L Aarts Posted February 25, 2022 Share Posted February 25, 2022 Ik heb een Kia eNiro sinds afgelopen week. Wat mij erg stoort is dat de ene keer start ik de auto en dan komt de max. toegestane snelheid ter plekke keurig in het Map scherm te staan en de volgende keer dat ik opstart, wordt deze weer niet weergegeven. Dan zie ik dwarsstreepjes in deze cirkel. En dit terwijl ik niets veranderd heb aan de instelingen. Wie kan mij helpen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter-036 Posted February 26, 2022 Share Posted February 26, 2022 Wellicht moet op dat ogenblik de navi nog 'helemaal wakker' worden, of 'kijken' waar 'ie is? Als je een stukje gereden hebt komt het wel terug? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
L Aarts Posted February 26, 2022 Author Share Posted February 26, 2022 Nee hoor, als ie die max toegestane snelheid niet laat zien bij de start vd auto, dan krijg je 'm ook de hele rit niet te zien. Trouwens als ie 'm wél laat zien dan is dat gelijk bij de opstart. Ik zou bijna zeggen een loszittend contact dat dan wel en dan weer niet contact maakt. Vind het storend want ik wil graag weten hoe hard ik mag rijden op bep. secundaire wegen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts