remco Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 Hallo allemaal Ik ben remco en kom uit de buurt van den bosch. Ben 34jaar. Na veel ellende met mijn vorige auto besloten de vw jetta de deur uit te doen en een nieuwe kia rio terug te kopen. De keuze was niet moeilijk want ik wilde namelijk perse een witte en perse de superpack uitvoering. In het verleden altijd veel aan de autos gedaan, ben dus benieuwd wat er allemaal met de rio gaat gebeuren! Op winterbanden en een kofferbak mat na nog helemaal standaard. Bij baggio staan inmiddels de dorpelstickers in bestelling. De rio bevalt me uitstekend. En hoop er een mooie tijd mee te beleven. Grt remco Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 hallo remco welkom hier op het forum en van harte met de aanschaf van je rio ook wij zijn benieuwd wat je er allemaal aan gaat doen (ja kunt altijd even in een van onze albums kijken wat je allemaal kan doen) veel rij plezier en veel lees en post plezier hier op het forum misschien als tip even je profiel even aan vullen en een foto er bij (we zijn hier gek op fotos) Quote
remco Geplaatst 1 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 1 Februari, 2014 Foto had ik vanmiddag idd al gemaakt. Alleen camera slag verkeerd gehouden haha Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 1 Quote
Jack_z Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 welkom op het forum en veel plezier met de mooie auto Quote
Smart Geplaatst 2 Februari, 2014 Geplaatst 2 Februari, 2014 Hoi Remco, welkom op het forum! Veel lees- en postplezier toegewenst! Quote
bigwade Geplaatst 2 Februari, 2014 Geplaatst 2 Februari, 2014 Alweer een witte.. Welkom Remco ! Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 2 Februari, 2014 Geplaatst 2 Februari, 2014 Welkom Remco en veel plezier met de nieuwe Rio in de juiste kleur Quote
Ki'aad Geplaatst 3 Februari, 2014 Geplaatst 3 Februari, 2014 Welkom Remco en veel plezier met de nieuwe Rio in de juiste kleur Eigenlijk al het Beste Antwoord! Hartelijk welkom opt forum en laat dat fotootje zo staan! Vink wel origineel&leuk. nWitte Rio kan toegevoegd worden in de roemvolle legioenen van eer. das toch geweldig, Remco? En gelijk al druk bezig om t edele voertuig te personaliseren. Alsnog een hartelijk welkom en veel plezier met je Rio en opt forum. Quote
remco Geplaatst 6 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 6 Februari, 2014 Bedankt iedereen voor dit warme welkom! Meteen nog een fototje.. Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 1 Quote
plattie Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 Welkom Remco! Ziet er goed uit die Rio! Quote
remco Geplaatst 7 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 7 Februari, 2014 Vandaag de dorpelstickers ontvangen van baggio. Stickers zaten keurig in het karton verpakt. Tussen de regen buien door meteen gaan plakken natuurlijk met dit als resultaat! De stickers zijn erg stevig dus verwacht er veel plezier van. Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 1 Quote
Smart Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 Mooi hoor! Ik zie trouwens dat je foto's verzend via Tapatalk. Moet je daarvoor betalen of iets aparts doen? Quote
remco Geplaatst 7 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 7 Februari, 2014 Mooi hoor! Ik zie trouwens dat je foto's verzen via Tapatalk. Moet je daarvoor betalen of iets aparts doen? Ik mag het niet hopen haha Als ik reageer of een bericht schrijf kan je bovenin ergens op drukken om een foto te kiezen uit je betreffende map. En dan komt idd dat tapatalk logotje er te staan. Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Quote
bigwade Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 @remco: U moet eens aan uw oriëntatie-sensor gaan werken... Quote
remco Geplaatst 7 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 7 Februari, 2014 Zo beter? Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 Zo beter? Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk nee dat lijkt nergens op dus hup morgen even opnieuw en dan even je telefoon een kwartslag draaien dan ziet het er een stuk beter uit 1 Quote
Smart Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 Ja, je wordt hier wel aan het werk gezet hoor.....tis een keurig forum! Quote
Baggio Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 Remco ziet er top uit! Verstuurd vanaf mijn LT22i met Tapatalk Quote
Ki'aad Geplaatst 8 Februari, 2014 Geplaatst 8 Februari, 2014 Ja, je wordt hier wel aan het werk gezet hoor.....tis een keurig forum! Ohjahjoh? :lol: Quote
remco Geplaatst 22 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 22 Maart, 2014 Update! Einde van de maand gaat de rio een weekje naar cools bekledingen om het interieur in leer te laten zetten! Keuze is gevallen op tobacco leder. Heel donker bruin. Hoofdstiksels in wit en een wat andere indeling van zit en rugvlak. Hou jullie op de hoogte! Grtz Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 1 Quote
Baggio Geplaatst 25 Maart, 2014 Geplaatst 25 Maart, 2014 Welkom. Verstuurd vanaf mijn LT22i met Tapatalk Quote
remco Geplaatst 29 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 29 Maart, 2014 Heb vanavond wat zitten spelen met plastidip.. Vind het er erg mooi uitzien alleen zijn de randjes niet strak naar de overgang naar het witte.. Misschien ooit nog met echte zwarte matte verf spuiten, dan zijn iig de lijnen strak haha Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.