Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Viva la Vida aka Lique's Sorento anno 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Xenon ingebouwd. Had eigenlijk een andere kleur moeten zijn (rose natuurlijk) maar nadat de set 3x was omgeruild met de boodschap dat ik nu echt de goede had, terwijl iedereen zag dat ze groenig waren, heb ik het er maar bij gelaten. Zelf zie ik het toch niet.

kiaxenon3.jpg

Ze geven in ieder geval geweldig goed licht. 

kiaxenon4.jpg

Hoe leuk is dat....cadeautje van KIA

kia1872013.jpg

En natuurlijk reden we ook over mooie wegen

20110518_187.jpg

Wordt vervolgd...

Geplaatst

Ergens in 2013 bekroop mij het "béh-gevoel" en was het tijd geworden voor een make over.  Glim & blink werd er vakkundig afgehaald en even was die weer zo kaal als een neet.

Eerst dat grijs weg, dat was me vanaf het begin al een doorn in het oog. Uiteraard pakten we dit professioneel aan :) Netjes afplakken en spuiten maar. 

kia1862013.jpg

kia962013.jpg

De bedoeling was zelfde kleur zwart als de rest van de carrosserie, maar ondanks dat ik de bussen op kleur had laten mengen was er toch zo'n verschil dat het  "geen smoel 2013" was. Toen de bumpers nog in de zwarte grondlak stonden vond ik ze best erg leuk, en de keuze om ze dan maar mat zwart te maken was toen snel gemaakt.

Bij een "Korean" webwinkel kocht ik wat bodykit-onderdelen en die moesten het blinkwerk gaan vervangen.

Bumperopzet

kia2162013.jpg

Sideskirts

kia2462013.jpg

Die skirts gingen er niet helemaal goed op, aangezien ze...bleek achteraf...voor de FL waren en dat paste toch niet helemaal lekker. Tijdens het passend maken even de originele dorpels verwijderd, wat voor de montage achteraf gezien best nutteloos, maar ze waren in ieder geval weer even lekker schoon. En ik vond onder die dorpels een lelijke roestplek en die is dus ook meteen bijgewerkt.

kia1962013.jpg

Even compleet showen

kia2662013a.jpg

kia2662013b.jpg

Eindelijk ook gelegenheid om die deuken in de bumper naast de trekhaak weg te werken.  Z.g.a.n.

kia2662013f.jpg

Iedereen helemaal enthousiast, maar zelf heb ik minstens 3 weken gedacht...wie ben jij en wat doe je op mijn oprit.

Goed, alles went.  en we rommelden verder.

Via het duitse forum kocht ik een paar kekke achterlichten.

kiaachterlicht.jpg

De eyeliners hadden ondertussen ook gezelschap gekregen van wat booskijkers

kiaeyeliner.jpg

Geplaatst

Ergens tussen Bremen en Meppen gaf mijn chromenuitschuifretroantenne de geest en dat was een mooie gelegenheid voor een nieuwe antenne set up.

kiaantenne.jpg

En tegelijk maar wat extra licht gemonteerd

kia17204.jpg

En op dit moment staat hij er zo bij.  Volgend jaar zomer weer een make over :)

IMG_2385.JPG

• Like 3
Geplaatst

Vond de kale neet nie-eens gek :-)

HAHAHAHAHA

ik ben vast af..

Die stond precies onder het juiste bord :)

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Fraai beeldverslag. Ben benieuwd naar je volgende 'bèhhh-momentje', dat zoals je zelf aankondigt in de zomer van 2016

op zou kunnen komen. Krijgen we dan een vervolg-serie?

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Goed bezig Lique. 

Je hebt er een leuk verslag van gemaakt.  :clap:

Geplaatst

Fraai beeldverslag. Ben benieuwd naar je volgende 'bèhhh-momentje', dat zoals je zelf aankondigt in de zomer van 2016

op zou kunnen komen. Krijgen we dan een vervolg-serie?

Dat béh-momentje was er dit jaar al, alleen een eerste proefopzet werd unaniem afgekeurd en aangezien ik nog geen vastomlijnd plan B had en het ondertussen einde seizoen was staan de plannen in de koelkast tot volgend voorjaar. Uiteraard komt daar ook wel weer een verslagje van :)

• Like 3
Geplaatst

Past allemaal...ruim :)

Ja, nadat de schaapscheerder zijn werk heeft gedaan zeker.....

Wel een leuke verslag Lique!

• Like 1
  • 3 weken later...
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Zag als dat ze met de elfsteden tocht bezig waren over de straten in het noorden.  :-)

Leuke foto's Lique.

Geplaatst

Was dit ná de wasbeurt bij de Anac Lique.....? statlerandwaldorf.gif

04_zpsbf77edb7.jpg

• Like 3
Geplaatst

3 liter je gaat je toch afvragen waar het is gebleven ???

:no:  :no:  :-)  :-)

Hier dus  a060.gif

fokkerdefokzooi

kia_koelvloeistof.jpg

Inmiddels 1,5 liter bijgevuld. Niet zichtbaar in het reservoir. Nog 2 liter bijgehaald, die gaan er straks in en dan vandeweek maar weer even langs de garage brengen. Recht onder de tank, dus hopelijk is het enkel een lekke tank.

Geplaatst

???????

Je moest toch je koelsysteem bij vullen ???

Nou weet ik niet hoe het koelsysteem bij jou auto loopt maar bij mij zitten er geen koellijdingen op de tank

Geplaatst

???????

Je moest toch je koelsysteem bij vullen ???

Nou weet ik niet hoe het koelsysteem bij jou auto loopt maar bij mij zitten er geen koellijdingen op de tank

Tank...verkeerde woordkeuze denk ik...het reservoir/tankje waar de koelvloeistof ingaat bedoel ik. Daar zit de plek precies onder en onder die tank zie ik in het blok ook nattigheid liggen.

Geplaatst

Tank...verkeerde woordkeuze denk ik...het reservoir/tankje waar de koelvloeistof ingaat bedoel ik. Daar zit de plek precies onder en onder die tank zie ik in het blok ook nattigheid liggen.

aiii ik ga met je mee hopen

Geplaatst

Nee joh, slangetje naar overdruk dingetje lek.

Heb het ook gehad met een 10jr oude Chevy

Niet meteen Liek de gordijnen in jagen.

Ze heeft net een dure camera gekocht en dit kan ze er vast even niet bij hebben :wink:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...