Jump to content
Jheroen

Spammers op het forum

Recommended Posts

• Administrators

Ha allemaal,

Sommigen van jullie hebben het gezien, er was van de week een spamgolfje met vreemde gebruikers die zich snel aanmeldden. Deze gebruikers hebben berichten geplaatst en PM's verstuurd. Dit is van de week meteen opgelost. Heb je een dergelijk bericht ontvangen over vrouwen en allerlei uitnodigingen dan kan je dat bericht verwijderen.

Er is continue een filter voor dit soort mensen aanwezig maar schijnbaar zijn ze daar doorheen geglipt.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• By tijdjes123
      Hallo,

Weet iemand of er een trucje is om de houd handen aan het stuur melding minder vaak voor te laten komen?
      de auto kan heus wel zelf langer rijden dan 15 seconden en het is erg vervelend om elke 15 seconden net even dat tikje aan het stuur te geven.
    • By LPD1964
      Sinds gisteren heb ik geen verbinding meer met mijn eSoul via de UVO app.
      Iemand enig idee waar dit aan kan liggen.
      Groeten Luuk

• By Iscorpio
      Altijd goed dat er aan het forum gewerkt wordt en deze te optimaliseren. Alleen de kleurstelling van de nieuwe update roept wat vragen bij mij op.
      Niet alles is even duidelijk en de scheiding tussen de verschillende topics is vrij onduidelijk qua kleur. Natuur is het een persoonlijke smaak maar vondt het ‘oude’ forum duidelijker.

Zijn nu pastel kleuren en niet altijd even duidelijk.

Update: ook de rode kleur met tekst in de te koop sectie mag iets duidelijker.

Wellicht handig als men kan reageren op deze topic.

• By Jheroen
      Dag allemaal,
      De forumsoftware krijgt binnenkort een vrij grote update. Aangezien deze update aanpassingen in de broncode bevat zullen extra extensies (soms) niet meer functioneren/vervangen worden.
      Tijdens de upgrade zal het forum tijdelijk gesloten zijn.
    • By BarneyRubble
      Beste Niro Rijders 
      Ik merk sinds een paar maanden dat mijn Niro ( Hybride) tijdens het automatisch opschakelen een behoorlijke trilling laat voelen, net of er iets niet goed pakt.
      Ik heb het niet continu maar merk het zo nu en dan tijdens het opschakelen in lage versnellingen. Hij trilt dan bij een overschakeling naar een versnelling hoger en doet dit dan 1x tijdens het geheel opschakelen. 
      Zo af en toe merk ik het ook als ik juist het gas wat dieper intrap om wat meer vaart te maken, bv bij het invoegen.  Die trilling voel je dan echt goed en duurt dan zo'n 2a3 seconden.
      Hebben meerdere hier misschien last van ? Ik ga hier in ieder geval wel melding bij de dealer van maken.
  • Create New...