SlamJam Geplaatst 21 Februari, 2014 Geplaatst 21 Februari, 2014 Hoi Kia moderators, Vraagje waarom is de kleur van het forum ROOOOD? & Roze? nu maakt dat natuurlijk niet heel erg uit maar dacht ben wel benieuwd of andere kia club leden hier ook een mening over hebben zwart & grijs lijkt me leuker! Gr Michael Quote
Murcielaygo Geplaatst 21 Februari, 2014 Geplaatst 21 Februari, 2014 Dat is het standaard uiterlijk van deze forum-software. Dat is wel aan te passen, maar kost redelijk wat werk, dus ik denk niet dat dat gedaan zal worden... 1 Quote
Seafox Geplaatst 21 Februari, 2014 Geplaatst 21 Februari, 2014 Het logo van Kia is rood denk dat dat een rede zou kunnen zijn om die kleur dan te gebruiken. En dat roze kan komen door een bepaalde percentage van het rood. Maar het kan natuurlijk ook een andere reden hebben Quote
bigwade Geplaatst 21 Februari, 2014 Geplaatst 21 Februari, 2014 Rechts boven, onder log uit zit een kwastje. Druk er maar eens op en dan kun je het forum alle kleuren van de regenboog geven, naar eigen smaak. Quote
bigwade Geplaatst 21 Februari, 2014 Geplaatst 21 Februari, 2014 Hoera ik heb eens een "beste antwoord" en zelfs een bedankje.. Ben ontroerd.......Dank ! 6 Quote
Jack_z Geplaatst 21 Februari, 2014 Geplaatst 21 Februari, 2014 ik heb nu een mooie grijs tint genomen, wit was me net iets te ...... veel Kia Quote
Seafox Geplaatst 21 Februari, 2014 Geplaatst 21 Februari, 2014 Ik blijf lekker op rood ik ook wil niet anders Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.