bigwade Geplaatst 21 Juni, 2015 Geplaatst 21 Juni, 2015 Lekker laten zitten.. Zijn ook vast 16GB versies van. Dan heb je genoeg voor van Groningen tot Monaco (en terug) Geen hond die weet wat het is en volgens mij hebben ze op lands end nog weinig junks die zitten te smachten om een USB stick. Quote
Lique Geplaatst 21 Juni, 2015 Topic Starter Geplaatst 21 Juni, 2015 Mmmm, is misschien ook wel handig ja...zal er eens diep over nadenken 1 Quote
bigwade Geplaatst 24 Juni, 2015 Geplaatst 24 Juni, 2015 Zoiets ? https://www.saake-shop.nl/geheugenkaarten/usb-sticks/transcend-usb-stick-extreem-klein-32gb.html?utm_source=wk24jun15&utm_medium=e-mail&utm_campaign=db15010 Quote
Lique Geplaatst 13 September, 2015 Topic Starter Geplaatst 13 September, 2015 Het was weer zo'n zondag.... 2 Quote
Lique Geplaatst 14 September, 2015 Topic Starter Geplaatst 14 September, 2015 En het eindresultaat bij daglicht. (en ja, mijn bandenstift was op voordat alle letters een 2de laagje hadden gehad) 1 Quote
bigwade Geplaatst 14 September, 2015 Geplaatst 14 September, 2015 Gek, dat achterwieltje lijkt nu heel wat kleiner. Je hebt er toch geen winkelwagen van gemaakt ? Quote
Lique Geplaatst 14 September, 2015 Topic Starter Geplaatst 14 September, 2015 Ik misbruik 'm natuurlijk wel eens als winkelwagentje, maar het bandensetje is enkel van kleur veranderd, meer niet Quote
Lique Geplaatst 27 November, 2015 Topic Starter Geplaatst 27 November, 2015 Morgen maar even wassen Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 27 November, 2015 Geplaatst 27 November, 2015 Kortere weg gevonden Lique Quote
Lique Geplaatst 27 November, 2015 Topic Starter Geplaatst 27 November, 2015 Nee, ik ben in deze een keer onschuldig. Suffig vuilspugend trekkertje kwam langs Quote
Lique Geplaatst 4 December, 2015 Topic Starter Geplaatst 4 December, 2015 Vandaag maar weer eens voor de APK. Een beetje vervroegd omdat mijn kachel kuren had...ik doe het wel, ik doe het niet...waarbij ..ik doe het niet, de boventoon voerde. Na jarenlang bij dezelfde bovag-garage gelopen te hebben, waar ik in de regel niet ontevreden over was, maar er in de verhouding toch wat barstjes ontstaan waren, nu dan een keer naar een andere garage. (De Punto was voor apk/grote beurt geweest en die grote beurt viel heel ruim duurder uit dan wanneer we 'm naar de dealer hadden gebracht) Leuke binnenkomer bij ophalen...ik het het interieurfilter ook maar eens vervangen, want die was al van 2009. o Afgelopen 4 jaar bij de vorige garage dus netjes jaarlijks voor JL ruim €35,- getikt voor een interieurfilter. Goed, wees blij met die winst, mij ben je dus met 2 auto's voorgoed kwijt. Tot zover je winst. APK, helemaal goed...weer. Plus opmerking dat ik mijn remmen beter moest afspoelen na het modderhappen, want ze hadden de achterklauwen met een staalborstel van de bagger moeten ontdoen. Nahhhhh, en ik had 'm nog wel zo netjes gewassen. Verwarming.....uh nou ja, uh 3 liter koelvloeistof heeft 'm goed gedaan. Wel weer lekker comfortabel zo. De totale rekening van in de €400,- was heel erg beduidend minder dan dat ik in voorgaande jaren betaald heb (waarbij ook niks bijzonders extra gedaan werd), dus al met al tevreden over deze voor mij nieuwe garage. En de auto loopt weer als een zonnetje. 2 Quote
