hormann Posted March 15, 2014 Share Posted March 15, 2014 goede avond mannen vraag wat voor velgen kunnen er onder een sportage welke et welke inch ik wil 20 of 22 inch wie heb er foto,s van zoon set onder de kis sportage laat maar zien gr kees Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted March 15, 2014 Share Posted March 15, 2014 Kees man, stel je even netjes voor. Jij maakt het jezelf wel heel erg gemakkelijk. Heb je zelf al voorwerk gedaan? Zo ja, wat heb je tot nu toe zelf gevonden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hormann Posted March 15, 2014 Author Share Posted March 15, 2014 Kees man, stel je even netjes voor. Jij maakt het jezelf wel heel erg gemakkelijk. Heb je zelf al voorwerk gedaan? Zo ja, wat heb je tot nu toe zelf gevonden? ja heel veel voor werk maar nog niets gevonden .dat kan wel zijn maar zijn maar zijn er mensen die er mee rijden en wat hun ervaring daar mee is het is niet zo makkelijk om een goed Said te vinden waar er wat te zien is in die maten 20 en 21 inch ps zijn er nog metingen waar de kia rijder samen komen op zondag net zo als bij de Ford rijder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Heb dit even verplaatst naar het daar voor bedoelde topic sterkte met de zoek tocht ik hoop dat je hier wat meer hulp krijgt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plattie Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Om wat voor Sportage gaat het? 1e, 2e of 3e serie? Ervaring hebben er denk ik weinig mee maar plaatjes kijken kan wel natuurlijk http://lmgtfy.com/?q=kia+sportage+22+inch+wheels Oh ja, en de deze meeting had je vast al gevonden! http://www.kiaclub.nl/topic/15347-meeting-de-meern-voor-alle-kias-rijders-zondag-01-06-2014/ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts