ben je dus met 2 auto's voorgoed kwijt. Tot zover je winst.

APK, helemaal goed...weer. Plus opmerking dat ik mijn remmen beter moest afspoelen na het modderhappen, want ze hadden de achterklauwen met een staalborstel van de  bagger moeten ontdoen. Nahhhhh, en ik had 'm nog wel zo netjes gewassen.

Verwarming.....uh nou ja, uh 3 liter koelvloeistof heeft 'm goed gedaan. Wel weer lekker comfortabel zo. 

De totale rekening van in de €400,- was heel erg beduidend minder dan dat ik in voorgaande jaren betaald heb (waarbij ook niks bijzonders extra gedaan werd), dus al met al tevreden over deze voor mij nieuwe garage.

En de auto loopt weer als een zonnetje.

• Like 2
Geplaatst

Lique toch......

3 !! liter koelvloeistof..

NB over een weekje even napeilen.

Dat spul dikt soms in is mijn ervaring.

• Like 1
Geplaatst

Lique toch......

3 !! liter koelvloeistof..

NB over een weekje even napeilen.

Dat spul dikt soms in is mijn ervaring.

Ja nou, hadden ze er maar een lampje aan moeten koppelen, dan was het me heus wel opgevallen  :oops:

Geplaatst

3 liter je gaat je toch afvragen waar het is gebleven ???

1 tip niet opdrinken het is niet echt heel gezond  :no:  :no:  :-)  :-)

Ik heb over het algemeen weinig trek om me aan een fles koelvloeistof te vergrijpen a015.gif

Gast Warmentuuter
Geplaatst

3 liter je gaat je toch afvragen waar het is gebleven ???

Die staat nog op de plank bij Lique haar vorige garage. :-)

Naast haar interieurfilter van 2010 t/m 2014.

• 2 weken later...
Geplaatst

Die staat nog op de plank bij Lique haar vorige garage. :-)

Naast haar interieurfilter van 2010 t/m 2014.

Ik zie en lees dat WT de honneurs tijdens mijn afwezigheid uitstekend heeft waargenomen. Wat kan die man grappen en grollen zeg....

• Like 1
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Ik zie en lees dat WT de honneurs tijdens mijn afwezigheid uitstekend heeft waargenomen. Wat kan die man grappen en grollen zeg....

We hebben je gemist. 

Gelukkig is de verbouwing weer achter de rug.....toch. :-)

Geplaatst

Timeline  :)

Zo haalde ik 'm op, in april 2010....kale neet :)

17042010006.jpg

Maar snel naar de ijzerboer gegaan en 'm voorzien van wat glim & blinkwerk.

kia052012a.jpg

Omdat mijn velgen er zo uitzagen....

kia052010c.jpg

Deze toch al snel vervangen door nette goed schoon te houden Dezent M velgen.

Dat doe ik uiteraard niet zelf :)

kia271020113.jpg

Mooi hé 

kia112011.jpg

kia271020111.jpg

Daarna was ik weer eens jarig en stonden er 2 gezellige doosjes naast mijn ontbijtbordje

kia13042012a.jpg

Wordt vervolgd....

• Like 1
Geplaatst

Wat zal het wezen, wat zal het zijn....taadaaaa

kia13042012c.jpg

frontteeth.jpg

oké oké...taadaaa

kialogo.jpg

kia642013d.jpg

Ondertussen waren er ook al eyeliners op de koplampen gezet en dagrijverlichting geplaatst.

Ergens vond ik een kentekenlaathouder met ingebouwde parkeersensoren, dus dat leek me wel leuk. Het inbouwen had wat voeten in aarde....

Kia8620131.jpg

Maar nu kan ik ook meebliepen :)

De achterraampjes/panelen zagen er best mottig uit. En dit hebben we opgelost met een wrapje.

kiawrap1305b.jpg

kiawrap1305d.jpg

Omdat op de voorkant een nieuw "Korean" logo zat, kon de achterkant natuurlijk niet achterblijven. Meteen maar alle overtollige lettertjes eraf gehaald.

kia27122012b.jpg

Wordt vervolgd....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...