bigwade Geplaatst 4 December, 2015 Geplaatst 4 December, 2015 Lique toch...... 3 !! liter koelvloeistof.. NB over een weekje even napeilen. Dat spul dikt soms in is mijn ervaring. 1 Quote
xtra40 Geplaatst 4 December, 2015 Geplaatst 4 December, 2015 3 liter je gaat je toch afvragen waar het is gebleven ??? 1 tip niet opdrinken het is niet echt heel gezond 1 Quote
Lique Geplaatst 4 December, 2015 Topic Starter Geplaatst 4 December, 2015 Lique toch...... 3 !! liter koelvloeistof.. NB over een weekje even napeilen. Dat spul dikt soms in is mijn ervaring. Ja nou, hadden ze er maar een lampje aan moeten koppelen, dan was het me heus wel opgevallen Quote
Lique Geplaatst 4 December, 2015 Topic Starter Geplaatst 4 December, 2015 3 liter je gaat je toch afvragen waar het is gebleven ??? 1 tip niet opdrinken het is niet echt heel gezond Ik heb over het algemeen weinig trek om me aan een fles koelvloeistof te vergrijpen Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 4 December, 2015 Geplaatst 4 December, 2015 3 liter je gaat je toch afvragen waar het is gebleven ??? Die staat nog op de plank bij Lique haar vorige garage. Naast haar interieurfilter van 2010 t/m 2014. Quote
Smart Geplaatst 14 December, 2015 Geplaatst 14 December, 2015 Die staat nog op de plank bij Lique haar vorige garage. Naast haar interieurfilter van 2010 t/m 2014. Ik zie en lees dat WT de honneurs tijdens mijn afwezigheid uitstekend heeft waargenomen. Wat kan die man grappen en grollen zeg.... 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 15 December, 2015 Geplaatst 15 December, 2015 Ik zie en lees dat WT de honneurs tijdens mijn afwezigheid uitstekend heeft waargenomen. Wat kan die man grappen en grollen zeg.... We hebben je gemist. Gelukkig is de verbouwing weer achter de rug.....toch. Quote
Smart Geplaatst 15 December, 2015 Geplaatst 15 December, 2015 Dank je. Ja, en daarmee sluiten wij een hoofdstuk af..... Quote
xtra40 Geplaatst 15 December, 2015 Geplaatst 15 December, 2015 Dank je. Ja, en daarmee sluiten wij een hoofdstuk af..... Zo is dat kan je aan het volgende beginnen 1 Quote
bigwade Geplaatst 15 December, 2015 Geplaatst 15 December, 2015 Tranen in het Café Of jullie moeten de tuut van Liek willen poetsen Quote
Lique Geplaatst 18 December, 2015 Topic Starter Geplaatst 18 December, 2015 Timeline Zo haalde ik 'm op, in april 2010....kale neet Maar snel naar de ijzerboer gegaan en 'm voorzien van wat glim & blinkwerk. Omdat mijn velgen er zo uitzagen.... Deze toch al snel vervangen door nette goed schoon te houden Dezent M velgen. Dat doe ik uiteraard niet zelf Mooi hé Daarna was ik weer eens jarig en stonden er 2 gezellige doosjes naast mijn ontbijtbordje Wordt vervolgd.... 1 Quote
Lique Geplaatst 18 December, 2015 Topic Starter Geplaatst 18 December, 2015 Wat zal het wezen, wat zal het zijn....taadaaaa oké oké...taadaaa Ondertussen waren er ook al eyeliners op de koplampen gezet en dagrijverlichting geplaatst. Ergens vond ik een kentekenlaathouder met ingebouwde parkeersensoren, dus dat leek me wel leuk. Het inbouwen had wat voeten in aarde.... Maar nu kan ik ook meebliepen De achterraampjes/panelen zagen er best mottig uit. En dit hebben we opgelost met een wrapje. Omdat op de voorkant een nieuw "Korean" logo zat, kon de achterkant natuurlijk niet achterblijven. Meteen maar alle overtollige lettertjes eraf gehaald. Wordt vervolgd.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.