Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Vorige week bij de dealer geweest i.v.m. problemen met mijn navigatie. Het systeem werkte traag en reageerde niet of nauwelijks meer op de toetsen. Systeem is gereset, van de spanning gehaald etc. maar helaas bleek dit geen oplossing. Dealer heeft het navigatiesysteem uitgebouwd om alle nummers te noteren. Nieuwe is besteld en zou binnen 2 weken (verwacht iets langer i.v.m. de feestdagen) binnenkomen. Na +/- 20 minuten stond ik weer buiten en was het kapotte systeem (gelukkig wel radio) weer teruggeplaatst.

 

Het daadwerkelijk vervangen van het systeem zou ook +/- 20 minuten duren.

 

Goed geregeld bij KIA Kerres in Sittard!

 

 

 

 

Posted

Nou...

Als je het gevoel hebt goed en geholpen te zijn mag je best tevreden zijn en een pluim uitdelen.

Er zijn tegenwoordig maar weinig dealers die dit soort dingen op voorraad hebben hoor. Zeker ivm garantie e.d. kunnen ze ook niet zomaar een uit een andere auto trekken.

Hoop dat je nieuwe er snel in zit.

Posted

ik zou niet blij zijn. echte service is dat er direkt een nieuwe in gezet word.

 

goede dealer zou voorraad moeten hebben.

 

grt jan

Ik zie niet in waarom een dealer een voorraad zou moeten hebben.

Dealer legt probleem voor aan hoofdzetel en die nemen dan de beslissing.

Zij doen het nodige om een nieuwe unit toe te sturen lijkt mij.

Posted

waarom voorleggen aan hoofdzetel.

moet alles dat onder garantie is nog toestemming vragen aan hoofdzetel.

ik wil zeker niet negatief zijn tegenover dealers.

wat in geval van een belangrijk onderdeel.

Posted

Komt er een nieuwe in of een uit de reparatie?

Heb zelf meegemaakt dat mijn navigatie stuk was en werd opgestuurd voor reparatie.

Kreeg nadien een navigatie systeem van iemand anders. ( met krassen en beschadigingen en een oudere kaartsoftware)

Heb daar toen geen genoegen mee genomen ( auto incl. navigatie was nog geen half jaar oud)

Nadien is er wel een compleet nieuwe ingebouwd.

groetjes, Wim

Posted

Zelf ook onlangs gehad, met mooie bijkomstigheid 2 jaar nieuwere kaarten :)

  • 3 weeks later...
Posted

Dit probleem (kapotte Navigatie) ook 3 (drie keer) gehad nooit geen probleem bij de dealer "oh is ie kapot we bestellen een nieuwe" ook het inbouwen met een 20 minuten klaar, de dealer moet via de importeur een nieuwe regeln ivm de garantie en daar is niks vreemd aan .En ja je hebt dan mazzel als het in oktober ofze gebeurt want dan heb je inderdaad de update erop !!!!

 

 

Bubbels

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...