bigwade Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 (verder dan deze buurt kom ik daar niet ) Ik vond het al zo'n stadse omgeving en begreep het niet. Proviand inslaan ? Quote
Lique Geplaatst 19 Februari, 2016 Topic Starter Geplaatst 19 Februari, 2016 Ik vond het al zo'n stadse omgeving en begreep het niet. Proviand inslaan ? IKEA Mennnnn wat een ellende. 1 Quote
Lique Geplaatst 30 Mei, 2016 Topic Starter Geplaatst 30 Mei, 2016 Inmiddels weer zo'n 3000 km verder. Tijd voor een plaatje . En nog maar eentje...gewoon, omdat het kan Ondertussen weer ruim 3000 km verder, probleemloos. Dus het vervangen van de koelvloeistoftank bleek een prima remedie tegen de vermeende lekke koppakking. 3 Quote
spostma85 Geplaatst 30 Mei, 2016 Geplaatst 30 Mei, 2016 Ziet er nog steeds keurig uit! Die wind schermen aan de zijkant, los van of ik ze mooi vind, helpen die nou tegen windgeruis? Duidelijk verschil? Ook met raam op een kier? Groet, Sander Quote
Lique Geplaatst 30 Mei, 2016 Topic Starter Geplaatst 30 Mei, 2016 Ja, dat werkt. Zeker bij raam op een kier. Qua ruis en rechtstreeks inwaaien/regenen. Ze zijn/waren er ook in een smallere uitgave, die optisch wat mooier zijn, maar of ze ook nog functioneel zijn weet ik niet. Die smallere kwam ik later pas tegen, anders had ik die gekocht. Quote
Vfrood Geplaatst 31 Mei, 2016 Geplaatst 31 Mei, 2016 Wat een roestbak! Mag wel een likje verf hebben. Die zandafgraver... Sellingerbeetse? Herken het niet als de zandafgraving bij het Hemelriek. Quote
Wimis on Geplaatst 1 Juni, 2016 Geplaatst 1 Juni, 2016 Die roestbak valt wel bijna om... Nee joh............ de horizon is niet goed Quote
Lique Geplaatst 1 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 1 Juni, 2016 Die plus 1,49 denk je er zelf maar bij. 1 Quote
Lique Geplaatst 26 December, 2016 Topic Starter Geplaatst 26 December, 2016 En toen was het verhaaltje voorbij. In tegenstelling tot wat ik op pagina 1 van dit topic geschreven over afrijden tot de laatste bout versleten is, heb ik de Sorento vorige week verkocht. Met pijn in het hart, dat zeker. Maar hij wordt begin januari 13 jaar en tot nu toe geen grote problemen gehad, maar op deze leeftijd ga je je toch afvragen "whats around the corner". En om het maar even decadent te zeggen...daar heb ik geen zin in. Ik heb 6,5 jaar met groot plezier in deze auto gereden en nu ik 'm netjes gezegd "dump" voordat er echt ouderdomsklachten komen hou ik 'm ook zo in mijn herinnering...als een hele fijne prettige auto waar ik met plezier aan terug zal denken *einde sentimenteel vrouwengewauwel* Gelukkig hebben we de foto's nog En soms wil je gewoon eens wat anders. En zo zal de Sorento a.s. vrijdag omgeruild worden voor een leuke rooie Dacia Duster 4x4 en gaan we maar hopen dat die een beetje in schoenen van de Sorento zal gaan passen. Viva la Vida....Leve het leven! 2 Quote
bigwade Geplaatst 27 December, 2016 Geplaatst 27 December, 2016 Fraai bericht. Slaap je nog wel ? Quote
spostma85 Geplaatst 27 December, 2016 Geplaatst 27 December, 2016 Nee... Van een Sorento naar een Duster. Nou ik hoop inderdaad dat je ervan kan slapen. Je gaat er in meerdere opzichten op achteruit. Desondanks veel plezier gewenst met je Duster! Ik hoop dat Dacia ook zo'n leuk forum heeft als Kia 1 Quote
