Murcielaygo Geplaatst 14 Januari, 2014 Geplaatst 14 Januari, 2014 Gaat hier iemand toevallig ook nog naar de Vakantiebeurs in Utrecht? Ik heb gisteren kaartjes gewonnen via Facebook van KMNL, dus ga er morgen heen. Kia heeft er sowieso ook ene stand, dus ben benieuwd... Quote
Creative Name Geplaatst 14 Januari, 2014 Geplaatst 14 Januari, 2014 Kan je m'n schoonmoeder niet meenemen, ze is onwijs lief hoor hahaha 2 Quote
Smart Geplaatst 14 Januari, 2014 Geplaatst 14 Januari, 2014 Nee, reeds een vakantie geboekt. Wel interessant trouwens. Zag het afgelopen weekend als thema op tv voorbij komen. Ik zou (ooit) graag een camper willen kopen. Dan is het leuk om eens een keer zo'n beurs te bezoeken voor tips e.d. Veel plezier! Tja, schoonmoeder meenemen....die kan zomaar mee in de dakschoonmoederkoffer. Primeur op de vakantiebeurs! Quote
bigwade Geplaatst 14 Januari, 2014 Geplaatst 14 Januari, 2014 Een (echte) camper als koop is de slechtste investering ever. Wel leuk ! zeker die van 10 meter en meer. De stijging van de aantallen, zoals in het nieuws was, is vooral te danken aan het aantal geïmporteerde vw california's. In mijn buurt (2-verdieners+kinderen) staan er inmiddels ca 10 en die worden gewoon als gezinsbus gebruikt met een wegenbelasting van ca53 eu in de maand voor een kekke 5-pits diesel. Den Haag kennende komen die ook wel aan de beurt Quote
Jack_z Geplaatst 14 Januari, 2014 Geplaatst 14 Januari, 2014 een camper lijkt me ook wel wat tenzij je ermee moet gaan camperen ? Quote
Smart Geplaatst 14 Januari, 2014 Geplaatst 14 Januari, 2014 Toch blijft dat een leuke droom......een camper! 1 Quote
Ki'aad Geplaatst 14 Januari, 2014 Geplaatst 14 Januari, 2014 n Camper is ech kikke! Bijna kochte we dr eentje in 2007, een 20jaar ouwe Hymer voor 10 mille. Net in die week reed de eigenaar m in de poeier. Later hebbe we nog campers gehuurd en de laatste, n vrij nieuwe, 7.5 meter lang was t HELEMAAL. Maahjah....as je tot t KIAforum veroordeeld bent, hebbie niet ff n ton (aan geld dan) in je achterzak. Net wat Smartie zegt: n leuke droom.... 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 14 Januari, 2014 Geplaatst 14 Januari, 2014 Veel plezier Murcielaygo. Ja wij willen ooit de caravan ook vaarwel zeggen en dan een camper terug kopen. Maar dat duurt nog wel een aantal jaren. Dus dromen we mee tot die tijd 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 . Ik zou (ooit) graag een camper willen kopen. Tja, schoonmoeder meenemen....die kan zomaar mee in de dakschoonmoederkoffer. Primeur op de vakantiebeurs! Doe deze dan. Kan de Venga ook mee. Quote
Smart Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Hahaha...je bedoelt dan een platgeslagen Venga? Quote
bigwade Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Venga Cabrio..... Even zonder dollen; mn. Engelsen zijn dol op dit soort bakken. Heb ze gezien op Camping Val de Bonnal (http://www.camping-valdebonnal.com/?lang=3) Met een Smart erachter als aanhanger. De camper kan in de breedte uitschuiven voor meer ruimte. De verhouding kosten camper/niveau gebruiker is overigens wel vaak helemaal zoek... Quote
Creative Name Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Met wintersport zie je ook altijd van die dingen staan, vraag me af wat zoiets nieuw kost met zo'n auto/jetski achterin... Quote
Jack_z Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 over wintersport gesproken ? ik las dat zowat iedere Nederlander die er winterbanden onder heeft zitten nu massaal naar de sneeuw gebieden gaat zodat ze niet voor niets die lelijke stalen velgen eronder hebben gezet ze zijn het vast zat uitgelachen te worden hier in het tropische Nederland Quote
Murcielaygo Geplaatst 15 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 15 Januari, 2014 Wij zijn inmiddels allang terug. Leuk eens te zijn geweest, nu weet ik dat ik er NOOIT meer heen hoef. Kia had een stand met daarop een nieuwe Carens, een Sportage en een Cee'd SW, alledrie gepromoot als ideale vakantieauto. Honda heb ik in de verte ook gezien, maar werd afgeleid door blote billen op een stand van de FKK ofzo. Zo'n naturisten-club, stond Kia vlakbij Beetje rommelige beurs, ik hoop dat de blauwe plekken van de boodschappentrolleys waar menig "seniore medemens" mee rond reed snel weg trekken. Misschien moeten ze DAAR ook eens een rijbewijs voor invoeren... Quote
Jack_z Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Wij zijn inmiddels allang terug. Leuk eens te zijn geweest, nu weet ik dat ik er NOOIT meer heen hoef. Kia had een stand met daarop een nieuwe Carens, een Sportage en een Cee'd SW, alledrie gepromoot als ideale vakantieauto. Honda heb ik in de verte ook gezien, maar werd afgeleid door blote billen op een stand van de FKK ofzo. Zo'n naturisten-club, stond Kia vlakbij Beetje rommelige beurs, ik hoop dat de blauwe plekken van de boodschappentrolleys waar menig "seniore medemens" mee rond reed snel weg trekken. Misschien moeten ze DAAR ook eens een rijbewijs voor invoeren... seniore medemens ? waren smart en bigwade er ook dan ??? 2 Quote
Murcielaygo Geplaatst 15 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 15 Januari, 2014 Zat muppets gezien, maar Stadler en Waldorf liepen er niet tussen... Quote
bigwade Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Zat je niet in de kamasutra hal ? 2 Quote
Murcielaygo Geplaatst 15 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 15 Januari, 2014 Nee man, veel te soft... 1 Quote
Smart Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 De Kamasutrahal kent ook veel stands......gok ik zo! 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.