Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Ruitenwisser achter doet het soms wel/niet.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,weet iemand wat de oorzaak van het weigeren van de achtrerruit wisser kan zijn?Denk zelf aan defect relais maar kon niet terugvinden welke het is. Soms doet die het ineens,dus de motor zal wel goed zijn en het wisserblad zit goed vast en slipt niet door.Iemand bekend met dit probleem?

Groeten Eric

Geplaatst

Hallo,weet iemand wat de oorzaak van het weigeren van de achtrerruit wisser kan zijn?Denk zelf aan defect relais maar kon niet terugvinden welke het is. Soms doet die het ineens,dus de motor zal wel goed zijn en het wisserblad zit goed vast en slipt niet door.Iemand bekend met dit probleem?

Groeten Eric

Interval schakelaar aanstaan ?

Geplaatst

Interval schakelaar aanstaan ?

Inderdaad.Nu ik deze uitzet doet die het weer maar in het verleden konden die prima samen!?Weet je ook de oorzaak?

• 1 maand later...
Geplaatst

Ben er nu achter dat de ruitenwissermotor achter toch stuk is.Weet iemand of de motor hetzelfde is als van eerdere jaargangen en of die past of toch liever nieuw?Wat kosten die dingen ongeveer?

Geplaatst

Geen idee of oudere modellen ook passen. Ik zie ze op ebay voor rond de €200,- 

Edit: ff scrollen, daar staat een staatje en zo te zien zitten er op alle Sorento's van 2002 tot ver daarna dezelfde motor http://www.ebay.de/itm/Wischermotor-hinten-NEU-Kia-Sorento-JC-/121149294814?pt=DE_Autoteile&hash=item1c350f88de

• 6 jaar later...
Geplaatst

Ik zou beginnen de zekeringen te controleren, maar als beide het niet meer doen zou ik daarna kijken naar de massa-kabel en/of stekkerverbindingen naar de achterklep.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...