Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn vraag is hoe kun je de binnenspiegel verwijderen, want in een ouder topic was de oplossing om een stukje rubber er tussen te doen wat mogelijk het probleem zou oplossen. Voordat ik de boel kapot maak - zit de spiegel vastgeklikt of moet ik hem links of rechts om losdraaien of omhoog drukken????. Bij voorbaat dank.

Geplaatst

Bekend "probleem".

De dealer heeft bij onze Cee'd een nieuwe spiegel gemonteerd en het probleem was opgelost.
Waarom ga je er niet mee naar de dealer, je hebt niet voor niets 7 jaar garantie?

Geplaatst

Bekend "probleem".

De dealer heeft bij onze Cee'd een nieuwe spiegel gemonteerd en het probleem was opgelost.

Waarom ga je er niet mee naar de dealer, je hebt niet voor niets 7 jaar garantie?

Klopt, ik heb 7 jaar garantie, echter ik ben woonachtig in Apeldoorn en de auto is gekocht bij Nijendijk in Zutphen - als het simpel te verhelpen is doe het liever even zelf.

Geplaatst

Ga lekker naar de dichtbijzijnde dealer. Dat maakt echt niet uit! Onze auto komt uit Breda en is gewoon in onderhoud in Heerenveen. Geen probleem hóór!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...