steamduck Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Hoi Allemaal, Het is eigenlijk al weer zomersloffen tijd. De winter is niet geweest en de wintersloffen slijten met deze temperatuur veel te hard. Mijn originele Hankook zomer bandjes zijn inmiddels aan vervanging toe. Nu heeft die sportage van mij best wel brede sloffen (235/60/R16 H 100). Wie heeft er ervaring met andere merken onder de sportage en kan / wil zijn ervaringen delen? Mijn eigen wintersloffen zijn van het Franse mannetje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artcev Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Ik wacht maart nog even af Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeroen66475 Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Volgende week gaan ze er weer op. Kreeg vandaag een oproep van mijn bandenboer met een ''vroege vogels wisselkorting''. Tot 16 maart €20 korting. Betaal nu dus €30 voor wisselen en opslag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigmac Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Ik zie op het weerbericht temperaturen tussen 0 en 9 graden. Dat lijkt me toch nog prima voor winterbanden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Nergens last van met de kattro-stasjione bandjes.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_z Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 er is ook al een winterbanden kerkhof, zodat ze na hun einde toch van de sneeuw kunnen proeven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steamduck Posted March 1, 2014 Author Share Posted March 1, 2014 Mooi dat de auto er niet aan vast zit Dag temperaturen lopen al te ver op (10 tot 12 graden) en daarmee slijten ze wel snel. De nacht temperaturen zijn inderdaad winterband waardig. Eeen 4 seizoentjes band is al helemaal makkelijk. Ben aan het spitten: Michelin Latitude Cross of de Latitude Tour HP. De Fulda Ecocontrol HP ziet er ook niet verkeerd uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts