kiahellevoetsluis Geplaatst 19 Februari, 2014 Geplaatst 19 Februari, 2014 Hallo kia rijders Iemand een idee hoe je van de kofferklep de kia badge eraf kan halen. al een filmpje gezien met tandzijde en even warm maken met een haardroger maar zit de badge ergens vast geklikt ofzo. Is er al iemand op de club die de badge verwijderd heeft. 1 Quote
Birdie Geplaatst 15 Maart, 2014 Geplaatst 15 Maart, 2014 Hallo, Na een aanrijding heb ik de badge niet meer terug laten plaatsen en kreeg ik deze los bijgeleverd, dus kan ik je vertellen dat de badge alleen geplakt zit en niet geklikt. Warm maken en tandzijde lijkt mij een goede optie, anders kan een schade herstel bedrijf je wel een tip geven denk ik. Quote
ReneBr Geplaatst 24 Mei, 2014 Geplaatst 24 Mei, 2014 Ik heb hem er niet meer op....heb foto, maar...hoe plaats ik die bij bericht ? Quote
Smart Geplaatst 24 Mei, 2014 Geplaatst 24 Mei, 2014 Velen zien de afkorting KIA voor Kleine Irritante Aso, en daar wil je natuurlijk niet mee geassocieerd worden. Ik heb hem nog, maar ja ik ben ook een echte KIA........ 1 Quote
high power Geplaatst 26 Mei, 2014 Geplaatst 26 Mei, 2014 Sorry hoor , maar iemand die de kia badge eraf wil halen is niet goed bij zijn hoofd, je gaat voor kia of koop gewoon een ander merk. Verstuurd vanaf mijn GT-I9305 met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 26 Mei, 2014 Geplaatst 26 Mei, 2014 Sorry hoor , maar iemand die de kia badge eraf wil halen is niet goed bij zijn hoofd, je gaat voor kia of koop gewoon een ander merk. Verstuurd vanaf mijn GT-I9305 met Tapatalk met dit soort opmerkingen moet je wel een beetje oppassen je kunt ook je emblemen er afhalen om ze te vervangen voor een nieuwe of een mooier exemplaar 2 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 26 Mei, 2014 Geplaatst 26 Mei, 2014 .????? Haal altijd gelijk mijn kia badgen er af en plaats K logo's altijd leuk hoe mensen reageren en een rondje om de auto lopen om te kijken wat het nu voor merk is. Zeker bij de Soul was dat altijd lachen. Quote
high power Geplaatst 26 Mei, 2014 Geplaatst 26 Mei, 2014 Proberen te verdoezelen dat je kia rijd, zo zie ik dat. En een mening is een mening ,als je daarvoor gebanned wordt !! Hoe zielig kun je zijn. Verstuurd vanaf mijn GT-I9305 met Tapatalk Quote
rocksoff Geplaatst 26 Mei, 2014 Geplaatst 26 Mei, 2014 Ik zou wel die ecodynamics badge en die garantie sticker weg willen halen. Zo maar eens googlen. Quote
xtra40 Geplaatst 26 Mei, 2014 Geplaatst 26 Mei, 2014 Proberen te verdoezelen dat je kia rijd, zo zie ik dat. En een mening is een mening ,als je daarvoor gebanned wordt !! Hoe zielig kun je zijn. Verstuurd vanaf mijn GT-I9305 met Tapatalk iemand uitmaken voor niet goed bij zijn hoofd zijn is niet zo netjes en dat heet niet verdoezelen maar verfraaien (is ook een meening ) zo mooi is dat orginele badge nu ook weer niet 1 Quote
Jack_z Geplaatst 26 Mei, 2014 Geplaatst 26 Mei, 2014 met dit soort opmerkingen moet je wel een beetje oppassen je kunt ook je emblemen er afhalen om ze te vervangen voor een nieuwe of een mooier exemplaar buiten het embleem lijkt mij de nummerplaat ook niet wettig goedgekeurd Quote
Jeroensw Geplaatst 26 Mei, 2014 Geplaatst 26 Mei, 2014 Die k logo met carbon achtergrond vind ik wel erg mooi jammer dat zulk spul van ebay af moet komen ik zie liever wat ik koop Quote
xtra40 Geplaatst 26 Mei, 2014 Geplaatst 26 Mei, 2014 Die k logo met carbon achtergrond vind ik wel erg mooi jammer dat zulk spul van ebay af moet komen ik zie liever wat ik koop ja het is inderdaad jammer dat dat spul hier zo slecht te verkrijgen is dus altijd een gok wat je koopt Quote
Jack_z Geplaatst 26 Mei, 2014 Geplaatst 26 Mei, 2014 Proberen te verdoezelen dat je kia rijd, zo zie ik dat. En een mening is een mening ,als je daarvoor gebanned wordt !! Hoe zielig kun je zijn. Verstuurd vanaf mijn GT-I9305 met Tapatalk hier wordt je niet voor gebaned, je had het iets subtieler kunnen verwoorden en als iemand nou dat embleem eraf wil hebben ? so what ? 2 Quote
xtra40 Geplaatst 26 Mei, 2014 Geplaatst 26 Mei, 2014 buiten het embleem lijkt mij de nummerplaat ook niet wettig goedgekeurd het embleem vervangen mag gewoon hoor nummer plaat is alleen voor de fotos (er op ge photoshopt ) 1 Quote
xtra40 Geplaatst 26 Mei, 2014 Geplaatst 26 Mei, 2014 ow shop er voor mij eens een met Jack_z pfffffffffffff ook het liefst met zuignappen zeker net als die van mij 1 Quote
Jack_z Geplaatst 26 Mei, 2014 Geplaatst 26 Mei, 2014 pfffffffffffff ook het liefst met zuignappen zeker net als die van mij jou zuignap is mijn zuignap 2 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 26 Mei, 2014 Geplaatst 26 Mei, 2014 jou zuignap is mijn zuignap Huhhhh. Er bloeit wat op tussen die twee Quote
bigwade Geplaatst 26 Mei, 2014 Geplaatst 26 Mei, 2014 Proberen te verdoezelen dat je kia rijd, zo zie ik dat. En een mening is een mening ,als je daarvoor gebanned wordt !! Hoe zielig kun je zijn. Verstuurd vanaf mijn GT-I9305 met Tapatalk De Bratwurst wordt hier nooit zo heet gegeten als die wordt opgediend hoor Verstuurd vanuit mijn luie stoel achter/voor mijn iMac27 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 26 Mei, 2014 Geplaatst 26 Mei, 2014 Huhhhh. Er bloeit wat op tussen die twee Ja het duurde even maar nu ontstaat er wat moois inderdaad. 1 Quote
high power Geplaatst 27 Mei, 2014 Geplaatst 27 Mei, 2014 Doe mij er ene met mosterd Verstuurd vanaf mijn GT-I9305 met Tapatalk 1 Quote
xtra40 Geplaatst 27 Mei, 2014 Geplaatst 27 Mei, 2014 Doe mij er ene met mosterd Verstuurd vanaf mijn GT-I9305 met Tapatalk Nou die met curry zijn ook heerlijk Quote
Smart Geplaatst 27 Mei, 2014 Geplaatst 27 Mei, 2014 Hoe snel kun je van onderwerp wisselen....? Loslaten is in het geval van badgeverwijdering het nieuwe vasthouden anno 2014! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.