Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb mijn wagen terug. Probleem is opgelost. De garage geeft een nieuwe koppeling gestoken. Ze zagen niets aan de oude koppeling. Ze vermoeden dat het de veren zijn die open gaan. Heel technisch ben ik niet :). De wagen rijd weer perfect alleen neemt de koppeling heel vlug als ik de pedaal loslaat. Op zich geen probleem , kwestie van aanpassing.

• 1 maand later...
Geplaatst

Bij mij in oktober ook een defecte keerring. Keerring vervangen, koppeling vervangen. 

Maar: op dit moment is het probleem weer opedoken. Tijdens lange trajcten op de snelweg begint de koppeling in vijfde en zesde versnelling door te slippen. 

Twee maal naar mijn garage geweest maar daar kunnen ze het probleem niet vaststellen, dus geen actie ondernomen tot nu toe.

Ik heb het verschijnen enkele malen gefilmd met mijn mobieltje (toerenteller en snelheidsmeter) Maar...dat filmmateriaal geldt voor KIA niet als bewijs dat er wel degelijk iets mis is.

Ik voel me, vooral tijdens lange trajecten niet meer veilig omdat bij acceleratie bij hoge snelheid de koppeling doorslipt.

Iemand dezelfde ervaringen? 

Geplaatst

drie jaar oud geen problemen gehad beste auto die ik ooit gehad heb groetjes en een gelukkig nieuwjaar aan iedereen

oke dat is mooi maar is de auto echt zo goed als ze zegen want ik ben van plan om een kia sportage aan te schaffen nieuw wat raat je mijn aan ???

Gast Timo0103
Geplaatst

Ja de auto is werkelijk top.

Niets mee gehad in de afgelopen 80000km.

Koop hem gerust en als het effe kan een diesel, die is het sportiefst.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...