Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vorige week bij de dealer geweest i.v.m. problemen met mijn navigatie. Het systeem werkte traag en reageerde niet of nauwelijks meer op de toetsen. Systeem is gereset, van de spanning gehaald etc. maar helaas bleek dit geen oplossing. Dealer heeft het navigatiesysteem uitgebouwd om alle nummers te noteren. Nieuwe is besteld en zou binnen 2 weken (verwacht iets langer i.v.m. de feestdagen) binnenkomen. Na +/- 20 minuten stond ik weer buiten en was het kapotte systeem (gelukkig wel radio) weer teruggeplaatst.

Het daadwerkelijk vervangen van het systeem zou ook +/- 20 minuten duren.

Goed geregeld bij KIA Kerres in Sittard!

Geplaatst

Nou...

Als je het gevoel hebt goed en geholpen te zijn mag je best tevreden zijn en een pluim uitdelen.

Er zijn tegenwoordig maar weinig dealers die dit soort dingen op voorraad hebben hoor. Zeker ivm garantie e.d. kunnen ze ook niet zomaar een uit een andere auto trekken.

Hoop dat je nieuwe er snel in zit.

Geplaatst

ik zou niet blij zijn. echte service is dat er direkt een nieuwe in gezet word.

goede dealer zou voorraad moeten hebben.

grt jan

Ik zie niet in waarom een dealer een voorraad zou moeten hebben.

Dealer legt probleem voor aan hoofdzetel en die nemen dan de beslissing.

Zij doen het nodige om een nieuwe unit toe te sturen lijkt mij.

Geplaatst

waarom voorleggen aan hoofdzetel.

moet alles dat onder garantie is nog toestemming vragen aan hoofdzetel.

ik wil zeker niet negatief zijn tegenover dealers.

wat in geval van een belangrijk onderdeel.

Geplaatst

Komt er een nieuwe in of een uit de reparatie?

Heb zelf meegemaakt dat mijn navigatie stuk was en werd opgestuurd voor reparatie.

Kreeg nadien een navigatie systeem van iemand anders. ( met krassen en beschadigingen en een oudere kaartsoftware)

Heb daar toen geen genoegen mee genomen ( auto incl. navigatie was nog geen half jaar oud)

Nadien is er wel een compleet nieuwe ingebouwd.

groetjes, Wim

Geplaatst

Zelf ook onlangs gehad, met mooie bijkomstigheid 2 jaar nieuwere kaarten :)

• 3 weken later...
Geplaatst

Dit probleem (kapotte Navigatie) ook 3 (drie keer) gehad nooit geen probleem bij de dealer "oh is ie kapot we bestellen een nieuwe" ook het inbouwen met een 20 minuten klaar, de dealer moet via de importeur een nieuwe regeln ivm de garantie en daar is niks vreemd aan .En ja je hebt dan mazzel als het in oktober ofze gebeurt want dan heb je inderdaad de update erop !!!!

Bubbels

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...