Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Viva la Vida aka Lique's Sorento anno 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Inmiddels de Sorento alweer ruim 3 jaar in mijn bezit, met bijna 180.000 km op de teller en vastbesloten 'm af te rijden tot de laatste bout versleten is :-)  Tijd genoeg dus om ondertussen rustig te sparen voor een nieuwe :-)

Wat zal ik zeggen, het is gewoon een geweldige auto. Dik pak sneeuw en meneer ploegt er doorheen alsof er niks ligt. Meekomen op de Duitse autobahn.....geen probleem. In NL dan ook niet natuurlijk :-) Modderig terrein...even gas geven, modder happen en gewoon doorrijden maar weer. Comfort een 10, het verbruik ook (LOL).

Wat ging er kapot in die tijd....1 x de airco, oké, slecht getimed op een lange rit bij ruim 30 graden, maar gelukkig deed de arko het nog wel, 1 x een accu en 1 injector die de geest had gegeven wat zorgde voor wat minder spectaculaire wegsjeesacties. Maar dat was met een nieuwe injector weer allemaal snel opgelost.

Ondertussen heeft hij wel een facelift gehad. Niet omdat ik mijn (zijn) retro-ijzerwerk zat was, maar als rechtgeaarde Ollander kon ik de sterk afgeprijsde bodykitonderdelen natuurlijk ook niet in de winkel laten liggen. En ach, een mens wil een keer wat anders.

De grijze onderkant was me wel van meet af aan een doorn in het oog en die is nu mat zwart gespoten. Voor de rest spreekt de foto voor zich denk ik.

kiabattle1.jpg

• Like 5
  • 4 maanden later...
Geplaatst

Dank u :)  En het was idd lekker in de modder spelen, want deze zag ik door de lens niet aankomen c.q. ik dacht dat het wel los zou lopen, maar het was dus een voltreffer  :)

kia9112013b.jpg

• Like 4
Geplaatst

Nope, ik zat bij deze even achter de (druipende) camera :) Van mijn slidings geen foto's :(

Geplaatst

De kerstbal.....wat aardig, ik vraag toch ook niet hoe het met jouw pausmobiel is :-P. Maar de Punto is nog intact ja :)

En ik voorzie geen coole foto's op het puntoforum :-)

Geplaatst

De kerstbal.....wat aardig

ik meende toch bijna zeker de auto in een soort golden wrap gezien te hebben...vandaar kerstbal..

scuzy!

Over mijn Canta+ mag je echt alles roepen :wink:

• 1 maand later...
Geplaatst

Happy 10th birthday to my Sorie  :happybday:

kia112014b.jpg

Op naar de volgende tien jaar of minstens de volgende 180.000 kilometers  :cool:

• Like 3
Geplaatst

Mooi plaatje! Hij glanst ook zo zonder modder(spray).....

• Like 1
Geplaatst

Ik zeg een 9,5 !

Prachtig hoor !

Van de meester...dank u b015.gif

• Like 2
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...