junkiesietze Geplaatst 14 Januari, 2014 Geplaatst 14 Januari, 2014 Ik heb net deze radio besteld: http://www.caraudioexpert.nl/a-451075/kia-picanto-radio-navigatie-multimedia-8-inch-touchscreen-s100-a8-cortex-3g-wifi/ Zodat ik mn subwoofer kan aansluiten. en af ben van die bagger standaard radio. Maar wat hebben jullie voor speakers achterin?(graag een linkje) en ligt daar al bekabeling voor? of moet ik ze op mn versterker aansluiten? Ik hang een monoblok versterker erin dus achterspeakers erop aansluiten kan niet. Quote
xtra40 Geplaatst 14 Januari, 2014 Geplaatst 14 Januari, 2014 mischien ook nog even melden of je een 3 of 5 deurs hebt en zitten er nu al speakers achterin anders zit er waarschijnlijk geen bedrading bij een 5 deurs zit er tot de stekker in de B-stijl wel bedrading maar in de deur niet verder kan je in de achter deur een speaker tot 16.5 cm kwijt Quote
junkiesietze Geplaatst 16 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 16 Januari, 2014 Ik heb een 5 deurs Picanto. en zeg je nou dat er ruimte is in de achterdeur voor een 16,5 cm speaker? weet de dealer dit? kan die dit inbouwen? Quote
xtra40 Geplaatst 16 Januari, 2014 Geplaatst 16 Januari, 2014 lijkt mij wel dat de dealer dit weet er zijn er met al standaard speakers in de achter deur en als je daa geen speakers heb is het gat met een plastickje dicht gemaakt dan is het de speaker in bouwen en de bedrading door de deur leggen naar de B-styl en daar zit de bedrading al in die stekker gelegd 2 Quote
repro22 Geplaatst 18 Januari, 2014 Geplaatst 18 Januari, 2014 Ik heb deze erin gebouwd http://www.redcoon.nl/B396454-JBL-GTO-939_Inbouw en deze http://www.redcoon.nl/B302153-Pioneer-TS-WX110A_Subwoofers Geluid is echt super.. Bedrading gewoon zelf gelegd was voldoende ruimte voor en makkelijk weg te werken. De hoedenplank opnieuw bekleed om de speakers netjes weg te werken heb er een foto van maar weet niet hoe ik deze moet posten. Kan eventueel via email als je geïnteresseerd bent. Groetjes Repro. Quote
Murcielaygo Geplaatst 18 Januari, 2014 Geplaatst 18 Januari, 2014 Je foto linkt naar jouw harde schijf, die kunnen wij dus niet zien... Quote
repro22 Geplaatst 18 Januari, 2014 Geplaatst 18 Januari, 2014 Ja zag het maar goed als iemand ze wil zien mail ik ze wel. Quote
Jeetje Geplaatst 28 Januari, 2014 Geplaatst 28 Januari, 2014 Levert de originele radio/versterker wel genoeg power voor dit leuks allemaal? Ik vind het standaard ( heb 5 deurs dus met speakers achterin, die gebruik ik er een tikkie bij anders heb je helemaal geen warm geluid) geluid echt waardeloos, nog nooit eerder zoiets slechts gehoord. Zit te denken om die Pioneer subwoofer i.i.g. te laten inbouwen. Maar zou het voldoende verbetering geven i.c.m. de originele dashboard speakertjes. Of moet je die ook upgraden? Quote
Lennart Geplaatst 28 Januari, 2014 Geplaatst 28 Januari, 2014 Levert de originele radio/versterker wel genoeg power voor dit leuks allemaal? Ik vind het standaard ( heb 5 deurs dus met speakers achterin, die gebruik ik er een tikkie bij anders heb je helemaal geen warm geluid) geluid echt waardeloos, nog nooit eerder zoiets slechts gehoord. Zit te denken om die Pioneer subwoofer i.i.g. te laten inbouwen. Maar zou het voldoende verbetering geven i.c.m. de originele dashboard speakertjes. Of moet je die ook upgraden? Ik had destijds de speakers voor en achterin wel vervangen. Hiermee klinkt het net allemaal even lekkerder. Standaard speakers zijn iets van 25W ( zo even uit mijn hoofd) en klinken erg slecht. Persoonlijk zou ik zeggen: Ja, vervang deze ook. Komt het geluid zeker ten goede ! Maar het blijft jouw keus Quote
Picanto Bram Geplaatst 29 Januari, 2014 Geplaatst 29 Januari, 2014 Ik vind de standaard speakers prima klinken (3 deurs) icm. mijn pioneer setje. Kan hard genoeg, en bass in overvloed. Ik kan buiten de equalizer om meerdere bass instelling kiezen. Voor nog meer bas kan ik loudness aanzetten. Als dat alles nog te weinig is, kan rechtstreeks een subwoofer aansluiten, waarvan ik de low pass filters ook nog kan instellen. Het slechte geluid zit volgens mij dan ook meer in de standaard speler, dan in de speakers. Quote
Marco1968 Geplaatst 9 Februari, 2014 Geplaatst 9 Februari, 2014 Hallo , Heeft iemand tips(of demontage handleiding) om het achterste deurpaneel te verwijderen ivm nieuwe speakers. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.