Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb net deze radio besteld:

http://www.caraudioexpert.nl/a-451075/kia-picanto-radio-navigatie-multimedia-8-inch-touchscreen-s100-a8-cortex-3g-wifi/

Zodat ik mn subwoofer kan aansluiten. en af ben van die bagger standaard radio.

Maar wat hebben jullie voor speakers achterin?(graag een linkje)

en ligt daar al bekabeling voor? of moet ik ze op mn versterker aansluiten?

Ik hang een monoblok versterker erin dus achterspeakers erop aansluiten kan niet.

Geplaatst

mischien ook nog even melden of je een 3 of 5 deurs hebt 

en zitten er nu al speakers achterin anders zit er waarschijnlijk geen bedrading

bij een 5 deurs zit er tot de stekker in de B-stijl wel bedrading maar in de deur niet 

verder kan je in de achter deur een speaker tot 16.5 cm kwijt

Geplaatst

lijkt mij wel dat de dealer dit weet er zijn er met al standaard speakers in de achter deur en als je daa geen speakers heb is het gat met een plastickje dicht gemaakt 

539341_107772376046299_2030176840_n.jpg

dan is het de speaker in bouwen en de bedrading door de deur leggen naar de B-styl en daar zit de bedrading al in die stekker gelegd 

• Like 2
Geplaatst

Ik heb deze erin gebouwd  http://www.redcoon.nl/B396454-JBL-GTO-939_Inbouw

en deze http://www.redcoon.nl/B302153-Pioneer-TS-WX110A_Subwoofers

Geluid is echt super..

Bedrading gewoon zelf gelegd was voldoende ruimte voor en makkelijk weg te werken.

De hoedenplank opnieuw bekleed om de speakers netjes weg te werken heb er een foto van maar weet niet hoe ik deze moet posten.

Kan eventueel via email als je geïnteresseerd bent.

Groetjes Repro.

• 2 weken later...
Geplaatst

Levert de originele radio/versterker wel genoeg power voor dit leuks allemaal?

Ik vind het standaard ( heb 5 deurs dus met speakers achterin, die gebruik ik er een tikkie bij anders heb je helemaal geen warm geluid) geluid echt waardeloos, nog nooit eerder zoiets slechts gehoord.

Zit te denken om die Pioneer subwoofer i.i.g. te laten inbouwen. Maar zou het voldoende verbetering geven i.c.m. de originele dashboard speakertjes. Of moet je die ook upgraden?

Geplaatst

Levert de originele radio/versterker wel genoeg power voor dit leuks allemaal?

Ik vind het standaard ( heb 5 deurs dus met speakers achterin, die gebruik ik er een tikkie bij anders heb je helemaal geen warm geluid) geluid echt waardeloos, nog nooit eerder zoiets slechts gehoord.

Zit te denken om die Pioneer subwoofer i.i.g. te laten inbouwen. Maar zou het voldoende verbetering geven i.c.m. de originele dashboard speakertjes. Of moet je die ook upgraden?

Ik had destijds de speakers voor en achterin wel vervangen. Hiermee klinkt het net allemaal even lekkerder. Standaard speakers zijn iets van 25W ( zo even uit mijn hoofd) en klinken erg slecht.

Persoonlijk zou ik zeggen: Ja, vervang deze ook. Komt het geluid zeker ten goede !

Maar het blijft jouw keus :P

Geplaatst

Ik vind de standaard speakers prima klinken (3 deurs) icm. mijn pioneer setje. 

Kan hard genoeg, en bass in overvloed. 

Ik kan buiten de equalizer om meerdere bass instelling kiezen.

Voor nog meer bas kan ik loudness aanzetten.

Als dat alles nog te weinig is, kan rechtstreeks een subwoofer aansluiten, waarvan ik de low pass filters ook nog kan instellen.

Het slechte geluid zit volgens mij dan ook meer in de standaard speler, dan in de speakers.

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...