Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Gast Warmentuuter
Geplaatst

(wel verleidelijk voor Warmentuuter om nu een account voor zijn vrouw aan te maken en die kleine beurt te innen..... ;)

Trusten!

Nou, je brengt me op een idee. ha,ha,ha,ha

Geplaatst

We kunnen het natuurlijk ook zo doen dat die 10000e pas na 25 zinvolle postings zijn prijs krijgt... :wink:

• Like 1
Geplaatst

Ik zie dat we nu 10000 leden hebben. Wie o wie is de gelukkige winnaar . Ik niet in iedergeval

Geplaatst

Je kunt hier ook geen middagdutje doen hé?  Waldorfsleeping.png

DE WINNAAR IS BEKEND!!  10000_zpsabaf89db.jpg

KOPPELAAR12 JIJ BENT HET 10.000e FORUMLID!! Applause.gif

Nieuwsgierig naar je prijs? Nou hier komt het, jij wint een gratis kleine beurt voor jouw (toekomstige) Kia!

(Je ontvangt meer informatie via PB (persoonlijk bericht) op het forum, dus hou je postbus in de gaten)

naamloos.jpg EN G E F E L I C I T E E R D ! 

feest-huishoudcoach_zpsf70d6169.jpg

KiaClubNederland.jpg wiu4gw.gif

• Like 3
Gast GreyGriffin
Geplaatst

Gefeliciteerd, Koppelaar12! Ik zie groen van jaloezie, een heuse kleine beurt, helemaal gratis.

Maar uhhh, is er nou een forumlid dat de correcte datum heeft voorspeld???

Geplaatst

Nu nog uitzoeken vergrootglas.gif of iemand de datum goed geraden heeft, anders weet ik wel waar de prijs naar toe gaat.......

Helaas niemand heeft de exacte datum geraden, zelfs bigwade niet met zijn drie keer raden in dit topic...!  1e1502.gif

JMO kwam als enig forumlid erg dicht bij de datum van vandaag.....14 november 2014.

De prijs, een gratis lakbehandeling voor jouw auto t.w.v. € 295,00, komt jou toe!

GEFELICITEERD JMO! 36_2_25thumbsup.gif

Ook jij kunt een PB verwachten......!

• Like 1
Geplaatst

Gefeliciteerd beiden! Veel plezier met jullie prijs! En nogmaals top geregeld Smart!

• Like 1
Geplaatst

Helaas niemand heeft de exacte datum geraden, zelfs bigwade niet met zijn drie keer raden in dit topic...!  

2x, heb als straf deze hele draad nogmaals doorgelezen........

• Like 1
Geplaatst

Ook na de sluitingsdatum heb je nog een datum geroepen. Maar twee of drie keer is gewoonweg meer dan één.....ech wel!

Geplaatst

JMO, ik vermoed dat de lakbehandeling dan wel in NL moet plaatshebben.....bij een Nederlandse Kia-dealer.

Geplaatst

JMO, ik vermoed dat de lakbehandeling dan wel in NL moet plaatshebben.....bij een Nederlandse Kia-dealer.

Zou niet echt een probleem zijn; ik spreek de taal, heb ervaring (6 jaar in NL ingehuurd geweest) en ben niet bang. :wink:

Het enige probleem: hoe maken ze een witte nog mooier? :roll:

• Like 1
Geplaatst

Door hem een kleur te geven misschien....? :online2long:

• Like 2
Geplaatst

Ik stuur jullie nog wel een PB maar ben erg druk. Komt goed.

Geplaatst

Ik vond het leuk om te doen en geeft wat meer leven op het forum. Het is de laatste tijd wat stil hier, of ligt het aan mij?

• Like 1
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Ik vond het leuk om te doen en geeft wat meer leven op het forum. Het is de laatste tijd wat stil hier, of ligt het aan mij?

Dat zit um in de "doe het zelf" zaken. (was ik o.a. slachtoffer van :-) )

Die geven iedere keer hoge kortingen dus iedereen is aan het klussen en zitten niet op het forum.

Gelukkig zijn bij mij de potten verf leeg, behang zit op de muren en de kortingbonnetjes zijn op. 

Dus ik ben weer volledig beschikbaar voor de club.

Het eerste stukje over de Kia testdag is alweer geschreven. :-)

En daar komen weer reacties op.

Dat houdt het leuk.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Dat wou ik ook net typen ja iedereen is waarschijnlijk aan het klussen thuis:-)

ha,ha,ha,ha.

Het waarschijnlijk kan je weg laten. :-)

Geplaatst

Beide gefeliciteerd  :clap:. En inderdaad er zijn mensen die druk bezig zijn met verbouwen/ renoveren  :whistling: . Als het meezit nog 3 weken en dan is het klaar.  :-D

• Like 1
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...