Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Met de winter voor de deur , en geen buitentemperatuurmeter in de picanto!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

bij mij zit de buitentempertuur in de boordcomputer op de snelheidsmeter, gewoon paar keer op dat knopje drukken dan kom je het tegen, of zodra het onder de 5 graden gaat zie je een sneeuwvlok lampje op je schermpje van de boordcomputer

Geplaatst

Bij Leonocento dus niet. Zoals al vaker gemeld: De temperatuurmeter heb je alleen bij het Super/Style Pack óf vanaf Comfort Pack als je ISG op de auto hebt.

Geplaatst

Bij Leonocento dus niet. Zoals al vaker gemeld: De temperatuurmeter heb je alleen bij het Super/Style Pack óf vanaf Comfort Pack als je ISG op de auto hebt.

okey okey ik probeerde ook maar te helpen

Geplaatst

okey okey ik probeerde ook maar te helpen

hahahaha bedankt Jack, ik heb inderdaad, helaas geen temp in de BC. Ik heb dan wel comfort pack maar geen isg omdat ik een automaat heb.

Wel een beetje raar want in de lijst bij aanschaf stond dat er een temp aanduiding in de BC zou zitten. Ik ben met dat verhaal naar de Kia dealer gegaan en het antwoord was dat de folder waar dat in staat niet klopte. Ik heb contact gehad met de Kia dealer of zei er geen temperatuur aanduiding konden inbouwen maar dat was niet mogelijk.

Geplaatst

Het is inderdaad irritant om geen temp. meter in de auto te hebben als je dat gewent bent. 

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/857457

Ik had deze gevonden maar ik heb echt geen idee waar je dat kreng een beetje fatsoenlijk weg zou kunnen bouwen. Er zit een acoustisch signaal op voor als het gaat vriezen dus heb al aan wegbouwen in het dashboardkastje zitten denken, wordt vervolgt… 

Geplaatst

Deze had ik ook gezien inderdaad maar die geeft geen geluid als het vriest dus dan moet je met je kastje open rijden ofzo :-) . Die van Raid piept een keer hard als het gaat vriezen/ bij ijzel… 

Geplaatst

Die geeft ook geen peiptoon o.i.d., dan moet ik hem in het zicht inbouwen en dat is wat ik liever wil vermijden. Die van Raid vind ik dan nog wel mooi maar er zit weinig plaats in een gehaktstaaf waar hij mooi zou passen...

Geplaatst

wil geen slapende honden wakker maken maar die BigWade  tikt bijna de 9000 posts aan, moeten we niet eens professionele hulp voor hem zoeken :P

Geplaatst

wil geen slapende honden wakker maken maar die BigWade  tikt bijna de 9000 posts aan, moeten we niet eens professionele hulp voor hem zoeken :P

dan mag je er wel voor zorgen dat hij niet in zo'n wit kamertje komt te zitten met van die mannetjes in witte jassen want dan komt het rook uit zijn oren whahahahahaha   wwit wit wwwit

• Like 1
Geplaatst

dan mag je er wel voor zorgen dat hij niet in zo'n wit kamertje komt te zitten met van die mannetjes in witte jassen want dan komt het rook uit zijn oren whahahahahaha  attachicon.gifimages (4).jpg wwit wit wwwit

LOL

Geplaatst

Ik stel eens een vraag, hahahahahah.

Mannetjes in witte jassen , gaat lekker zo.

De sugestie om de buitentemperatuur, via een fm transmitter op je autoradio te krijgen is wel een goeie.

Alleen wel een prijzig optie, want buiten deze aanschafkosten komen daar dan ook weer inbouwkosten bij kijken. Dan is het nog maar de vraag of deze fm transmitter werkt op de gratis gekregen pioneer

avic-F940BT.

Ik ben vandaag nog even naar een automaterialenzaak geweest met mijn vraag of zei, een temperatuurmeter hadden met draadloze meting.

De man keek me aan alsof ik vroeg of mijn auto op water kon rijden. Hahahahah.

Iedereen bedankt voor het meedenken

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...