Lique Geplaatst 27 December, 2016 Topic Starter Geplaatst 27 December, 2016 53 minuten geleden zei bigwade: Fraai bericht. Slaap je nog wel ? Nee, ik moet nieuwe banden zoeken en dat is altijd weer een leuke studie 1 Quote
Lique Geplaatst 27 December, 2016 Topic Starter Geplaatst 27 December, 2016 4 minuten geleden zei spostma85: Nee... Van een Sorento naar een Duster. Nou ik hoop inderdaad dat je ervan kan slapen. Je gaat er in meerdere opzichten op achteruit. Desondanks veel plezier gewenst met je Duster! Ik hoop dat Dacia ook zo'n leuk forum heeft als Kia Ik blijf gewoon hier kwallen als gedoogd lid 2 Quote
Lique Geplaatst 27 December, 2016 Topic Starter Geplaatst 27 December, 2016 Heeft er op de valreep nog iemand een afscheidsfoto van me gemaakt Quote
Specialmade Geplaatst 28 December, 2016 Geplaatst 28 December, 2016 9 uur geleden zei Lique: Heeft er op de valreep nog iemand een afscheidsfoto van me gemaakt Berichtje sturen dat je een vergoeding vraagt omdat er copy-right op het maken van een foto van de Sorry zit. . 1 Quote
Ron Penguin Geplaatst 28 December, 2016 Geplaatst 28 December, 2016 9 uur geleden zei Lique: Heeft er op de valreep nog iemand een afscheidsfoto van me gemaakt Zo een kreeg ik er ook één in oktober nadat ik de Venga al had ingeruild. Ik denk dat ze daar op staan te wachten 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 28 December, 2016 Geplaatst 28 December, 2016 Ik blijf gewoon hier kwallen als gedoogd lid Oog nee nog een gedoogd lid.Ik heb ook wel eens gekeken naar een Duster. Maar ik knapte af op het koekblik effect als je hem dicht gooit. Paar dikke wielen en wielkast verbreders maken hem wel stoer. Quote
ArjanS Geplaatst 28 December, 2016 Geplaatst 28 December, 2016 1 ding zal er zeker op vooruit gaan en dat is de portemonnee, de Duster is een stuk lichter ! Dan is er die aflevering van het Duitse GRIP die een Duster off road tegen een veel duurdere Range Rover Sport liet aanteden. En dat deed ie over het algemeen helemaal niet slecht...is alleen ( natuurlijk want stukken goedkoper ) veel spartaanser en eenvoudiger. De ANWB is er ook positief over, geen auto die in de top 10 van mankement auto's voorkomt. Maar wel jammer, volgens mij zijn er niet zoveel mensen meer die dit type Sorento rijden en aan een forum deelnemen. Mijn Sorento blijft ook alleen maar net zo lang als ik dat nodig vind ( om een zware caravan te trekken ) maar ik weet wel dat het niet-moderne brandstofverbruik bepalend zal zijn wanneer hij moet vertrekken en niet de technische staat gezien ie amper 115.000 km heeft gereden. Tegenwoordig kun je echt wel 1:10 of beter halen met dat gewicht en veel meer vermogen. 1 Quote
bigwade Geplaatst 28 December, 2016 Geplaatst 28 December, 2016 Ik heb zo'n vermoeden dat het met Lique misschien wel goed komt.. 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 28 December, 2016 Geplaatst 28 December, 2016 Beetje zwarte wrapfolie er over en ik zie Lique er zo in wegrijden. Quote
Lique Geplaatst 29 December, 2016 Topic Starter Geplaatst 29 December, 2016 48 minuten geleden zei bigwade: Sterkte morgen ! Bij gebrek aan knopje....Dank je 1 Quote
Lique Geplaatst 30 December, 2016 Topic Starter Geplaatst 30 December, 2016 Een rooie Dacia Duster....................jongens toch De rest was wel waarheid Viva la Vida 2.0 KIA Sorento 2.2 CRDI 4WD VAN X-clusive 4 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.